Odd Grenland - Lillestrøm Sportsklubb, Skagerak Arena, fredag 15. juli kl.1900
Collapse
X
-
Et fyrverkeri av en match. Med den jobben gutta la fram ville jeg ikke ha klagd om vi hadde tapt heller. Da Bjørn satte inn toern gikk det kaldt nedover ryggen min. Dette var en kamp alle kan være stolte av, motstanderen inkludert. Flaks og flaks, Yellow, Odd blei jo rundspilt bortsett fra det siste kvarteret. Nei detta var herlig.
Alle er vi vel stolte og glad når vi avgjør slik, og vinner. Likevel ingen god kamp av oss, mot et vingestekket odd. De var bedre enn oss i første. Du har gule briller på..
Men gratulerer, syns du sa du skulle ned dit? Jeg dro ikke pga lagoppstillinga. Sånn er det, og det står jeg for.Kommentar
-
Kommentar
-
Tromsø neste.
Bolly - Gislason - Nosa - Knudtzon.
Lett match!Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Er ikke rart det ble koseprat, tippe Bernt har lyst til å tafse på Tommy-Bjørn. Who can blame him?Han har jo rett!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Svææært viktig når det gjelder tilskuerantallet til høsten disse kampene. Det har vært tragisk. Men et stort prosjekt som Bergs er ikke avhengig av enkeltkamper. Det vil vise seg på lengre sikt om han duger. Bennylem tar vel fram kuleramma og regner litt på poengsnittet nå, og sammenligner med tidligere helter?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For alle statistikk-friker må det forøvrig føles rart at vi vant med Søgg ute. Med den statt'n uten han... jfr Brann hjemme osv.Kommentar
Kommentar