Martin fikk jo en straffe på Åråsen også om jeg ikke husker feil. Hvordan gikk den igjen?
Flaks at det jevner seg ut (straffestatistikk)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariOppfatningene over gir seg dessverre indirekte utslag i følgende alarmerende statistikk:Kommentar
-
-
Jep, glemte å skrive at det var straffer, men bør være mulig å gjette. Hadde det bare vært røde kort!!!LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)la ut statistikken i et innlegg på VGnett. går ut i fra at du ikke plages videre av det, andee?TS05 - Felt CKommentar
-
Dette er sjokkerende lesning. Visste at det var ille, men hadde ikke drømt om at det var så ille. Her er det ikke snakk om tilfeldige dommere eller tilfeldige dommeravgjørelser. fordi det statistisk sett er umulig at dette skyldes tilfeldigheter. Her er det en systematisk forfølgelse hos dommerstanden av lillestrøm. Glimrende av han som tok opp dette. Nytter ikke å bortforklare dette. Tallenes tale er klare. Er det noen som sender disse tallene til NFF, dommerstanden, alle mulige aviser, tv osv?synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Men vil det hjelpe noe å sende det til dommerne og/eller NFF? Min erfaring med den gjengen er at de ikke akkurat er flinkest i klassen når det gjelder ydmykhet og selvkritikk.
Spørs om det hadde vært en idé å få nevnt det for Ivar Hoff, slik at han hadde dratt det frem i en av fotballsendingene på TV2.Knurr...Kommentar
-
GOD IDE, eksil-kanari. Han ville sikkert tatt det opp, han er uredd. Kanskje han til og med kunne nevt at Jonny Ditlesen løper i VIFs ærendLSK Norges beste lagKommentar
-
GOD IDE, eksil-kanari. Han ville sikkert tatt det opp, han er uredd. Kanskje han til og med kunne nevt at Jonny Ditlesen løper i VIFs ærendLSK Norges beste lagKommentar
-
Og Brann ble snytt for en soleklar straffe, men enga har for en gang skyld dommerne med seg :roll:
Istedenfor straffe og 1-1 så kontrer enga og setter inn 2-0
Fytti faen jeg blir så FORBANNA over at de søplehuene har dommeren med seg hver forpulte gang.. Møkkalag, MØKKAdommere!!!..................Kommentar
-
Den karen der dømmer bedre enn alle norske dommere tilsammen - med bind for øya!!! Vær så snill å få ut den søppel-gjengen som kaller seg dommere i Norge nå, det er ikke dømming det som skjer. Det er ren og skjær favorisering av enkeltlag, og terrorisering av andre.
De linkene jeg samlet som vider at Jonny Ditlesen konsekvent blåser fordel VIF, gadd ikke Rune Pedersen / Karen Espelund å besvare engang. Det forteller mye om hva slags mennesker vi har med å gjøre. Noen som hadde forventet seg mer av NFF? Konklusjon: enten blir ikke problemet tatt seriøst, eller så er de klar over at det skjer men ønsker å dysse det ned.
At Brann ikke får straffe i kveld føyer seg bar fint inn i rekken av dommer"avgjørelser" som favoriserer VIF. Det pussige er at det virker som at det er en tendens i ishockey også. Der blir også VIF favorisert. Det er det klart mest grisete laget i serien, og oppfører seg som en gjeng med bavianer når de taper. Dommerne lar alt gå, så lenge spillerne er i VIF - drakt.
Det er på tide å begynne å granske bankutskriftene til VIF, se etter hvor utbetalingene egentlig går. Det ville være en logisk forklaring, hvis bestikkelser faktisk forekommer. Det dømmes jo som om dommerne skulle vært på lønnigslisten til VIF. Hvis det virkelig er slik at dommerne bare digger østkantrasket, så er det helt og komplett uforståelig.
Uansett, de må ut. Få inn nye, unge dommere, og importer dommere fra utlandet. Og start full granskning av VIF. Storm de j(/&% brakkene deres og snu alt på hodet.LSK Norges beste lagKommentar
-
txs mate. er stygt redd for at det kan bli mer å skrive om på denne tråden, så raeva som dommerne har prestert i år
de hater jo tydeligvis oss, uten at jeg helt kan skjønne hvorfor, så da må det være greit at de blir hatet tilbake når de har dårlige holdninger til laget vårt og leverer absolute crap på banenLSK Norges beste lagKommentar
-
Å forvente noe svar fra NFF, er som å forvente at Fugla skal få straffe mot vif- glem det!
Var et eller annet som irriterte meg noe jævlig for en tid tilbake, jo det var Semb, så jeg stillte noen saklige spørsmål til NFF, de arrogante svina svarte selvfølgelig ikke.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Indeed. Jeg begriper ikke at det ikke taes tak i på noe som helst hold. Har du sendt greiene til Ivar Hoff(som forøvrig var en komplett idiot på tv i går)?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Johnny Ditlevsen-saken blir dokumentert meget godt her, og det er høyst oppsiktsvekkende at èn dommer ser ut til å komme i fokus så ofte når han dømmer VIF, og hver gang på grunn av at VIF får fordeler av åpenbare feil.
Har noen kontaktet Romerikes Blad om dette? Eventuelt en av de større dagsavisene, Aftenposten/Dagsavisen/VG/Dagbladet? Vi kan helt sikkert klare å lage en skikkelig stink omkring denne saken dersom vi roper høyt nok. Og det foreslår jeg at vi gjør. Lage, lage, lage helvete!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar