Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da takker vi dagens lille humorinnslag, men det er vel strengt tatt ikke en vitsekonkurranse dette?
Jeg tenker da på kampene mot Start og Viking, og matchen mot Odd tapte vi jo fullt fortjent. Jeg har virkelig gule og svarte øyne jeg å, men noen ganger må man bare innrømme fakta..
Trodde du holdt deg for god for sånne uttalelser, men greit å vite hvor man har folk.
Jeg gidder ikke å dulle med folk som har tungt for det.
Det er faktisk fakta, jeg er vel uenig med deg i nær 100% av det du skriver på denne sida. For meg blir dette bare piss og jeg driter en lang marsj i om du trodde jeg holdt meg for god for sånne uttalelser.
Noen ganger må en bare tåle å få høre det!
Så kan vi heller møtes jeg og du og kanskje Uwe på en lørdagstrening før kamp og diskutere hvor feig han er. Det synes jeg er en veldig god idé.
Trodde du holdt deg for god for sånne uttalelser, men greit å vite hvor man har folk.
Jeg gidder ikke å dulle med folk som har tungt for det.
Det er faktisk fakta, jeg er vel uenig med deg i nær 100% av det du skriver på denne sida. For meg blir dette bare piss og jeg driter en lang marsj i om du trodde jeg holdt meg for god for sånne uttalelser.
Noen ganger må en bare tåle å få høre det!
Så kan vi heller møtes jeg og du og kanskje Uwe på en lørdagstrening før kamp og diskutere hvor feig han er. Det synes jeg er en veldig god idé.
Synes synd på deg som blir så sint fordi jeg ikke er enig!
Det er ingen her som vet bedre enn Uwe i hvordan fugla bør spille, men hva skal man med dette forumet hvis oss supoortere ikke kan ytre sine meninger. Dine uttalelser preges av at du ser ned på hva folk sier og som du er uenig i...
Det er ingen her som vet bedre enn Uwe i hvordan fugla bør spille, men hva skal man med dette forumet hvis oss supoortere ikke kan ytre sine meninger. Dine uttalelser preges av at du ser ned på hva folk sier og som du er uenig i...
Synes synd på deg som blir så sint fordi jeg ikke er enig!
Sint er ikke det rette ordet, mer oppgitt og da vel så mye over meg selv som gidder å bruke tid på deg og ditt.
Skal prøve å unngå deg heretter.
Men husk! Hver lørdag, før søndagskamper, så er det LSK-kafé på Åråsen i forbindelse med A-lagets treninger. Oftest fra kl. 10.30 til 13.30. Etter treningene kommer spillerne og Uwe opp til oss som er der og ser på og da diskuterer og skravler vi om så mangt. En glimrende mulighet til å spørre, på en saklig måte, hvorfor Uwe er feig og bruker Søgård i stedet for Riise.
Hadde vi griseflaks i de fleste kampene i det siste og da spesielt mot Start og Viking? Sorry gutt, vi vant sjansestatistikken i begge de kampene og da blir det vanskelig å ha noen som helst kredibilitet når en hevder at LSK har grieflaks. Selv om Claus varter opp med en kjemperedning i kampen mot Start, skaper de jo bare et par sjanser, mot LSKs 2-3 pluss målene.
Opprinnelig skrevet av fredpet76
Jeg har virkelig gule og svarte øyne jeg å, men noen ganger må man bare innrømme fakta..
Kanskje en tur til øyelegen hadde vært på sin plass, gule og svarte øyer kan ikke være bra for gangsynet.
Fakta er at du kommer med det som er vikarierende argumenter for å understøtte din argumentasjon. Det blir spesielt tåpelig når det blir avslørt.
Litt lei folk rundt i Norge som mener man har flaks fordi en keeper redder 2-3 sjanser fra motstanderene.Det er lov å ha god Keeper
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Hver kamp på Åråsen så er det rundt 7.000 som mener at de kan gjøre jobben bedre enn Uwe. I følge de verste sutrepavene, så er det en kompetanse som tildeles i billettluka sammen med billetten.
De ytrer sin mening på kamp, på forumet, på jobben, til kona, barna, naboen, you name it, til enhver som gidder å høre på. Ja sågar til oss som ikke vil høre på, skal de absolutt fortelle hvor mye bedre LSK hadde vært om de fikk bestemme.
- Helvetes Sundgot. Hadde vi enda hatt en spiss som scorer mål.....
Hadde det vært et snev av saklighet i kritikken, et ørlite hint om at en ikke er hjernedød eller i det minste noe som kan tenne et håp om at en faktisk har sett kampen som diskuteres, så tar jeg gjerne en god diskusjon jeg.
Jeg har flagget ganske tidlig at jeg gjerne ser Riise som høyrekant i stedet for Fetsundrånern, selv om jeg er tilbøyelig til å bli skeiv bare fordi jeg digger den gutten noe så jævlig. Men, da får kritikken som rettes mot Søgård være et snev av saklig.
Det blir for enkelt å si at han ikke er noen kantspiller og det er Riise, så lenge en kamp i som i går viste at Søgård klarte å komme til flere innlegg fra kant, som indreløper, enn det Riise klarte fra sin kantposisjon. For ikke å snakke om første omgang der han kommer til et par innlegg selv og setter opp Andersson til et par. Den nevnte Andersson er også full av lovord om sitt samarbeid med Søgård, blant annet fordi Søgård har så mye løpskapasitet at Andersson kan satse mer offensivt, fordi han vet at Søgård har kontroll på motstanderen.
Så kan en kalle Uwe feig fordi han bruker Søgård, men det er også et offensivt trekk fordi det gjør at Andersson kan komme oftere frem.
Du har selvfølgelig rett i at jeg ser ned på mennesker som sier dumme ting, det skulle bare mangle, men jeg ser ikke ned på dumme mennesker, de kan ikke noe for det selv.
Du har selvfølgelig rett i at jeg ser ned på mennesker som sier dumme ting, det skulle bare mangle, men jeg ser ikke ned på dumme mennesker, de kan ikke noe for det selv.
Da takker vi dagens lille humorinnslag, men det er vel strengt tatt ikke en vitsekonkurranse dette?
Nei, detter er ikke en vitsekonkurranse. I tillegg vil jeg påpeke at dette heller ikke er en tøff-i-tryne-bak-tastaturet-konkurranse som enkelte her synes å tro :!:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Nei, detter er ikke en vitsekonkurranse. I tillegg vil jeg påpeke at dette heller ikke er en tøff-i-tryne-bak-tastaturet-konkurranse som enkelte her synes å tro :!:
Forskjellen mellom meg og deg vesla, er jeg er tøff i trynet i virkeligheten også. I tillegg til eplekjekk :wink:
Tydelig at noen ser kampene med litt for sterke LSK-briller.
At vi lå bakpå og prøvde å forsvare 1-0 ledelsen, mot et start-lag som kjørte over oss i 2. omgang er bare å innrømme.
Var nok litt heldige mot viking også. Om det var Uwe som ville at midtbanen skulle ligge lavt, eller at start og viking gjorde at vi ikke kom opp vet jeg ikke, men et virket litt feigt.
Det er dessverre ikke alle som har tid til å vanke på lsk-treningene som deg rønnern. Hvor fikk du det kallenavnet forresten? Ikke tilfeldigvis etter en kamp mot vålerengen på åråsen i 94?!
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
At vi lå bakpå og prøvde å forsvare 1-0 ledelsen, mot et start-lag som kjørte over oss i 2. omgang er bare å innrømme.
Ingen som har nektet på det, spørsmålet er om vi hadde griseflaks som vant 2-0 mot et lag vi slo 5-3 i målsjanser. Jeg mener nei, du må gjerne mene motsatt, jeg blir ikke overrasket over noe av det du kommer med.
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
Var nok litt heldige mot viking også. Om det var Uwe som ville at midtbanen skulle ligge lavt, eller at start og viking gjorde at vi ikke kom opp vet jeg ikke, men et virket litt feigt.
Det er vel et resultat av flere faktorer, som f.eks. at Viking og Start virkelig jaget en utligning og flyttet folk høyere opp på banen og presset LSK tilbake. Det kan faktisk skje at LSK blir presset tilbake på banen, også hjemme på Åråsen. Men etter både Start og Viking har spillerne innrømmet at de også ble litt forsiktige bakover og dermed litt mer baktunge.
Det er dessverre ikke alle som har tid til å vanke på lsk-treningene som deg rønnern.
Det er selvfølgelig et spørsmål om prioriteringer. Ikke alle kan være like dedikerte og interesserte.
Hvor fikk du det kallenavnet forresten? Ikke tilfeldigvis etter en kamp mot vålerengen på åråsen i 94?!
Var du en av de som kom fra apeberget? Hva fikk deg til å svitsje side? Den nydelige fargen på LSK-drakta eller tålte du ikke analkjøret?
du som mener at mouelhi skal få sjansen fra start må ta deg en tur på trening så får du svar på hvrfor han ikke starter..
eller du kan bare fortelle det til oss her?
denne mannen besitter utvilsomt meget høye fotball kvaliteter det er det ingen tvil om.. han har en meget god pasnings fot eminent blikk veldig godt skudd bein og stor fotball forståelse... men mannen sliter fortsatt med en del ting... det største problemet hans er at han sliter med å plassere seg har en tendens til å stå og vente på ballen sjeldent at han jobber for å få den... dette kommer av fotball kulturen som er der han kommer fra.. men folkens detta skjønner dere selv å trenger ikke forklare dere detta.. men du som mener han bør starte hvem bør han starte for.? han har en lang vei å gå til første elveren..
Jeg støtter rønnern helt og holdent her. Både på språkbruken og meningene. Vi var best mot Viking, og at vi hadde flaks mot Start går jeg ikke med på. 2-0 i sistnevnte var muligens flatterende, men alt i alt synes jeg det var et fair resultat. Mot viking var vi best, mot rosenborg var vi best, og oddkampen så jeg ikke. Men uansett: det er en grunn til at Uwe har Tysklands høyeste trenerutdanning, mens vi andre her inne stort sett ikke har høyere utdanning enn videregående gym innenfor feltet. Søgård har ikke vært på langt nær så ille som mange skal ha det til. Jeg synes også han har blitt mye bedre med ball, selv om han ikke er, og aldri kommer til å bli, noen innleggsmaskin. Han har sine styrker, og selv om jeg føler at Riise gir laget mer balanse, ser jeg hvorfor Uwe foretrekker Espen. Uansett: å kalle Uwe feig er direkte fjollete. Han er urutinert, og det må han få lov til å være for å kunne lære. Vi har et voldsomt trenertalent i den mannen, og slike mishagsytringer kan dere alle bare putte opp i rumpa og spare på til det faktisk blir rimelig å ta dem frem igjen.
Kommentar