Mangel på å prøve noe nytt synes jeg er en liten mangelvare hos vårt trenerteam. Ok at de prøver nye formasjoner når det går litt trått, men jeg synes Bjørn Helge Riise og vår nye tuniser snart må få sjansen fra start. Hvem skal ut på midten tenker man da? I hvertfall Søgård, og hvis Uwe tør å prøve 3-5-2 mot Stabæk håper jeg i det lengste at Khaled Moelhi får sjansen. Synes man blir litt feige ved ikke å prøve..
Er man litt feige?
Collapse
X
-
Sammenlignet med fjorårets trener synes jeg de ikke er feige.
Eneste feige jeg har sett av Uwe, er tendensen til å legge seg bakpå på 1-0 ledelse, som vi så mot både start og viking.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls) -
Opprinnelig skrevet av demianSynes vel ikke Uwe er spesielt feig, kanskje litt overmodig. Hadde vi greid et poeng mot Odd, Lyn og Molde ville vi fortsatt hatt sjanse på gullet. Men nå har vi rota det bort på grunn av alt for offensivt spill.
LSK legger seg på ræva på bortebane (unntatt mot RBK da vi vant), og igår slutter vi å presse da vi får 2-2. Det er som Kippe sier: de var fornøyd med uavgjort. Helt meningsløst, spør du meg. Vi hadde balletak på Odd, og de skalv som aspeløv, men så slipper vi de inn i kampen igjen!! Og selvfølgelig taper vi!! :evil:Fugla 4 Life!Kommentar
-
Tror ikke det er så mye feighet som tilfeldigheter(og selvsagt elendige dommere, som er hovedårsaken til at vi ikke faktisk leder serien, vi har blitt snytt for ca. 9 poeng i år). Synes Uwe og Gunnar tør å prøve på mye rart, selv om jeg er enig i at riise bør få prøve seg fra start, og at det er på tide at både Mato og Mouelhi snart får prøve seg. Ellers er ærlig talt veldig, veldig fornøyd med Uwe. Han er ung og urutinert som trener, og sånn sett er det faktisk ikke så dumt at vi har litt motgang i år. Det er som kjent det man vokser på, og kjenner jeg Uwe rett vil han vokse mer enn de fleste.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Helt enig med demian som sa "Synes vel ikke Uwe er spesielt feig, kanskje litt overmodig. Hadde vi greid et poeng mot Odd, Lyn og Molde ville vi fortsatt hatt sjanse på gullet. Men nå har vi rota det bort på grunn av alt for offensivt spill."
Selv på bortebane har vi gått ut ganske høyt og styrt banespillet, tenker på f.eks. bortekampene mot Molde, FC "krampekameratene" Oslo, Viking, RBK. Mot Brann hadde vi og mye possession og mye av spillet, selv om de scorte på "alt" den gangen. Det er vel egentlig bare i første kamp borte mot Start og delvis TIL og B/G at vi var defensive, i en del av de andre kampene har vi rett og slett ikke hatt hellet med oss, og/eller dommerne (tenker særlig da på Viking-kampen som hadde elendig kampledelse)
Noen ganger er det greit å safe hjem ett poeng...og ikke gi vekk tre til konkurrentene på tabellenLSK Norges beste lagKommentar
-
mot Odd igår ble det både feigt og pinglete etter at vi henta opp 0-2. men når en leser intervjuet med kippe så ligger kanskje litt av forklaringen der?
Jeg synes helt klart Riise bør få spille en hel kamp, selv om Søgård jobber som en helt, så er han ikke på langt nær like god offensivt som Riise.
Khaled må overbevise først, det jeg har hørt så langt er at man begynner å bli redde for at man har kjøpt nok en fetter.. synes det er rart at han ikke herjer i andredivisjon, når Suffo fra Odd hadde samme utgangspunkt med tanke på kamptrening osv, og han har jo vært en hit siden han kom til Skien...
en annen ting som begynner å irritere er at Rösler ikke har lært seg hvor grensa for munnbruk og engasjement går i tippeligaen.. vi mister jo minst 5 minutter i hver kamp (som regel i viktige faser i kampen) fordi dommeren må ned til lsk-benkenm å roe ned Rösler.
Jeg får selvfølgelig ikke med meg hva han sier på andre siden av banen, men han må vel ha lært seg grensene nå? ikke tror jeg det hjelper laget at han får kjeft av dommerene heller, blir heller litt sånn "here we go again". Det hjelper heller ikke på dømminga at alle dommerne har et relativt dårlig inntrykk av treneren vår..
men sammenlignet med Arne´s regime, er jeg kjempefornøyd med å være lsk-supporter om dagen d! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
! ja for faen, fra dag 1 for faen !Kommentar
-
Det at Uwe engasjerer seg synes jeg ikke han bør få kritikk for. Tror ikke dommer eller andre kan roe han ned enda ihvertfall så den diskusjoen tror jeg ikke man la ligge. Når det gjelder Khaled er jeg redd han ikke overbeviser før han spiller på det øverste nivå. Først da kan man si om han holder mål eller ikke....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fredpet76Det at Uwe engasjerer seg synes jeg ikke han bør få kritikk for
jeg mener ikke å kritisere engasjementet til der Uwe. engasjement er bra det, men nå har han hatt over en halv sesong på å lære seg hva dommer´n tåler -og når han kommer til å sløse bort 5 minutter av kampen på å få tilsnakk..
jeg tar det som en selvfølge at dommerne i Tippeligaen snakker sammen om spillere og trenere de skal/bør være obs på. akkurat nå taper lsk på den fronten.
men jeg vil som sagt ikke rakke ned på egasjementet til trenerduoen vår, hvis ikke dette kan styres så får jeg heller tåle at Uwe får tilsnakk! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
! ja for faen, fra dag 1 for faen !Kommentar
-
Syns det er helt herlig å se at det gjøres grep ved å legge om til 3-5-2 og se at det lykkes. Det hjelper lite å være etterpåklok, men vi burde kanskje fortsatt den formasjonen ut kampen. Vi kjørte over Odd i 2.omg, men lot de få komme inn i kampen igjen. Skuffende!
Syns ikke det er grunn til å være negativ enda. Vi er nær ved å ta poeng på en vanvittig dårlig dag, mot formlaget i norge for tiden. Vi henter opp 0-2 og spiller bra fotball i 2.omg, det er sterkt!!
Husk; Det er fortsatt 1 fattig poeng opp til 3.plassen, som det var før gårsdagens kamp. Vi har alle muligheter til å ta medalje i år, men da må vi opp på det nivået vi var på i 2.omg mot Odd! Da går det...................Kommentar
-
Re: Er man litt feige?
Opprinnelig skrevet av fredpet76Mangel på å prøve noe nytt synes jeg er en liten mangelvare hos vårt trenerteam. Ok at de prøver nye formasjoner når det går litt trått, men jeg synes Bjørn Helge Riise og vår nye tuniser snart må få sjansen fra start. Hvem skal ut på midten tenker man da? I hvertfall Søgård, og hvis Uwe tør å prøve 3-5-2 mot Stabæk håper jeg i det lengste at Khaled Moelhi får sjansen. Synes man blir litt feige ved ikke å prøve..
- Nei, nå går det bra, lets make som changes!
Jeeez, jeg har nesten ikke ord. Nesten....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av fredpet76Mangel på å prøve noe nytt synes jeg er en liten mangelvare hos vårt trenerteam. Ok at de prøver nye formasjoner når det går litt trått, men jeg synes Bjørn Helge Riise og vår nye tuniser snart må få sjansen fra start. Hvem skal ut på midten tenker man da? I hvertfall Søgård, og hvis Uwe tør å prøve 3-5-2 mot Stabæk håper jeg i det lengste at Khaled Moelhi får sjansen. Synes man blir litt feige ved ikke å prøve..
Jeeez, jeg har nesten ikke ord. Nesten....Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blue...og igår slutter vi å presse da vi får 2-2. Det er som Kippe sier: de var fornøyd med uavgjort. Helt meningsløst, spør du meg. Vi hadde balletak på Odd, og de skalv som aspeløv, men så slipper vi de inn i kampen igjen!! Og selvfølgelig taper vi!! :evil:
Odd kontret i hele 2. omgang og det er ikke på grunn av at LSK legger alle mann i forsvar at Odd får et frispark på LSKs banehalvdel som de scorer på.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av blue...og igår slutter vi å presse da vi får 2-2. Det er som Kippe sier: de var fornøyd med uavgjort. Helt meningsløst, spør du meg. Vi hadde balletak på Odd, og de skalv som aspeløv, men så slipper vi de inn i kampen igjen!! Og selvfølgelig taper vi!! :evil:
Odd kontret i hele 2. omgang og det er ikke på grunn av at LSK legger alle mann i forsvar at Odd får et frispark på LSKs banehalvdel som de scorer på.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blue100% uenig. Edru som jeg var, var det lett å se at det skjedde noe med LSK på 2-2. Jeg er overbevist om at spillerne var fornøyd med ett poeng.
Sakset fra liveoppdateringen til TV2:
<82 - Lillestrøm jakter seieren, men en god Suffo skaper stadig ubalanse i LSK-forsvaret.>
Bare et eksempel på hvordan en med gangsyn kan se kampen. Fakta er at LSK presset på for å få en tredje scoring. Uwe og Arild sier begge det samme etter kampen.
Uansett om LSK datt sammen eller ikke, målet til Odd kommer ikke på grunn av at LSK la seg lavt, det kommer som ern følge av at vi er dårlige på defensive dødballer.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Det er NM i etterpåklokskap når man kritiserer trenerteamet for ikke å endre formasjoner og spillere på et lag som har banket Start, Viking og Rosenborg etter sommerpausen.
Jeeez, jeg har nesten ikke ord. Nesten....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueJeg var nøyaktig like kritisk til å bruke Søgård da vi slo Viking som da vi tapte mot Odd. Hvorfor bruker vi ikke kantspillere til å spille på kanten?? FEIGHET!!
Frustrert er vel nøkkelordet for din fremtid:-).
Lykke til!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kommentar