Er man litt feige?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1250

    Er man litt feige?

    Mangel på å prøve noe nytt synes jeg er en liten mangelvare hos vårt trenerteam. Ok at de prøver nye formasjoner når det går litt trått, men jeg synes Bjørn Helge Riise og vår nye tuniser snart må få sjansen fra start. Hvem skal ut på midten tenker man da? I hvertfall Søgård, og hvis Uwe tør å prøve 3-5-2 mot Stabæk håper jeg i det lengste at Khaled Moelhi får sjansen. Synes man blir litt feige ved ikke å prøve..
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #2
    Sammenlignet med fjorårets trener synes jeg de ikke er feige.

    Eneste feige jeg har sett av Uwe, er tendensen til å legge seg bakpå på 1-0 ledelse, som vi så mot både start og viking.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #3
      Uwe er litt for feig foreløpig, men det er ingenting sammenliknet med Arne Erlandsen!

      Jeg vil se Bjørn Helge på kanten i 90 minutter!
      Og gjerne Mouelhi fra start i en 3-5-2!
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • demian
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Apr 2005
        • 228

        #4
        Synes vel ikke Uwe er spesielt feig, kanskje litt overmodig. Hadde vi greid et poeng mot Odd, Lyn og Molde ville vi fortsatt hatt sjanse på gullet. Men nå har vi rota det bort på grunn av alt for offensivt spill.
        ULTRAS FELT C

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #5
          Opprinnelig skrevet av demian
          Synes vel ikke Uwe er spesielt feig, kanskje litt overmodig. Hadde vi greid et poeng mot Odd, Lyn og Molde ville vi fortsatt hatt sjanse på gullet. Men nå har vi rota det bort på grunn av alt for offensivt spill.
          Har vi sett de samme kampene??

          LSK legger seg på ræva på bortebane (unntatt mot RBK da vi vant), og igår slutter vi å presse da vi får 2-2. Det er som Kippe sier: de var fornøyd med uavgjort. Helt meningsløst, spør du meg. Vi hadde balletak på Odd, og de skalv som aspeløv, men så slipper vi de inn i kampen igjen!! Og selvfølgelig taper vi!! :evil:
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Tror ikke det er så mye feighet som tilfeldigheter(og selvsagt elendige dommere, som er hovedårsaken til at vi ikke faktisk leder serien, vi har blitt snytt for ca. 9 poeng i år). Synes Uwe og Gunnar tør å prøve på mye rart, selv om jeg er enig i at riise bør få prøve seg fra start, og at det er på tide at både Mato og Mouelhi snart får prøve seg. Ellers er ærlig talt veldig, veldig fornøyd med Uwe. Han er ung og urutinert som trener, og sånn sett er det faktisk ikke så dumt at vi har litt motgang i år. Det er som kjent det man vokser på, og kjenner jeg Uwe rett vil han vokse mer enn de fleste.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Helt enig med demian som sa "Synes vel ikke Uwe er spesielt feig, kanskje litt overmodig. Hadde vi greid et poeng mot Odd, Lyn og Molde ville vi fortsatt hatt sjanse på gullet. Men nå har vi rota det bort på grunn av alt for offensivt spill."

              Selv på bortebane har vi gått ut ganske høyt og styrt banespillet, tenker på f.eks. bortekampene mot Molde, FC "krampekameratene" Oslo, Viking, RBK. Mot Brann hadde vi og mye possession og mye av spillet, selv om de scorte på "alt" den gangen. Det er vel egentlig bare i første kamp borte mot Start og delvis TIL og B/G at vi var defensive, i en del av de andre kampene har vi rett og slett ikke hatt hellet med oss, og/eller dommerne (tenker særlig da på Viking-kampen som hadde elendig kampledelse)

              Noen ganger er det greit å safe hjem ett poeng...og ikke gi vekk tre til konkurrentene på tabellen
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • official
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Apr 2005
                • 101

                #8
                mot Odd igår ble det både feigt og pinglete etter at vi henta opp 0-2. men når en leser intervjuet med kippe så ligger kanskje litt av forklaringen der?

                Jeg synes helt klart Riise bør få spille en hel kamp, selv om Søgård jobber som en helt, så er han ikke på langt nær like god offensivt som Riise.

                Khaled må overbevise først, det jeg har hørt så langt er at man begynner å bli redde for at man har kjøpt nok en fetter.. synes det er rart at han ikke herjer i andredivisjon, når Suffo fra Odd hadde samme utgangspunkt med tanke på kamptrening osv, og han har jo vært en hit siden han kom til Skien...

                en annen ting som begynner å irritere er at Rösler ikke har lært seg hvor grensa for munnbruk og engasjement går i tippeligaen.. vi mister jo minst 5 minutter i hver kamp (som regel i viktige faser i kampen) fordi dommeren må ned til lsk-benkenm å roe ned Rösler.
                Jeg får selvfølgelig ikke med meg hva han sier på andre siden av banen, men han må vel ha lært seg grensene nå? ikke tror jeg det hjelper laget at han får kjeft av dommerene heller, blir heller litt sånn "here we go again". Det hjelper heller ikke på dømminga at alle dommerne har et relativt dårlig inntrykk av treneren vår..

                men sammenlignet med Arne´s regime, er jeg kjempefornøyd med å være lsk-supporter om dagen d
                ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1250

                  #9
                  Det at Uwe engasjerer seg synes jeg ikke han bør få kritikk for. Tror ikke dommer eller andre kan roe han ned enda ihvertfall så den diskusjoen tror jeg ikke man la ligge. Når det gjelder Khaled er jeg redd han ikke overbeviser før han spiller på det øverste nivå. Først da kan man si om han holder mål eller ikke....

                  Kommentar

                  • official
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Apr 2005
                    • 101

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                    Det at Uwe engasjerer seg synes jeg ikke han bør få kritikk for
                    ikke misforstå meg nå
                    jeg mener ikke å kritisere engasjementet til der Uwe. engasjement er bra det, men nå har han hatt over en halv sesong på å lære seg hva dommer´n tåler -og når han kommer til å sløse bort 5 minutter av kampen på å få tilsnakk..

                    jeg tar det som en selvfølge at dommerne i Tippeligaen snakker sammen om spillere og trenere de skal/bør være obs på. akkurat nå taper lsk på den fronten.

                    men jeg vil som sagt ikke rakke ned på egasjementet til trenerduoen vår, hvis ikke dette kan styres så får jeg heller tåle at Uwe får tilsnakk
                    ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                    ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4380

                      #11
                      Syns det er helt herlig å se at det gjøres grep ved å legge om til 3-5-2 og se at det lykkes. Det hjelper lite å være etterpåklok, men vi burde kanskje fortsatt den formasjonen ut kampen. Vi kjørte over Odd i 2.omg, men lot de få komme inn i kampen igjen. Skuffende!

                      Syns ikke det er grunn til å være negativ enda. Vi er nær ved å ta poeng på en vanvittig dårlig dag, mot formlaget i norge for tiden. Vi henter opp 0-2 og spiller bra fotball i 2.omg, det er sterkt!!

                      Husk; Det er fortsatt 1 fattig poeng opp til 3.plassen, som det var før gårsdagens kamp. Vi har alle muligheter til å ta medalje i år, men da må vi opp på det nivået vi var på i 2.omg mot Odd! Da går det.
                      ..................

                      Kommentar

                      • B-Boys
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jun 2005
                        • 56

                        #12
                        du som mener at mouelhi skal få sjansen fra start må ta deg en tur på trening så får du svar på hvrfor han ikke starter..
                        U-land kanaris

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av B-Boys
                          du som mener at mouelhi skal få sjansen fra start må ta deg en tur på trening så får du svar på hvrfor han ikke starter..
                          eller du kan bare fortelle det til oss her?

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #14
                            Re: Er man litt feige?

                            Opprinnelig skrevet av fredpet76
                            Mangel på å prøve noe nytt synes jeg er en liten mangelvare hos vårt trenerteam. Ok at de prøver nye formasjoner når det går litt trått, men jeg synes Bjørn Helge Riise og vår nye tuniser snart må få sjansen fra start. Hvem skal ut på midten tenker man da? I hvertfall Søgård, og hvis Uwe tør å prøve 3-5-2 mot Stabæk håper jeg i det lengste at Khaled Moelhi får sjansen. Synes man blir litt feige ved ikke å prøve..
                            Det er NM i etterpåklokskap når man kritiserer trenerteamet for ikke å endre formasjoner og spillere på et lag som har banket Start, Viking og Rosenborg etter sommerpausen.

                            - Nei, nå går det bra, lets make som changes!

                            Jeeez, jeg har nesten ikke ord. Nesten....
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #15
                              Re: Er man litt feige?

                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Opprinnelig skrevet av fredpet76
                              Mangel på å prøve noe nytt synes jeg er en liten mangelvare hos vårt trenerteam. Ok at de prøver nye formasjoner når det går litt trått, men jeg synes Bjørn Helge Riise og vår nye tuniser snart må få sjansen fra start. Hvem skal ut på midten tenker man da? I hvertfall Søgård, og hvis Uwe tør å prøve 3-5-2 mot Stabæk håper jeg i det lengste at Khaled Moelhi får sjansen. Synes man blir litt feige ved ikke å prøve..
                              Det er NM i etterpåklokskap når man kritiserer trenerteamet for ikke å endre formasjoner og spillere på et lag som har banket Start, Viking og Rosenborg etter sommerpausen.

                              - Nei, nå går det bra, lets make som changes!

                              Jeeez, jeg har nesten ikke ord. Nesten....
                              Jeg var nøyaktig like kritisk til å bruke Søgård da vi slo Viking som da vi tapte mot Odd. Hvorfor bruker vi ikke kantspillere til å spille på kanten?? FEIGHET!!
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av blue
                                ...og igår slutter vi å presse da vi får 2-2. Det er som Kippe sier: de var fornøyd med uavgjort. Helt meningsløst, spør du meg. Vi hadde balletak på Odd, og de skalv som aspeløv, men så slipper vi de inn i kampen igjen!! Og selvfølgelig taper vi!! :evil:
                                Og jeg som var sikker på at både Uwe, spillere og de fleste edrue på tribunen i går så at LSK ikke la om etter at de utlignet til 2-2, men faktisk presset på for seiersmålet.

                                Odd kontret i hele 2. omgang og det er ikke på grunn av at LSK legger alle mann i forsvar at Odd får et frispark på LSKs banehalvdel som de scorer på.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • blue
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 1429

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Opprinnelig skrevet av blue
                                  ...og igår slutter vi å presse da vi får 2-2. Det er som Kippe sier: de var fornøyd med uavgjort. Helt meningsløst, spør du meg. Vi hadde balletak på Odd, og de skalv som aspeløv, men så slipper vi de inn i kampen igjen!! Og selvfølgelig taper vi!! :evil:
                                  Og jeg som var sikker på at både Uwe, spillere og de fleste edrue på tribunen i går så at LSK ikke la om etter at de utlignet til 2-2, men faktisk presset på for seiersmålet.

                                  Odd kontret i hele 2. omgang og det er ikke på grunn av at LSK legger alle mann i forsvar at Odd får et frispark på LSKs banehalvdel som de scorer på.
                                  100% uenig. Edru som jeg var, var det lett å se at det skjedde noe med LSK på 2-2. Jeg er overbevist om at spillerne var fornøyd med ett poeng.
                                  Fugla 4 Life!

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av blue
                                    100% uenig. Edru som jeg var, var det lett å se at det skjedde noe med LSK på 2-2. Jeg er overbevist om at spillerne var fornøyd med ett poeng.
                                    100% uenig med deg her. Merkelig hvordan jeg er uenig med deg i alt det pisset du skriver.

                                    Sakset fra liveoppdateringen til TV2:
                                    <82 - Lillestrøm jakter seieren, men en god Suffo skaper stadig ubalanse i LSK-forsvaret.>

                                    Bare et eksempel på hvordan en med gangsyn kan se kampen. Fakta er at LSK presset på for å få en tredje scoring. Uwe og Arild sier begge det samme etter kampen.

                                    Uansett om LSK datt sammen eller ikke, målet til Odd kommer ikke på grunn av at LSK la seg lavt, det kommer som ern følge av at vi er dårlige på defensive dødballer.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • fredpet76
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 1250

                                      #19
                                      Det er NM i etterpåklokskap når man kritiserer trenerteamet for ikke å endre formasjoner og spillere på et lag som har banket Start, Viking og Rosenborg etter sommerpausen.

                                      - Nei, nå går det bra, lets make som changes!

                                      Jeeez, jeg har nesten ikke ord. Nesten....
                                      Dette har ingenting med etterpåklokskap å gjøre, men heller en måte å diskutere laguttaket på. Du og jeg har sikkert vært og sett alle hjemmekampene, og du må jo innrømme at vi har hatt griseflaks i de fleste kampene i det site. Det jeg mener med å tørre å bruke Khaled, er at vi kanskje forventer at han skal slå igjennom i 2 div før man tør å bruke han på på 1 laget. Tror ikke det vil skje med det første... Dette er da min mening. At Søgård spiller bra på høyrekanten venter jeg fortsatt på å se...

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #20
                                        Re: Er man litt feige?

                                        Opprinnelig skrevet av blue
                                        Jeg var nøyaktig like kritisk til å bruke Søgård da vi slo Viking som da vi tapte mot Odd. Hvorfor bruker vi ikke kantspillere til å spille på kanten?? FEIGHET!!
                                        Det er vel strengt tatt fordi Uwe mener at Fetsundrånern er bedre enn Riise. Dersom du har så store problemer med at treneren vurderer dette anderledes enn deg, vil du slite mye i resten av din karriere som LSK-supporter.

                                        Frustrert er vel nøkkelordet for din fremtid:-).

                                        Lykke til!
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        Working...