ellers er det spennende at Trond Olsen spiller meget godt i Glimt trøya for tiden.muligens burde vi hentet han nå,i tilfelle Påsan skade(han har jo spilt flere kamper i strekk nå og det betyr vel at han nærmer seg et avbrekk igjen)eller kan Olsen kanskje benyttes som spiss.Har stor sans for spilletypen
Er man litt feige?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Jeg støtter rønnern helt og holdent her. Både på språkbruken og meningene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Nei, haha. Tenkte nettopp på det. De som er mest ufyselige i forhold til andre folk på forumet må jo være oss. Sånn det skal være det. Så lenge det er vi som har rett og andre er dumme er det jo ikke noe å si på det heller. Digga forresten avslutninga på kampreferatet ditt: "Faen!" Det kan jo ikke sies bedre.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Synd at jeg har vært borte hele helgen, og ikke har fått med meg denne viktige og faglig tunge diskusjonen... :P
Kan vanskelig se at Hr. Rösler har vært utpreget feig, spesielt ikke etter ferien. Feige lag går på banen for å klare 0-0, evt få en tidlig scoring, og deretter legge seg i forsvar. Har virkelig LSK gjort det? Muligens at de gjorde det i innledningen på sesongen, men neppe de siste månedene.
Og å mene at Uwe er feig, etter syv år med Arne E. grenser etter min mening til historieløshet.
Forøvrig må jeg si at jeg er særdeles gled for at LSK nå er i en situasjon hvor vi som har fulgt laget noen år igjen kan begynne å diskutere hvorfor én mann spiller, fremfor en annen. Det begynner å bli en stund siden sist.Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av vaadahlellers er det spennende at Trond Olsen spiller meget godt i Glimt trøya for tiden.muligens burde vi hentet han nå,i tilfelle Påsan skade(han har jo spilt flere kamper i strekk nå og det betyr vel at han nærmer seg et avbrekk igjen)eller kan Olsen kanskje benyttes som spiss.Har stor sans for spilletypen
Skulle LSK hentet ham, burde de gjort det med en gang avtalen ble gjort, men trolig var det et spørsmål om penger og det har vi ikke plenty av i LSK. En sum som helt sikkert har økt ettersom spillet hans har bedret seg. Nå er han en viktig spiller for Glimt som nok helst vil beholde ham i kampen for å unngå nedrykk.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Ja jeg ser den.men så var det det økonomiske med ikke å kvalifisere seg til royal og uefa cup da.2 mill på riktig spiller kan fort utgjøre det flerdobbelte tilbake.Plutselig blir Strand skadet og da koker det ikke av kandidater på den plassen,samt at farten til Olsen får opp tenninga på treninga også nå da Mifsud er borte.Som sagt så jeg siste trening før matchen og den var utrolig tam.Det er litt kjedelig å at alle de andre lagene har skaffet seg gode forsterkninger i sommer,mens om vi ikke har bommet(begge kjøpene kan bli bra etterhvert)så har de hvertfall ikke akkurat gått rett inn i 11`ern og forsterket den,selv om det alltid er bra med kamp om plassen.Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Opprinnelig skrevet av vaadahlJa jeg ser den.men så var det det økonomiske med ikke å kvalifisere seg til royal og uefa cup da.2 mill på riktig spiller kan fort utgjøre det flerdobbelte tilbake.
Hadde det vært så enkelt at spillerkjøp = plassering, ville RBK og Brann tronet øverst på tabellen, med Vålerenga like bak og Start vakende over kvalikk.
Et annet poeng er som sagt prisen på Olsen. For LSK kan RL og E-cup gi inntekter på 2-5 millioner, B/G taper ca. 10-12 millioner på å rykke ned. Hvilken pris vil B/G kreve?
Opprinnelig skrevet av vaadahlPlutselig blir Strand skadet og da koker det ikke av kandidater på den plassen,..
Opprinnelig skrevet av vaadahlDet er litt kjedelig å at alle de andre lagene har skaffet seg gode forsterkninger i sommer,mens om vi ikke har bommet(begge kjøpene kan bli bra etterhvert)så har de hvertfall ikke akkurat gått rett inn i 11`ern og forsterket den,selv om det alltid er bra med kamp om plassen.
Lillestrøm er en forholdsvis liten klubb fra et lite sted sammenlignet med klubber fra storbyer (i norsk målestokk) som Vålerenga, Brann, Rosenborg og Viking. De klubbene vil alltid ha mye penger, antaglig mer enn LSK dersom vi ikke er jævlig flinke til å forvalte vårt pund.
Poenget er at det er lite trolig at LSK skal kunne matche de største klubbene når det gjelder penger til lønn og overganger, vi må være smartere og flinkere og skaffe oss finansielle muskler ved gode sportslige resultater.
I fjor hentet vi Koren, Andersson, Mifsud, Müller, Stefanutto. Det hjalp ikke en dritt, vi havna på 7. plass, som vanlig.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av mr.JordbakkeNei, detter er ikke en vitsekonkurranse. I tillegg vil jeg påpeke at dette heller ikke er en tøff-i-tryne-bak-tastaturet-konkurranse som enkelte her synes å tro :!:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
[quote]Det er gambling og blir oddsen for en topp 4 veldig mye lavere dersom en henter inn denne Trond Bjarne Olsen?\
Ser du nevner navnet Bjarne,vi to som heter Ronnie/Ronny skal vel være forsiktig med å braute med navn. :lol: Hvis gambling kan få oss fra 7.plass og opp til en plass det er mulig å tjene penger på på en annen måte enn tilskuere og sponsorinntekter så er det kanskje verdt det når vi kun er få poeng unna.
Hadde det vært så enkelt at spillerkjøp = plassering, ville RBK og Brann tronet øverst på tabellen, med Vålerenga like bak og Start vakende over kvalikk
[quote]Det er vel mye som tilsier at Strand snart blir skadet og du har selvfølgelig rett i at vi mangler en god erstatter. Men helt borte er vi ikke, med både Winsnes som mulig mann og også mulig med Riise selv om det ikke er helt optimalt med en høyrebeint spiller på venstresiden.
Jeg forstår også at man kan sette en spiller på venstrekant,vi spiller ikke med 10 mann,men hvor mange spillere er gode både på venstre og høyre side,kun en liten håndfull og ikke Winsnes og Riise hvertfall.Olsen har jo også blitt brukt som spiss og kan trolig kjempe med Myklebust om den plassen.
[quote]That's life. LSK har hentet inn en tunisisk landslagsspiller og en norsk U-21 spiller, dersom det ikke er nok, kommer du antaglig til å få det vondt som LSK-supporter resten av livet ditt.
Jeg har sett alle cup og seriekamper på Åråsen siden 73 bortsett fra 5 militæråret mitt så smerte kan jeg :lol:
[quote]Poenget er at det er lite trolig at LSK skal kunne matche de største klubbene når det gjelder penger til lønn og overganger, vi må være smartere og flinkere og skaffe oss finansielle muskler ved gode sportslige resultater
Helt enig.Kjøp av de rette spillerne kan få oss ut i europa ,samt at spennende spillere fort gir oss et par tusen ekstra tilskuere i hver kamp.Det regnestykket gir voldsomme resultater.Mifsud er et glimrende eksempel.Kjenner svært mange som kommer først og fremst for å se hamJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Opprinnelig skrevet av vaadahlSer du nevner navnet Bjarne,vi to som heter Ronnie/Ronny skal vel være forsiktig med å braute med navn. :lol:
Opprinnelig skrevet av vaadahlHvis gambling kan få oss fra 7.plass og opp til en plass det er mulig å tjene penger på på en annen måte enn tilskuere og sponsorinntekter så er det kanskje verdt det når vi kun er få poeng unna.
LSK gamblet i fjor og brukte mer penger enn dem tjente inn og det lyktes ikke å nå topp fire, det er begrenset hvor mange ganger en kan gamble slik før butikken går konk. Vi skal være glad for at Per Berg har et hjerte i Sportsklubben ellers ville vi ikke hatt penger til å kjøpe noen som helst, langt mindre lønne spillere som Koren, Andersson osv. Da måtte vi ha gjort som Start, bygget opp et lag med egne, lovende unggutter.
Opprinnelig skrevet av vaadahlRBK har vel vist år etter år at det går å kjøpe seg seriegull,hvor mange ganger har ikke de kjøpt opp de beste spillerne fra konkurentene.
Opprinnelig skrevet av vaadahlJeg forstår også at man kan sette en spiller på venstrekant,vi spiller ikke med 10 mann,men hvor mange spillere er gode både på venstre og høyre side,kun en liten håndfull og ikke Winsnes og Riise hvertfall.Olsen har jo også blitt brukt som spiss og kan trolig kjempe med Myklebust om den plassen.
Opprinnelig skrevet av vaadahlJeg har sett alle cup og seriekamper på Åråsen siden 73 bortsett fra 5 militæråret mitt så smerte kan jeg :lol:
Opprinnelig skrevet av vaadahlHelt enig.Kjøp av de rette spillerne kan få oss ut i europa ,samt at spennende spillere fort gir oss et par tusen ekstra tilskuere i hver kamp.Det regnestykket gir voldsomme resultater.Mifsud er et glimrende eksempel.Kjenner svært mange som kommer først og fremst for å se ham
Forstå meg rett, jeg henter gjerne Trond Olsen, men jeg forstår også det dersom det er slik at de som sitter på pengekassa i LSK ikke tar seg råd til å betale B/G det de vil kreve.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernI fjor hentet vi Koren, Andersson, Mifsud, Müller, Stefanutto. Det hjalp ikke en dritt, vi havna på 7. plass, som vanlig.Kommentar
-
Var jævlig skuffet etter Odd kampen, men det å hente opp en 0-2 ledelse mot et godt Odd lag, og en glimrende 2. omgang står det respekt av. Så får det heller være at Odd fikk et mål på slutten. Jeg synes ikke det går an etter den 2. omgangen å klage på enkeltspillere eller bytter eller taktikk osv.
Alle har selvfølgelig lov til å uttrykke frustrasjoner og misytringer over ting som skjer, men negative karakteristikker av trenere, spillere og ledelse synes jeg er unødvendig og ikke minst jævla ufortjent utfra hva Lsk har prestert i år
Alle husker vel høstsesongen i fjor. det var virkelig en synkende skute. Owe Røsler har sammen med spillerne og ledelsen klart å snu dette i år. Ikke bare snu, men vi har endog slått Rosenborg borte, Vålerenga hjemme og Start og Viking. Ligger på 5. plass i serien og skal spille kvartfinale i cupen.
Jeg liker mer og mer det jeg ser av dette Lillestrøm laget. Synes spillerne spiller med en ro og trygghet som ofte kjennetegner et topplag. Vi har skaffet flere unge og spennende spillere. og jeg tror vi er på vei mot noe stort.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Ronnie er sofistiskert, dannet og et verdensnavn, Ronny er bøllete, rølpete og bondebefengt
LSK gamblet i fjor og brukte mer penger enn dem tjente inn og det lyktes ikke å nå topp fire, det er begrenset hvor mange ganger en kan gamble slik før butikken går konk
[quote]Forskjellen på før og nå er at det er mange klubber som har mye penger. Da vi utfordret trøndera i 2001, hadde vi ikke penger til annet enn å leie Håvard Karlsen som erstatter for Pål Strand[quote]
Helt enig,han skulle jo dekke at Stian Berget også var skadet.Det ble jo forskjellen på gull og sølv ,særlig viste det seg i kampen på Åråsen mot Rbk da vi var omtrent uten vingspill,fryktelig å se på.Vingspill er fantastisk viktig i moderne fotball
Winsnes hadde et glimrende innhopp for Påsan mot Odd, tidligere har en spiller som Koren løst den oppgaven med glans. LSK raknet ikke selv om Påsan var ute med skader nesten hele vårsesongen og uten en dedikert erstatter i stallen
Jeg tviler ikke på at du vet hva smerte er, men dersom en ikke klarer å glede seg over de forsterkningene LSK har hentet før sesongen og i sommerpausen, så får du et trist liv som LSK-supporter. Dette er hverdagen
For det andre syntes jeg det var spennende kjøp i sommer og gledet meg med det,men spesiellt vår Tunisiske venn har vel ikke foreløbig slått ut i full blomst eller synes du han brillierer på 2.laget?håper selvfølgelig at han skal bli god jeg også,men det er da en større gambling enn å hente Olsen som er spennende.Han sliter jo med stabiliteten men han har hatt noen gode mnd.nå
Hvem er disse rette spillerne? Mifsud brukte sin tid før han leverte resultater og selv om mange nå ser på ham som LSKs eneste offensive kraft, har han vel strengt tatt ikke levert mer enn de vi bør forvente av en spiller som hever topp lønn. Mål pr. million kr. i lønn ligger han langt bak Sundgot!Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Vi ligger faktisk et poeng bak 3.plassen da folkens. Synes det blir for dumt og kritisere Uwe for og være feig når du ser hvordan vi spilte på Lerkendal og nå senest mot Odd.
Vi hadde trøndera i knestående på deres egen hjemmebane.
Greit nok at de er dårlige for tiden, men vi eide Lerkendal i 2.omgang.
Få lag som har vært så dominerende mot RBK på Lerkendal som vi var.
Mot Odd legger vi om til et 3-mannsforsvar og lyktes godt med det. Glimrende taktikk spør du meg. Vi presser på og satser alt på et vinnermål. Marginene er ikke med oss og Odd får et mål. Hadde vi scoret og vunnet 3-2 hadde folk hyllet Uwe her inne for sin taktisk klokskap, det er jeg sikker på!Kommentar
-
[quote="Rønnern"]Opprinnelig skrevet av vaadahlSer du nevner navnet Bjarne,vi to som heter Ronnie/Ronny skal vel være forsiktig med å braute med navn. :lol:
]
I South-Carolina og Alabamas trailerparker vil man finne "Ronnie" på topp 10 listen over populære navn-garantert!
Enig i at LSK-signinga til Trond Olsen gav han en ny start.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.I South-Carolina og Alabamas trailerparker vil man finne "Ronnie" på topp 10 listen over populære navn-garantert!
Fint navn forresten: soLSKjær...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dAlle husker vel høstsesongen i fjor. det var virkelig en synkende skute. Owe Røsler har sammen med spillerne og ledelsen klart å snu dette i år. Ikke bare snu, men vi har endog slått Rosenborg borte, Vålerenga hjemme og Start og Viking. Ligger på 5. plass i serien og skal spille kvartfinale i cupen.
Jeg liker mer og mer det jeg ser av dette Lillestrøm laget. Synes spillerne spiller med en ro og trygghet som ofte kjennetegner et topplag. Vi har skaffet flere unge og spennende spillere. og jeg tror vi er på vei mot noe stort.
Etter en dårlig 1. omgang mot Odd reiste laget seg i 2. (godt hjulpet av fansen + gode disposisjoner av Uwe). Jævlig surt med Odds siste scoring, følte meg rimelig sikker på minst uavgjort. Men: Vi er med i tetgruppen i serien, 1 poeng bak bronsen, og vi SKAL til cupfinale 2005 !
Cupfinale og topp 4 i serien: En meget solid start på Uwes regime !Kommentar
-
Ronnie eller Ronny, vi er uansett noe av det kjekkeste Kanari-Fansen kan by på.
Opprinnelig skrevet av vaadahlFeilen i fjor var at Erlandsen fikk fortsette hele året,ellers hadde vi kanskje sett bedre resultater.
Opprinnelig skrevet av vaadahlJeg har vært positivt overrraska over Winsnes i år , men fortsatt mangler han en del etter min mening.At Koren var fantastisk på kanten er jeg helt uenig i .Det er først nå i drømmerollen sin vi ser hva som bor i ham.
Koren er helt klart best som offensiv midtbanespiller, men løser en oppgave som venstrekant også greit og bedre enn Sasa.
Opprinnelig skrevet av vaadahlmen spesiellt vår Tunisiske venn har vel ikke foreløbig slått ut i full blomst eller synes du han brillierer på 2.laget?
Opprinnelig skrevet av vaadahlhåper selvfølgelig at han skal bli god jeg også,men det er da en større gambling enn å hente Olsen som er spennende.Han sliter jo med stabiliteten men han har hatt noen gode mnd.nå
Opprinnelig skrevet av vaadahl....men han trekker ikke de ekstra tilskuerne som vi har muligheter til å få .Mifsud er en sånn type .
Bydelsklubben har norske landslagsprofiler som Hoseth, Iversen, Flo, Johnsen og Fredheim Holm, men trekker alikevel under 10.000 mot Tromsø.
Opprinnelig skrevet av vaadahlMåten Mifsud tok seg av de to samme midstopperne på i vårkampen på Åråsen gjorde meg enda sikrere på at han burde vært mer brukt i fjor.Da luztu ble byttet ut og kastet trøya i bakken .det var ubetalelig.
Lustü var vel også forbanna på seg sjøl da han tapte løpsduellen med Sundgot i forkant av scoringenMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av vaadahlFeilen i fjor var at Erlandsen fikk fortsette hele året,ellers hadde vi kanskje sett bedre resultater.
Om det var fornuftig eller ikke får vi aldri vite.Fugla 4 Life!Kommentar
Kommentar