Er man litt feige?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vaadahl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Feb 2004
    • 156

    #41
    ellers er det spennende at Trond Olsen spiller meget godt i Glimt trøya for tiden.muligens burde vi hentet han nå,i tilfelle Påsan skade(han har jo spilt flere kamper i strekk nå og det betyr vel at han nærmer seg et avbrekk igjen)eller kan Olsen kanskje benyttes som spiss.Har stor sans for spilletypen
    Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #42
      Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
      Jeg støtter rønnern helt og holdent her. Både på språkbruken og meningene.
      Ikke overraskende at de storkjefta rasshøla er enige
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #43
        Nei, haha. Tenkte nettopp på det. De som er mest ufyselige i forhold til andre folk på forumet må jo være oss. Sånn det skal være det. Så lenge det er vi som har rett og andre er dumme er det jo ikke noe å si på det heller. Digga forresten avslutninga på kampreferatet ditt: "Faen!" Det kan jo ikke sies bedre.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #44
          Synd at jeg har vært borte hele helgen, og ikke har fått med meg denne viktige og faglig tunge diskusjonen... :P

          Kan vanskelig se at Hr. Rösler har vært utpreget feig, spesielt ikke etter ferien. Feige lag går på banen for å klare 0-0, evt få en tidlig scoring, og deretter legge seg i forsvar. Har virkelig LSK gjort det? Muligens at de gjorde det i innledningen på sesongen, men neppe de siste månedene.
          Og å mene at Uwe er feig, etter syv år med Arne E. grenser etter min mening til historieløshet.

          Forøvrig må jeg si at jeg er særdeles gled for at LSK nå er i en situasjon hvor vi som har fulgt laget noen år igjen kan begynne å diskutere hvorfor én mann spiller, fremfor en annen. Det begynner å bli en stund siden sist.
          Knurr...

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #45
            Opprinnelig skrevet av vaadahl
            ellers er det spennende at Trond Olsen spiller meget godt i Glimt trøya for tiden.muligens burde vi hentet han nå,i tilfelle Påsan skade(han har jo spilt flere kamper i strekk nå og det betyr vel at han nærmer seg et avbrekk igjen)eller kan Olsen kanskje benyttes som spiss.Har stor sans for spilletypen
            Trond Olsen har fått en nivåheving etter at han signerte kontrakten med LSK.

            Skulle LSK hentet ham, burde de gjort det med en gang avtalen ble gjort, men trolig var det et spørsmål om penger og det har vi ikke plenty av i LSK. En sum som helt sikkert har økt ettersom spillet hans har bedret seg. Nå er han en viktig spiller for Glimt som nok helst vil beholde ham i kampen for å unngå nedrykk.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • vaadahl
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 156

              #46
              Ja jeg ser den.men så var det det økonomiske med ikke å kvalifisere seg til royal og uefa cup da.2 mill på riktig spiller kan fort utgjøre det flerdobbelte tilbake.Plutselig blir Strand skadet og da koker det ikke av kandidater på den plassen,samt at farten til Olsen får opp tenninga på treninga også nå da Mifsud er borte.Som sagt så jeg siste trening før matchen og den var utrolig tam.Det er litt kjedelig å at alle de andre lagene har skaffet seg gode forsterkninger i sommer,mens om vi ikke har bommet(begge kjøpene kan bli bra etterhvert)så har de hvertfall ikke akkurat gått rett inn i 11`ern og forsterket den,selv om det alltid er bra med kamp om plassen.
              Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #47
                Opprinnelig skrevet av vaadahl
                Ja jeg ser den.men så var det det økonomiske med ikke å kvalifisere seg til royal og uefa cup da.2 mill på riktig spiller kan fort utgjøre det flerdobbelte tilbake.
                Det er gambling og blir oddsen for en topp 4 veldig mye lavere dersom en henter inn denne Trond Bjarne Olsen?

                Hadde det vært så enkelt at spillerkjøp = plassering, ville RBK og Brann tronet øverst på tabellen, med Vålerenga like bak og Start vakende over kvalikk.

                Et annet poeng er som sagt prisen på Olsen. For LSK kan RL og E-cup gi inntekter på 2-5 millioner, B/G taper ca. 10-12 millioner på å rykke ned. Hvilken pris vil B/G kreve?

                Opprinnelig skrevet av vaadahl
                Plutselig blir Strand skadet og da koker det ikke av kandidater på den plassen,..
                Det er vel mye som tilsier at Strand snart blir skadet og du har selvfølgelig rett i at vi mangler en god erstatter. Men helt borte er vi ikke, med både Winsnes som mulig mann og også mulig med Riise selv om det ikke er helt optimalt med en høyrebeint spiller på venstresiden.

                Opprinnelig skrevet av vaadahl
                Det er litt kjedelig å at alle de andre lagene har skaffet seg gode forsterkninger i sommer,mens om vi ikke har bommet(begge kjøpene kan bli bra etterhvert)så har de hvertfall ikke akkurat gått rett inn i 11`ern og forsterket den,selv om det alltid er bra med kamp om plassen.
                That's life. LSK har hentet inn en tunisisk landslagsspiller og en norsk U-21 spiller, dersom det ikke er nok, kommer du antaglig til å få det vondt som LSK-supporter resten av livet ditt.

                Lillestrøm er en forholdsvis liten klubb fra et lite sted sammenlignet med klubber fra storbyer (i norsk målestokk) som Vålerenga, Brann, Rosenborg og Viking. De klubbene vil alltid ha mye penger, antaglig mer enn LSK dersom vi ikke er jævlig flinke til å forvalte vårt pund.

                Poenget er at det er lite trolig at LSK skal kunne matche de største klubbene når det gjelder penger til lønn og overganger, vi må være smartere og flinkere og skaffe oss finansielle muskler ved gode sportslige resultater.

                I fjor hentet vi Koren, Andersson, Mifsud, Müller, Stefanutto. Det hjalp ikke en dritt, vi havna på 7. plass, som vanlig.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                  Nei, detter er ikke en vitsekonkurranse. I tillegg vil jeg påpeke at dette heller ikke er en tøff-i-tryne-bak-tastaturet-konkurranse som enkelte her synes å tro :!:
                  Forskjellen mellom meg og deg vesla, er jeg er tøff i trynet i virkeligheten også. I tillegg til eplekjekk :wink:
                  Det er desverre ikke noen sammenheng mellom å rope høyest og ha de mest vettuge innspill - det er jo Rønner'n et godt eksempel på (hi,hi)
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • vaadahl
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Feb 2004
                    • 156

                    #49
                    [quote]Det er gambling og blir oddsen for en topp 4 veldig mye lavere dersom en henter inn denne Trond Bjarne Olsen?\

                    Ser du nevner navnet Bjarne,vi to som heter Ronnie/Ronny skal vel være forsiktig med å braute med navn. :lol: Hvis gambling kan få oss fra 7.plass og opp til en plass det er mulig å tjene penger på på en annen måte enn tilskuere og sponsorinntekter så er det kanskje verdt det når vi kun er få poeng unna.

                    Hadde det vært så enkelt at spillerkjøp = plassering, ville RBK og Brann tronet øverst på tabellen, med Vålerenga like bak og Start vakende over kvalikk
                    RBK har vel vist år etter år at det går å kjøpe seg seriegull,hvor mange ganger har ikke de kjøpt opp de beste spillerne fra konkurentene.Brann har jo bare kjøpt spillere som har vært skadet denne sesongen (andresen.Ludvigsen) pluss at de "måtte"gi fra seg kanskje norges viktigste klubbspiller Kvisvik.selvfølgelig har det vært gambling alle kan bli skadet men du verden så mange som kommer på kampene til å begynne med og tilskuerinntektene raser inn.Vålerenga er i toppen og Start handlet i sommer inn mannen som scorte hat-trick mot RBK.

                    [quote]Det er vel mye som tilsier at Strand snart blir skadet og du har selvfølgelig rett i at vi mangler en god erstatter. Men helt borte er vi ikke, med både Winsnes som mulig mann og også mulig med Riise selv om det ikke er helt optimalt med en høyrebeint spiller på venstresiden.

                    Jeg forstår også at man kan sette en spiller på venstrekant,vi spiller ikke med 10 mann,men hvor mange spillere er gode både på venstre og høyre side,kun en liten håndfull og ikke Winsnes og Riise hvertfall.Olsen har jo også blitt brukt som spiss og kan trolig kjempe med Myklebust om den plassen.

                    [quote]That's life. LSK har hentet inn en tunisisk landslagsspiller og en norsk U-21 spiller, dersom det ikke er nok, kommer du antaglig til å få det vondt som LSK-supporter resten av livet ditt.

                    Jeg har sett alle cup og seriekamper på Åråsen siden 73 bortsett fra 5 militæråret mitt så smerte kan jeg :lol:

                    [quote]Poenget er at det er lite trolig at LSK skal kunne matche de største klubbene når det gjelder penger til lønn og overganger, vi må være smartere og flinkere og skaffe oss finansielle muskler ved gode sportslige resultater

                    Helt enig.Kjøp av de rette spillerne kan få oss ut i europa ,samt at spennende spillere fort gir oss et par tusen ekstra tilskuere i hver kamp.Det regnestykket gir voldsomme resultater.Mifsud er et glimrende eksempel.Kjenner svært mange som kommer først og fremst for å se ham
                    Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                      Ser du nevner navnet Bjarne,vi to som heter Ronnie/Ronny skal vel være forsiktig med å braute med navn. :lol:
                      Ronnie er sofistiskert, dannet og et verdensnavn, Ronny er bøllete, rølpete og bondebefengt :wink:

                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                      Hvis gambling kan få oss fra 7.plass og opp til en plass det er mulig å tjene penger på på en annen måte enn tilskuere og sponsorinntekter så er det kanskje verdt det når vi kun er få poeng unna.
                      Det er vel nettopp det er poenget med gambling, det finnes absolutt ingen som helst garantier for at et kjøp av Trond Olsen betyr høyere plassering på tabellen. Det er heller ikke sagt at LSK ikke kan kjempe om en plassering blant topp fire, selv uten Trond Olsen og med en skadet Pål Strand.

                      LSK gamblet i fjor og brukte mer penger enn dem tjente inn og det lyktes ikke å nå topp fire, det er begrenset hvor mange ganger en kan gamble slik før butikken går konk. Vi skal være glad for at Per Berg har et hjerte i Sportsklubben ellers ville vi ikke hatt penger til å kjøpe noen som helst, langt mindre lønne spillere som Koren, Andersson osv. Da måtte vi ha gjort som Start, bygget opp et lag med egne, lovende unggutter.

                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                      RBK har vel vist år etter år at det går å kjøpe seg seriegull,hvor mange ganger har ikke de kjøpt opp de beste spillerne fra konkurentene.
                      Forskjellen på før og nå er at det er mange klubber som har mye penger. Da vi utfordret trøndera i 2001, hadde vi ikke penger til annet enn å leie Håvard Karlsen som erstatter for Pål Strand, mens de hentet in El Fakiri og Rushfeldt midt i sesongen. Nå kan Vålerenga, Viking, Start, Rosenborg, LSK, Aalseund, Fredrikstad, Ham-Kam, Lyn og Brann alle bruke millioner på å hente inn nye spillere, ikke alle de lagene kan bli blant topp fire, ergo må noen mislykkes i sin gambling, det kan like gjerne bli LSK.

                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                      Jeg forstår også at man kan sette en spiller på venstrekant,vi spiller ikke med 10 mann,men hvor mange spillere er gode både på venstre og høyre side,kun en liten håndfull og ikke Winsnes og Riise hvertfall.Olsen har jo også blitt brukt som spiss og kan trolig kjempe med Myklebust om den plassen.
                      Winsnes hadde et glimrende innhopp for Påsan mot Odd, tidligere har en spiller som Koren løst den oppgaven med glans. LSK raknet ikke selv om Påsan var ute med skader nesten hele vårsesongen og uten en dedikert erstatter i stallen.

                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                      Jeg har sett alle cup og seriekamper på Åråsen siden 73 bortsett fra 5 militæråret mitt så smerte kan jeg :lol:
                      Jeg tviler ikke på at du vet hva smerte er, men dersom en ikke klarer å glede seg over de forsterkningene LSK har hentet før sesongen og i sommerpausen, så får du et trist liv som LSK-supporter. Dette er hverdagen.

                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                      Helt enig.Kjøp av de rette spillerne kan få oss ut i europa ,samt at spennende spillere fort gir oss et par tusen ekstra tilskuere i hver kamp.Det regnestykket gir voldsomme resultater.Mifsud er et glimrende eksempel.Kjenner svært mange som kommer først og fremst for å se ham
                      Hvem er disse rette spillerne? Mifsud brukte sin tid før han leverte resultater og selv om mange nå ser på ham som LSKs eneste offensive kraft, har han vel strengt tatt ikke levert mer enn de vi bør forvente av en spiller som hever topp lønn. Mål pr. million kr. i lønn ligger han langt bak Sundgot!

                      Forstå meg rett, jeg henter gjerne Trond Olsen, men jeg forstår også det dersom det er slik at de som sitter på pengekassa i LSK ikke tar seg råd til å betale B/G det de vil kreve.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6079

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        I fjor hentet vi Koren, Andersson, Mifsud, Müller, Stefanutto. Det hjalp ikke en dritt, vi havna på 7. plass, som vanlig.
                        Kanske ikke så overaskende at müller ikke klarte å gjøre så mye med plasseringa vår i fjor..

                        Kommentar

                        • e.d
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 688

                          #52
                          Var jævlig skuffet etter Odd kampen, men det å hente opp en 0-2 ledelse mot et godt Odd lag, og en glimrende 2. omgang står det respekt av. Så får det heller være at Odd fikk et mål på slutten. Jeg synes ikke det går an etter den 2. omgangen å klage på enkeltspillere eller bytter eller taktikk osv.

                          Alle har selvfølgelig lov til å uttrykke frustrasjoner og misytringer over ting som skjer, men negative karakteristikker av trenere, spillere og ledelse synes jeg er unødvendig og ikke minst jævla ufortjent utfra hva Lsk har prestert i år

                          Alle husker vel høstsesongen i fjor. det var virkelig en synkende skute. Owe Røsler har sammen med spillerne og ledelsen klart å snu dette i år. Ikke bare snu, men vi har endog slått Rosenborg borte, Vålerenga hjemme og Start og Viking. Ligger på 5. plass i serien og skal spille kvartfinale i cupen.

                          Jeg liker mer og mer det jeg ser av dette Lillestrøm laget. Synes spillerne spiller med en ro og trygghet som ofte kjennetegner et topplag. Vi har skaffet flere unge og spennende spillere. og jeg tror vi er på vei mot noe stort.
                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                          Kommentar

                          • vaadahl
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Feb 2004
                            • 156

                            #53
                            Ronnie er sofistiskert, dannet og et verdensnavn, Ronny er bøllete, rølpete og bondebefengt
                            Ronnie er og blir en skrivefeil :P

                            LSK gamblet i fjor og brukte mer penger enn dem tjente inn og det lyktes ikke å nå topp fire, det er begrenset hvor mange ganger en kan gamble slik før butikken går konk
                            Feilen i fjor var at Erlandsen fikk fortsette hele året,ellers hadde vi kanskje sett bedre resultater.


                            [quote]Forskjellen på før og nå er at det er mange klubber som har mye penger. Da vi utfordret trøndera i 2001, hadde vi ikke penger til annet enn å leie Håvard Karlsen som erstatter for Pål Strand[quote]

                            Helt enig,han skulle jo dekke at Stian Berget også var skadet.Det ble jo forskjellen på gull og sølv ,særlig viste det seg i kampen på Åråsen mot Rbk da vi var omtrent uten vingspill,fryktelig å se på.Vingspill er fantastisk viktig i moderne fotball


                            Winsnes hadde et glimrende innhopp for Påsan mot Odd, tidligere har en spiller som Koren løst den oppgaven med glans. LSK raknet ikke selv om Påsan var ute med skader nesten hele vårsesongen og uten en dedikert erstatter i stallen
                            Jeg har vært positivt overrraska over Winsnes i år , men fortsatt mangler han en del etter min mening.At Koren var fantastisk på kanten er jeg helt uenig i .Det er først nå i drømmerollen sin vi ser hva som bor i ham


                            Jeg tviler ikke på at du vet hva smerte er, men dersom en ikke klarer å glede seg over de forsterkningene LSK har hentet før sesongen og i sommerpausen, så får du et trist liv som LSK-supporter. Dette er hverdagen
                            For det første har jeg det aldri trist med LSK,mange følelser men aldri trist.Hverdagen er fylt med håp om at vi engang er der vi hører hjemme.
                            For det andre syntes jeg det var spennende kjøp i sommer og gledet meg med det,men spesiellt vår Tunisiske venn har vel ikke foreløbig slått ut i full blomst eller synes du han brillierer på 2.laget?håper selvfølgelig at han skal bli god jeg også,men det er da en større gambling enn å hente Olsen som er spennende.Han sliter jo med stabiliteten men han har hatt noen gode mnd.nå

                            Hvem er disse rette spillerne? Mifsud brukte sin tid før han leverte resultater og selv om mange nå ser på ham som LSKs eneste offensive kraft, har han vel strengt tatt ikke levert mer enn de vi bør forvente av en spiller som hever topp lønn. Mål pr. million kr. i lønn ligger han langt bak Sundgot!
                            Jeg er jo som regel en Sundgot elsker,mannen har jo snart nettet flere ganger en Tommy så han vil jeg stort sett ha på banen,men han trekker ikke de ekstra tilskuerne som vi har muligheter til å få .Mifsud er en sånn type .At han ikke slo til før er to ting ,han var halvskadet og at Erlandsen ikke ga han sjansen.alle andre så da talentet hans i fjor også.Jeg så med egne øyne hvordan han herjet med det svenske landslaget.Fortsatt forbanna at han ikke startet semifinalen mot Lyn i fjor.Her møtte vi tippeligaens to beste midtstoppere når det gjelder hodestyrke og vi startet selvfølgelig med Powell og Sundgot som så ut som juniorspillere i mange av høstkampene i fjor,da alle visste hvordan de skulle spille mot oss.Måten Mifsud tok seg av de to samme midstopperne på i vårkampen på Åråsen gjorde meg enda sikrere på at han burde vært mer brukt i fjor.Da luztu ble byttet ut og kastet trøya i bakken .det var ubetalelig.
                            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                            Kommentar

                            • Kølla Riisa
                              Seniormedlem
                              • Jun 2004
                              • 1021

                              #54
                              Vi ligger faktisk et poeng bak 3.plassen da folkens. Synes det blir for dumt og kritisere Uwe for og være feig når du ser hvordan vi spilte på Lerkendal og nå senest mot Odd.

                              Vi hadde trøndera i knestående på deres egen hjemmebane.
                              Greit nok at de er dårlige for tiden, men vi eide Lerkendal i 2.omgang.
                              Få lag som har vært så dominerende mot RBK på Lerkendal som vi var.

                              Mot Odd legger vi om til et 3-mannsforsvar og lyktes godt med det. Glimrende taktikk spør du meg. Vi presser på og satser alt på et vinnermål. Marginene er ikke med oss og Odd får et mål. Hadde vi scoret og vunnet 3-2 hadde folk hyllet Uwe her inne for sin taktisk klokskap, det er jeg sikker på!

                              Kommentar

                              • LSK-supp.
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 1023

                                #55
                                [quote="Rønnern"]
                                Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                Ser du nevner navnet Bjarne,vi to som heter Ronnie/Ronny skal vel være forsiktig med å braute med navn. :lol:
                                Ronnie er sofistiskert, dannet og et verdensnavn, Ronny er bøllete, rølpete og bondebefengt :wink:
                                ]

                                I South-Carolina og Alabamas trailerparker vil man finne "Ronnie" på topp 10 listen over populære navn-garantert!

                                Enig i at LSK-signinga til Trond Olsen gav han en ny start.
                                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                  I South-Carolina og Alabamas trailerparker vil man finne "Ronnie" på topp 10 listen over populære navn-garantert!
                                  Med de har jo alle trailer-bart. Vår Ronnie derimot har jo knapt skjeggvekst - og noen sier at Solskjær er "babyface"?

                                  Fint navn forresten: soLSKjær...
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av e.d
                                    Alle husker vel høstsesongen i fjor. det var virkelig en synkende skute. Owe Røsler har sammen med spillerne og ledelsen klart å snu dette i år. Ikke bare snu, men vi har endog slått Rosenborg borte, Vålerenga hjemme og Start og Viking. Ligger på 5. plass i serien og skal spille kvartfinale i cupen.

                                    Jeg liker mer og mer det jeg ser av dette Lillestrøm laget. Synes spillerne spiller med en ro og trygghet som ofte kjennetegner et topplag. Vi har skaffet flere unge og spennende spillere. og jeg tror vi er på vei mot noe stort.
                                    Som om jeg skulle ha sagt det selv...

                                    Etter en dårlig 1. omgang mot Odd reiste laget seg i 2. (godt hjulpet av fansen + gode disposisjoner av Uwe). Jævlig surt med Odds siste scoring, følte meg rimelig sikker på minst uavgjort. Men: Vi er med i tetgruppen i serien, 1 poeng bak bronsen, og vi SKAL til cupfinale 2005 !

                                    Cupfinale og topp 4 i serien: En meget solid start på Uwes regime !

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #58
                                      Ronnie eller Ronny, vi er uansett noe av det kjekkeste Kanari-Fansen kan by på.

                                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                      Feilen i fjor var at Erlandsen fikk fortsette hele året,ellers hadde vi kanskje sett bedre resultater.
                                      Ingen tvil om at det var slitasje mellom trener og spillere, men LSK gamblet like fullt og tapte millioner så det suste.

                                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                      Jeg har vært positivt overrraska over Winsnes i år , men fortsatt mangler han en del etter min mening.At Koren var fantastisk på kanten er jeg helt uenig i .Det er først nå i drømmerollen sin vi ser hva som bor i ham.
                                      Winsnes var tidvis veldig god på treninga i dag også, men varierende innleggskvalitet :shock:

                                      Koren er helt klart best som offensiv midtbanespiller, men løser en oppgave som venstrekant også greit og bedre enn Sasa.

                                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                      men spesiellt vår Tunisiske venn har vel ikke foreløbig slått ut i full blomst eller synes du han brillierer på 2.laget?
                                      Kiko har spilt to kamper for LSK2 og den ene mot Ull/Kisa var han bra, den andre mot Nybergsund var ikke så bra. Nå er han hjemme i Tunisia for å forberede flyttelass og hente sin kjære og når det er på plass vil det kanskje bidra til at han løfter seg det ene hakket som skal til for å bli en seriøs utfordrer til en plass i elleveren.

                                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                      håper selvfølgelig at han skal bli god jeg også,men det er da en større gambling enn å hente Olsen som er spennende.Han sliter jo med stabiliteten men han har hatt noen gode mnd.nå
                                      Kiko var gratis, for Bodø/Glimt er Trond Olsen verdt mer på banen enn noen hundre tusen i banken. Dersom Påsan holder seg skadefri, vil Olsen være benkevarmer med en minuttpris på x-antall tusen kroner og det er ikke en luksus LSK kan ta seg råd til.

                                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                      ....men han trekker ikke de ekstra tilskuerne som vi har muligheter til å få .Mifsud er en sånn type .
                                      Ingen tvil om det profiler trekker tilskuere, men vi må ikke overdrive her. LSK har hatt en av de største profilene i Eliteserien i moderne tid, nemlig Diallo, men tilskuertallene fra den tid er klare, han trakk ikke tusenvis av ekstra tilskuere. At det kom noen ekstra for å se på ham, ja, men sportslige resultater er og blir hovedgrunnen til å folk møter opp.

                                      Bydelsklubben har norske landslagsprofiler som Hoseth, Iversen, Flo, Johnsen og Fredheim Holm, men trekker alikevel under 10.000 mot Tromsø.

                                      Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                      Måten Mifsud tok seg av de to samme midstopperne på i vårkampen på Åråsen gjorde meg enda sikrere på at han burde vært mer brukt i fjor.Da luztu ble byttet ut og kastet trøya i bakken .det var ubetalelig.
                                      Typisk eksempel på at en trener har sine favorittspillere, som Arne og hans Magnus Powell. Powell fikk spille uansett så lenge han var skadefri, selv i en kantrolle ble han brukt.

                                      Lustü var vel også forbanna på seg sjøl da han tapte løpsduellen med Sundgot i forkant av scoringen
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • blue
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2004
                                        • 1429

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                        Feilen i fjor var at Erlandsen fikk fortsette hele året,ellers hadde vi kanskje sett bedre resultater.
                                        Ingen tvil om at det var slitasje mellom trener og spillere, men LSK gamblet like fullt og tapte millioner så det suste.
                                        LSK ville ikke bruke 2 millioner på å sparke Erlandsen.
                                        Om det var fornuftig eller ikke får vi aldri vite.
                                        Fugla 4 Life!

                                        Kommentar

                                        Working...