Konge helt sjef!
Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
-
Romerikes Blad er helt enig med deg (med mindre denne kampen endre på det, men det tror jeg ikke noe på).Sint og tverr på felt NKommentar
-
Nok en solid og bra kamp av Ruben, selv om jeg synes han er ennå bedre som stopper. Det som er så bra med Ruben er at han alltid leter etter muligheter for å spille ballen fornuftig til en medspiller. Her er det ikke snakk om å måke ballen til en tilfeldig plass på banen. Med ennå mer erfaring unngår han også noen av de få balltapene han har som kan gi sjanser imot.
Fortsett med å spille, fortsett med å vise mot og fortsett å være tryggheten selv bakover!Kommentar
-
Var redd for at han hadde lagt til seg litt mye muskler da han dukket opp på vårparten, men han er både kjapp, teknisk og har god balanse. Blir bedre for hver kamp og det er umulig å se noe som kan holde ham tilbake. Høibråten kan ta seg en bolle, det var klasseforskjell i går.Kommentar
-
Vil helst ha Ruben på stopperplass selv. Men jeg tror Ødegaard og Gabrielsen er ca like gode på stopperplass, mens Gabrielsen er noen hakk bedre enn Ødegaard på back. Håper veldig at vi har begge to når Kippe en dag må vike plassen sin, for da er det begge to rett i midtforsvaret. Tippeligaens beste stopperpar, easy...................Kommentar
-
Tiltak: Ruben med afro!
Hvem er med på 200.- til #VIERLSK hvis Ruben lover å spare til afro?
Tommel opp hvis du er med!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Har sagt fra til en kompis av han at han bør sjekke spillertråden sin
EDIT: UD bidrar med 5K(!!!) hvis han gror den og lover å beholde den ut LSK-karrierenAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vi er oppe i 6k hvis Ruben gror afro og lover å ikke klippe den bort!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ruben er i Tyrkia så ingen kontakt men jeg fikk langt på vei bekrefta at Ruben av all sannsynlighet tar utfordringen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Har du mulighet til å anlegge afro, så SKAL du gjøre det. Ferdigsnakka!Kommentar
-
Får vi GO fra Ruben blir det et fint ekstrabidrag.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Oppdatering:
3000 for afro (14 tomler+meg)
8000 for "evig" LSK-afro(UD er full?)
Kan igjen da for faen! Vi trenger Ruben i afro!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar