Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
Feil bruk av uttrykket ja, skrev mer for å forklare det men slettet det. Det jeg mener at selv i en krise er det mulig å beholde integritet. Det finnes også flere løsninger på et problem. Og det vet jeg at det jobbes med.Selger vi Unna spillere, som feks Ruben til mfk, og svekker vi oss kraftig, publikum uteblir, færre sponsorer osv. Jeg er fullstendig klar over hvor dyp krisen er i LSK da jeg kjenner flere folk i klubben godt. Konkursfaren er høyst reell.Last edited by Ginola; 04.07.2014, 16:10.Kommentar
-
Og det har bare så vidt begynt. Så lenge det er liv i røkke og gjelsten kommer dette til å vare i det uendelige. RBK hadde i det minste stort sett skamvett nok til å tilby brukbar markedspris i de fleste sammenhenger, mens moldemøkka sparker de som ligger nede mens de selv spiser kirsebær og druer på sjeselonger i marmorvillaene sine. Håper dere blyforgiftes hele jævla gjengen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
2,5 mill er skambud.. Om LSK selger han til Molde får den summen så gir jeg opp! Når han spiller så bra etter så lang tid ute.. Tenk hvor god han er neste år! Her er det potensial til tosifret millionbeløp, så for all del ikke gi han bort!Kommentar
-
Faen i helvete og alle kraftord som finnes.
2,5mill?? For alt vi har gjort?? Jim FUCKINGS Solbakken som agent Ruben? Da er han tapt for oss allerede folkens. Kanskje ikke nå på grunn av skambud, men etter sesongen er det uansett slutt med jimmer'n ved roret og judasen som sitter der oppe og lokker med gull og grønne skoger.
Molde, du er offisielt hatklubb nr.2, og det er faen meg godt gjort!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Håper en investor (les: per & per) kan hjelpe oss her. Kan ikke miste en så god spiller!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BørgeFor 2,5, mill, så må det da finnes nok investorvilje rundt LSK til å legge det på bordet for rettighetene på Ruben ved salg senere? Om man er villig til å bruke en mill på feks Friday, så må det da være vilje til å bruke 2,5 på Ruben?Kommentar
-
Molde har fått et bud avvist på 2 millioner for Ruben og har nå lagt inn på bud 2,5 millioner + Magnar Ødegaard. I følge Rubens nærmeste venner så ønsker han ikke å forlate LSK, men han er veldig usikker på om klubben i det hele tatt har penger til utbetaling av lønninger i mnd fremover. Det er også snakk om et saftig lønnshopp på å gå til Molde, men for Ruben er utvikling det viktigste.
Ruben er i en veldig vanskelig situasjon hvor klubben presser på for å få inn penger for å overleve samtidig som han selv kan spille for serielederen og tjene en betydlig større sum i året enn det han gjør i LSK.
Jeg er dessverre redd for at Ruben forlater LSK til fordel for Molde.VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Kommentar
-
Må si jeg reagerer på uttalelsen "Jeg kan ikke si jeg er uvillig til å signere for Norges beste klubb hvis de kommer på banen" som uhyre korttenkt, samtidig som alle slike sitater i pressen alltid er dratt ut av en kontekst. Vi kjenner for eksempel ikke til ordlyden i journalistens spørsmål da han serverte dette som enten hele eller deler av svaret.
Enn så lenge nøyer jeg meg med å hevde at klubbens holdning bør være at med mindre Molde kan løse alle våre likviditetsproblemer ut året over natta, FUCK OFF!Kommentar
-
Først og fremst utrolig trist om Ruben forlater klubben, men jeg har ikke vanskelig for å se at det er mange faktorer som taler i for at han gjør det. Om klubben kan oppnå en ok pris, kan det være til det beste for alle parter.
Når det er sagt er Jim Solbakken er stor idiot, og uten at jeg vet det med sikkert en agent som ikke jobber på helt lovlige måter. Jeg har troa på at personer på forumet enten vet eller klarer å få tak i nok dritt om Solbakken til at det er mulig å få brette ut den shady agentvirksomheten han driver ut over mediene i Norge. Det hadde vært sjukt digg eller hva?Kommentar
Kommentar