Ruben Gabrielsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2564

Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Gratulerer. Du har skrevet den minst presise beskrivelsen av Sportsklubben noensinne.
    Man har vel i stede brukt penger man ikke har for å satse på at man tjener det inn igjen med god margin, men marginene har dessverre bikka feil vei....
    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Ginola
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2010
      • 549

Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Gratulerer. Du har skrevet den minst presise beskrivelsen av Sportsklubben noensinne.
      Feil bruk av uttrykket ja, skrev mer for å forklare det men slettet det. Det jeg mener at selv i en krise er det mulig å beholde integritet. Det finnes også flere løsninger på et problem. Og det vet jeg at det jobbes med.Selger vi Unna spillere, som feks Ruben til mfk, og svekker vi oss kraftig, publikum uteblir, færre sponsorer osv. Jeg er fullstendig klar over hvor dyp krisen er i LSK da jeg kjenner flere folk i klubben godt. Konkursfaren er høyst reell.
      Last edited by Ginola; 04.07.2014, 16:10.

Kommentar

• OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 924

Stokstad skriver på vg.no at Molde har lagt inn bud

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

Næmmen har du sett. Utflod-jim har en finger med i spillet her også. Jeg hater den mannen.

2,5 millioner? Tørk dere i rævva med sandpapir. Helvetes rasshøl hele gjengen.
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4397

Hater Molde så inni helvete. Søplanivå faktisk. Forbanna møkkaklubb.
            ..................

Kommentar

• Marit
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2010
              • 885

Dette er så ekstremt lite greit at det ikke finns ord. Jeg dør.
              Andas in och andas ut
              Orkar jag så orkar du

Kommentar

• Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

Og det har bare så vidt begynt. Så lenge det er liv i røkke og gjelsten kommer dette til å vare i det uendelige. RBK hadde i det minste stort sett skamvett nok til å tilby brukbar markedspris i de fleste sammenhenger, mens moldemøkka sparker de som ligger nede mens de selv spiser kirsebær og druer på sjeselonger i marmorvillaene sine. Håper dere blyforgiftes hele jævla gjengen.
                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5102

- Jeg kan ikke si jeg er uvillig til å signere for Norges beste klubb hvis de kommer på banen
                  Altså, hva er vitsen med å si dette? Du kan godt mene det Ruben, men du trenger ikke si det.

Kommentar

• Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

Hadde solgt ungene sine til tekstilfabrikker i Bangladesh for en femmer og 10% av lønna. Den største drittsekken i norsk fotball, uten sidestykke.
                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

2,5 mill er skambud.. Om LSK selger han til Molde får den summen så gir jeg opp! Når han spiller så bra etter så lang tid ute.. Tenk hvor god han er neste år! Her er det potensial til tosifret millionbeløp, så for all del ikke gi han bort!

Kommentar

• fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1509

Faen i helvete og alle kraftord som finnes.
                        2,5mill?? For alt vi har gjort?? Jim FUCKINGS Solbakken som agent Ruben? Da er han tapt for oss allerede folkens. Kanskje ikke nå på grunn av skambud, men etter sesongen er det uansett slutt med jimmer'n ved roret og judasen som sitter der oppe og lokker med gull og grønne skoger.

Molde, du er offisielt hatklubb nr.2, og det er faen meg godt gjort!
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

Kommentar

• fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1509

Opprinnelig skrevet av Folke
                          2,5 mill er skambud.. Om LSK selger han til Molde får den summen så gir jeg opp! Når han spiller så bra etter så lang tid ute.. Tenk hvor god han er neste år! Her er det potensial til tosifret millionbeløp, så for all del ikke gi han bort!
                          Håper en investor (les: per & per) kan hjelpe oss her. Kan ikke miste en så god spiller!
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

Kommentar

• ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

Opprinnelig skrevet av Børge
                            For 2,5, mill, så må det da finnes nok investorvilje rundt LSK til å legge det på bordet for rettighetene på Ruben ved salg senere? Om man er villig til å bruke en mill på feks Friday, så må det da være vilje til å bruke 2,5 på Ruben?
                            Hvorfor skulle noen være villig til å gi 2,5 mill for Ruben når han uansett etter 2015 forsvinner gratis til judas og resten av møkkagjengen oppi der fordi Onkel Jim hvisker røverhistorier inn i øra hans.

Kommentar

• xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

Hvorfor i svarte kan han ikke komme med en uttalelse ala" Jeg var ute med skade i over ett år, jeg vil takke klubben for støtten ved å bli her og spille klubben oppover på tabellen"
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Gjertsen_KANARIS
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jun 2006
                                • 196

Molde har fått et bud avvist på 2 millioner for Ruben og har nå lagt inn på bud 2,5 millioner + Magnar Ødegaard. I følge Rubens nærmeste venner så ønsker han ikke å forlate LSK, men han er veldig usikker på om klubben i det hele tatt har penger til utbetaling av lønninger i mnd fremover. Det er også snakk om et saftig lønnshopp på å gå til Molde, men for Ruben er utvikling det viktigste.
                                Ruben er i en veldig vanskelig situasjon hvor klubben presser på for å få inn penger for å overleve samtidig som han selv kan spille for serielederen og tjene en betydlig større sum i året enn det han gjør i LSK.

Jeg er dessverre redd for at Ruben forlater LSK til fordel for Molde.
                                VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

Kommentar

• veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

Molde har for meg blitt klubben jeg hater mest av alle. FITTEGJENG!!

Og hvordan klarer folk å reise til og bosette seg på et sted med den kvalme dialekten? Jeg fatter det ikke!

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Solbakken er jeg sikker på ikke går den rette veien altså til klubben før han snakker med spiller.... Møkkamann som jeg personlig skal lekse opp om jeg ser han på Åråsen.

Kommentar

• Rune
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2008
                                      • 1229

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Solbakken er jeg sikker på ikke går den rette veien altså til klubben før han snakker med spiller.... Møkkamann som jeg personlig skal lekse opp om jeg ser han på Åråsen.
                                      Han heter jim, kun jim.
                                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

Må si jeg reagerer på uttalelsen "Jeg kan ikke si jeg er uvillig til å signere for Norges beste klubb hvis de kommer på banen" som uhyre korttenkt, samtidig som alle slike sitater i pressen alltid er dratt ut av en kontekst. Vi kjenner for eksempel ikke til ordlyden i journalistens spørsmål da han serverte dette som enten hele eller deler av svaret.

Enn så lenge nøyer jeg meg med å hevde at klubbens holdning bør være at med mindre Molde kan løse alle våre likviditetsproblemer ut året over natta, FUCK OFF!

Kommentar

• klippen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2009
                                          • 251

Først og fremst utrolig trist om Ruben forlater klubben, men jeg har ikke vanskelig for å se at det er mange faktorer som taler i for at han gjør det. Om klubben kan oppnå en ok pris, kan det være til det beste for alle parter.

Når det er sagt er Jim Solbakken er stor idiot, og uten at jeg vet det med sikkert en agent som ikke jobber på helt lovlige måter. Jeg har troa på at personer på forumet enten vet eller klarer å få tak i nok dritt om Solbakken til at det er mulig å få brette ut den shady agentvirksomheten han driver ut over mediene i Norge. Det hadde vært sjukt digg eller hva?

Kommentar

Working...