Ruben Gabrielsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1446

Opprinnelig skrevet av Dole
    Greit nok at de ikke går til konkurrenter som Ulf, Sarpsborg, Strindheim eller Mjøndalen. Det er tross alt de klubbene som nå hører til i samme bunten som oss. Molde er på en annen planet.
    Akkurat det driter jeg i. Molde er rett bak Vif på hatlista mi, så da kan de være på hvilken planet de bare vil, det vil fortsatt være grisejævlig å se Fugla-spellere gå dit
    Custodes
    I med og motgang

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

Kan ikke se at Per/Per og Tommy ikke har forsøkt å kjøpt Ruben for 3-4 mill. Spilt fortsatt i LSK samt salg til utlandet innen få år med SOLID profitt. På taket reddet LSK for en liten periode!!

Kommentar

• Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1480

Ruben svikter ikke KLUBBEN om han nå går til Mfk.
        Situasjonen i klubbkassa er tross alt det som har skapt situasjonen.For meg vil han alltid være fugl, og håper at millioner renner til LSK. Det fortjener de :-)
        Om det er slik det nå meldes at klubbene nå er enig vil jeg virkelig ønske deg lykke til! Du er kvalitet fra Åråsen!
        Det tror jeg også Kanarifansen vil løfte fram

Kommentar

• Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

Opprinnelig skrevet av Tvilling
          Ruben svikter ikke KLUBBEN om han nå går til Mfk.
          Situasjonen i klubbkassa er tross alt det som har skapt situasjonen.For meg vil han alltid være fugl, og håper at millioner renner til LSK. Det fortjener de :-)
          Om det er slik det nå meldes at klubbene nå er enig vil jeg virkelig ønske deg lykke til! Du er kvalitet fra Åråsen!
          Det tror jeg også Kanarifansen vil løfte fram
          Millioner?? Ja hele 2.5

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Så han er altså solgt til Molde for den latterlige summen?? Fy faen. Takk for meg.

Kommentar

• veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

Og næringslivet i Lillestrøm: gå konkurs hele gjengen! Drit og dra! Glad jeg flytta fra den møkkabyen med så lite engasjement.

Kommentar

• skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

Opprinnelig skrevet av veiron
                Og næringslivet i Lillestrøm: gå konkurs hele gjengen! Drit og dra! Glad jeg flytta fra den møkkabyen med så lite engasjement.
                Du får kose deg med det glødende engasjementet i Follo-distriktet du da...

Spøk til side. Det er en utrolig bitter pille å svelge. Men neppe bitrere enn om Ruben hadde gått gratis til Molde etter sesongen etter påtrykk fra jim, og de to-tre millionene var det som skilte oss fra kroken på døra... Misforstå meg rett, folkens - men etter å ha tenkt meg om hardt og lenge ser jeg ikke hvordan vi skulle fått råd til ikke å la åtseleterne fra Romsdal forsyne seg. Men backrekka ser plutselig tynn ut, skremmende tynn...

Håper for Guds skyld at det sportslige apparatet allerede har erstattere som smaker mer enn de koster i kikkerten + at dealen innebærer en permanent overgang for Magnar Ødegaard. Da blir opplegget litt greiere å leve med.

Det er ​dyrt å være fattig!

Kommentar

• kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2429

Vi tenger vel ca 10-14p til for å være ikke å rykke ned. Hvis Ringen og Ruben drar er det sportslig krise. Vi vil falle som en stein på tabellen, bli ydmyket av drittlagene(vif, mfk, rbk). Sesongen er mao over (går utifra de poengene som mangler hentes i krafttak av noen hjemmekamper og et og annet bortepoeng).

Kommentar

• fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1267

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Det gule kortet sist irriterer meg ennå
                    Om Ruben stikker så er jeg ganske så sikker på at det gule kortet mot 08 var "planlagt" da han visste han hadde 2 fra før. Han tittet opp i skyene og var veldig "oppgitt" da han fikk kortet og han skyldte etterpå på at "ingen skal pisse på oss her på Åråsen" Ruben, du vet klubben trenger penger men du vet også at du vil få kultstatus her i Lillestrøm om du blir med videre. Penger vil du få nok av da du kjøpes av en storklubb om noen år.

Kommentar

• _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4397

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      Om Ruben stikker så er jeg ganske så sikker på at det gule kortet mot 08 var "planlagt" da han visste han hadde 2 fra før. Han tittet opp i skyene og var veldig "oppgitt" da han fikk kortet og han skyldte etterpå på at "ingen skal pisse på oss her på Åråsen" Ruben, du vet klubben trenger penger men du vet også at du vil få kultstatus her i Lillestrøm om du blir med videre. Penger vil du få nok av da du kjøpes av en storklubb om noen år.
                      Tenkt på det samme selv. At han skal til Molde i helga for å sjekke forholdene, og at kødden Jim har en finger med i spillet her. Totalt meningsløst gult kort som Ruben vanligvis ikke pleier å gjøre, hvertfall ikke når du har to gule fra før og dekningen bakover er syltynn. Skal være forsiktig med å påstå noe sånt, og det er meget mulig jeg er helt på bærtur, men det ville absolutt ikke forundra meg om dette var et planlagt kort.
                      ..................

Kommentar

• Marit
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2010
                        • 885

Hvis dette stemmer er jeg ferdig med norsk fotball for en stund. Rett og slett. Det her orker jeg faktisk ikke å være med på. Fuck alle som har hatt noe med dette å gjøre.
                        Andas in och andas ut
                        Orkar jag så orkar du

Kommentar

• Ginola
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2010
                          • 549

Dette er bare trist. Nå har vi snart solgt unna alt arvesølvet som vi skulle bygge fremtiden på. Jeg kan bare snakke for meg selv, men ved å selge Ruben til mfk forsvinner også min entusiasme. De kunne solgt til alle andre enn MFK. Forferdelig å se mfk ha suksess med "våre spillere".

Det er grenser for hva en som supporter klarer å akseptere. Jeg klandrer ingen som ikke lenger tar turen til Åråsen. Har hatt sesongkort på Åråsen i alle år, men med salg av Ruben til mfk vet jeg ikke lenger om jeg orker mer...
                          Last edited by Ginola; 16.07.2014, 07:43.

Kommentar

• runarM
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 566

Hvor har dere beløpene fra?
                            runarM

Kommentar

• Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3501

At Ruben vil gå til Molde om LSK aksepterer budet på han har jeg ingen problemer med å forstå. Han virker heller ikke å sette seg på bakbeina hvis LSK sier nei til ett bud på tross av at han får bedre betingelser i Molde og blir gjenforent med to av sine kompiser fra LSK.
                              Det er ikke hans skyld at økonomien er ræva i klubben akkurat nå, men det skremmer meg at investorer tydeligvis er interessert i å hjelpe til med å hente inn spillere som Tommy Høiland og ukjente Afrikanere, men ikke ved å kjøpe eiendeler i Tippeligaens beste forsvarsspiller i år, som fremdeles kun er 22 år og er i ferd med å bygge seg opp igjen etter en skade som hadde tatt motet fra de fleste andre. Om ikke man kan kalle det potensial, så et ikke jeg hva det er...

For LSK sin del må man finne en balanse mellom hva som gir penger i kassa nå, og hva som kommer til å gi de tapte inntekter fremover. En lokal spiller som vel kan sies å være den eneste i stallen som pr.dd ser ut som en ekte kulthelt på nivå med Espen Søgård har en langt større verdi for klubben enn det faktum at han er blant våre 2-3 viktigste spillere på banen. I tillegg vil ett avansement til cupfinalen alene være verdt mer enn det tilbudet Molde angivelig har kommet med, men sjansen for å komme dit vil bli kraftig svekket med ett salg av han.
                              Jeg vil derfor bli forbanna om man ender opp med å selge han for under 8 mill til en Norsk klubb, da klubben ikke bare selger en egenutviklet spiller som er viktig for oss, men også mulighetene for å lykkes sportslig i år som vil gi sårt tiltrengte penger i kassa. Eierandeler i Ruben må jo være mulig å selge til noen lokale investorer fremfor å selge han til latterlig underpris til Norges største møkkaklubb. Jeg hadde ikke klart å ta på meg drakta deres uten å få brekninger, så all mulig respekt til Ruben hvis han fikser det....

Kommentar

• ynnor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 857

I min over 40 årige karriere som Lsksupporter er dette topp tre tristeste dag. Denne blir tøff og komme over. Har bursdag i dag , kunne egentlig ikke fått en dårligere gave. Dette var spilleren vi skulle bygge laget rundt. Aldri kjent meg så hjelpeløs som Lsksupporter. Fy pokker til de som har ødelagt klubben min.
                                Last edited by ynnor; 16.07.2014, 08:44.

Kommentar

• flisbyen
                                  Utestengt
                                  • Sep 2010
                                  • 305

Velger dette fremfor konkurs. Velger heller konsekvensene av dette som i "the long run" vil være et nedrykk fremfor konkurs.

Molde er fortsatt ingenting annet enn et heislag/adecco-lag i mine øyne.

Kommentar

• ragnarrock
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 937

face it folks, vi er fucked når det kommer til penger. Et salg av Ruben ror i land mye for oss, iallefall av de mest pressende regningene.
                                    Det er vel opplagt at om han hadde klart å fullføre en sessong med fast spilletid hadde han gått for 10mill+ til utlandet rundt jul. Desverre har ikke klubben et valg hva gjelder å si nei til penger om dagen.

I mine øyne så er den største taperen her Ruben selv, han virker som en særdeles sympatisk fyr, og kommer alltid i mine øyne til å være en fugl. Nå må han ta noen ekstra år i møkkabyen Molde før han endelig kommer seg ut.

Det lukter lang vei som at vi får en ny sessong hvor vi ser en del junior spillere få muligheten til å bli mannfolk litt før de er klare for det. Ingen som har sagt at det skal være sunt å like fotball fra tilskuerplass.
                                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

Hvor mange moldeprodukter har lykkes i utlandet? Forren kom kjapt tilbake, Eikrem og Berget flopper i Cardiff, Dæhli kan vel knapt kalles et moldeprodukt, Papa Pate Diof floppet i FCK, Mame Biram Diof har vel ikke hatt noen stor karriære i england og tyskland, Rindarøy floppet i Spania..
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

Litt tøysete sagt, men om vi trenger 5 eller 15 mill for å overleve så er 2 mill veldig lite. Hadde ikke Molde visst vi var blakke hadde de bydd 8-10 mill lett. Stå for faen hardt i forhandlingene. Det irriterer meg grønn at vi gir bort Ruben for lommerusk selvom vi trenger spenna.

Dessverre ryker sesongen mtp engasjementet fra dags dato. Tror mange vil føle det sånn. Til Ruben: jævlig skuffet over deg, uttalelser osv føles som et jævla SVIK!

Kommentar

• xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                          Litt tøysete sagt, men om vi trenger 5 eller 15 mill for å overleve så er 2 mill veldig lite. Hadde ikke Molde visst vi var blakke hadde de bydd 8-10 mill lett. Stå for faen hardt i forhandlingene. Det irriterer meg grønn at vi gir bort Ruben for lommerusk selvom vi trenger spenna.

Dessverre ryker sesongen mtp engasjementet fra dags dato. Tror mange vil føle det sånn. Til Ruben: jævlig skuffet over deg, uttalelser osv føles som et jævla SVIK!
                                          For å være ærlig så tipper jeg han har fått klare signaler om at klubben ønsker å selge, da er det lite smart av han å stå og totalt avvise en overgang til Molde, om ikke annet så er han ærlig.. Selv om det svir så er det bedre enn at han hadde avvist Molde i dag og meldt overgang i morgen..
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...