Sportsklubben i fritt fall...... lukter nedrykk lang vei. Er vi heldige så klarer vi oss i år. Men redd 2015 blir den siste sesongen i tippeligaen. Ufattelig at klubben har blitt kjørt helt på ræva!!
Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
Trist at vi har mistet vårt største talent (Ajer), vår beste forsvarsspiller (Ruben) - og at vår beste offensive spiller (Fofana) er på vei ut porten.
Det må et lite mirakel til for å klare de økonomiske forpliktelsene i år. Men et stort mirakel for at vi skal klare å berge plassen til neste år (spesielt dersom forslaget om å gjeninnføre 12 lag i serien går igjennom).Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg hater Molde! Jeg virkelig hater Molde!!! De siste åra har jeg liksom ikke brydd meg noe særlig om dem. Det begynte å bli uspiselig når "hele norges" Solskjær var der og viste hvilken dritt han virkelig var, men nå er de virkelig der oppe sammen med Enga og RBK for meg! Robber andre klubber for unge talenter, og går stolt ut i media om at de satser ungt og haleluja. Flasker seg på andres elendighet, det er det de gjør. Som noen andre her påpekte; RBK betalte hvertfall penger for spillerne de kjøpte. En dag må pengestrømmen der oppe ta slutt og da kan du ta deg faen på at jeg skal opp dit, om jeg så må gå, å mige på hele dritten mens jeg hånler hele veien til lukka avdeling!
Og du Jim. Jeg skal hjem til deg!I år så tar vi altKommentar
-
Jeg hater Molde! Jeg virkelig hater Molde!!! De siste åra har jeg liksom ikke brydd meg noe særlig om dem. Det begynte å bli uspiselig når "hele norges" Solskjær var der og viste hvilken dritt han virkelig var, men nå er de virkelig der oppe sammen med Enga og RBK for meg! Robber andre klubber for unge talenter, og går stolt ut i media om at de satser ungt og haleluja. Flasker seg på andres elendighet, det er det de gjør. Som noen andre her påpekte; RBK betalte hvertfall penger for spillerne de kjøpte. En dag må pengestrømmen der oppe ta slutt og da kan du ta deg faen på at jeg skal opp dit, om jeg så må gå, å mige på hele dritten mens jeg hånler hele veien til lukka avdeling!
Og du Jim. Jeg skal hjem til deg!Kommentar
-
POENGET er at molde er et jojolag fra utkanstrøk som kan dra seg til helvete tilbake til sin rettmessige posisjon og status!
5 mill er bedre. Om Magnar og prosente er det faktisk akseptabelt.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Noen av oss har aldri likt Molde. De ligger liksom der i samme pulje som Bryne og Strømmen, lag du ønsker dit pepperen gror. Så lite sjarmerende at de skylder karisma, og hvis eneste mulighet for suksess er via økonomisk doping.Knurr...Kommentar
-
mobillink:
Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke direkte. Stod "Opp mot 5 millioner" i sted, men det er fjernet nå.
"Først ble overgangssummen spekulert til å legge rundt tre millioner. Nå har vi god grunn til å tro at overganssummen ligger en god del høyere."Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Kommentar
-
Kan jo minne om at selv om Ruben er rå om dagen er han en sjansespiller mtp skader. Håper IKKE han skader seg men "jumpers knee" forsvinner vel ikke så lett?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I alt hatet jeg kjenner på mot Molde nå så vil jeg samtidig ønske Rubbe lykke til videre. Vært morsomt å følge han fra gutten med afro som blei pissa på mot Enga for noen år siden til den spilleren han er nå. Vært helt unik i år! Synd Molde skal få lov til å ha en sånn spiller og mann som han! Ruben fortjener bedre.
Må forresten NFF ta en liten titt på linken til Jim og Molde. Der må det finnes noe snusk?I år så tar vi altKommentar
-
Den korrupte gubbegjengen klarer ikke finne en fisk i ei tønne engang - eller kanskje de ikke vil.
De er sååå glad i "deilige" Molde og lar de fremstå som et mønsterbruk a la Narnia. "Norges hpå i Europa", "viktig for norsk fotballs utvikling", "talentfabrikk" og annet pølsevev.
Men AT ingen klarer å se linken mellom Jim, sleeping-partner Ole G og hvordan de driver butikk forbløffer meg.
Var vel noen kritiske artikler i engelsk presse da Kose-Ole hentet Molde-spillere til Onkel Tan. Tipper de ler seg i hjel mens de teller cash....Kommentar
Kommentar