SKal vi spille slik Haglund ønsker med possession orientert fotball så er det liten tvil om at vi trenger to spillende stoppere. Vi er nødt til å følge med i tiden og utvikle spillet vårt. Kippe er en bra duellspiller men langt ifra noen spillende moderne stopper. Vil gjerne ha han i troppen som back up og ev. en spiller hvor duellkraft er påkrevd. F.eks i kamper som mot Kovacs og også Bjørck. Ja til Garbielsen/Østli som vårt faste stopperpar.
Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
Gabrielsen og Østli vil etterhvert holde mål som stoppere. Stoor er en førsteklasses høyreback, men vi har fortsatt en utfordring på venstre back. Nystuen kan være back-up på alle posisjonene i forsvaret, mens Kippe da vil bli back-up som stopper. Spørsmålet er om Gabrielsen og Østli er bedre enn Kippe som stoppere pr dags dato, og svaret på det spørsmålet er jeg ikke helt sikker på.Kommentar
-
Veldig enig. Ruben var strålende i dag. Trygg med ball, god kontroll defensivt, sterk i kroppen, viste god vilje offensivt spesielt i 2. omgang og ville spille fotball.Kommentar
-
Ruben med scoring i dag som midtstopper for "nye U21" i nok en sier mot Nederland, 4-2.
Kommentar
-
Ruben med scoring i dag som midtstopper for "nye U21" i nok en sier mot Nederland, 4-2.
http://www.fotball.no/Landslag_og_to...Norge-kamp-to/
Fint å se at han får prøve seg som stopper på internasjonalt nivå. Tror det er her han har størst fremtid. Ser at han fikk skryt av treneren etter kampen også "mens Gabrielsen og Valsvik som stoppere viste seg bra frem."
Ser at Gulbrandsen også fikk drøye 20 min som spiss igjen. Greit at han får litt matchtrening i pausen.Kommentar
-
Ruben imponerer i forsvarsfireren og det er kanskje her han har sin største fremtid?
Synes han fungerer godt p.t. sammen med Fredrik, Anders og Frode. De siste tre kampene har vi bare sluppet inn to mål (der ett er på straffe).Kommentar
-
Skada (fra nyhetstråden http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6316431.ece). Ja, ja... Det er jo bare 3 kamper igjen. Kanskje mangel på alternativer gir oss et par bak som ettehrvert forstår hverandre godt.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Skada (fra nyhetstråden http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6316431.ece). Ja, ja... Det er jo bare 3 kamper igjen. Kanskje mangel på alternativer gir oss et par bak som ettehrvert forstår hverandre godt.Kommentar
-
Papirutgaven av Romerikes Blad sier at Gabrielsen har fått diagnosen - kneskåla er ute av posisjon.
Fysioterapeut Geir Kåsene forteller at de bestemmer til uka om han skal opereres eller ikke. Med operasjon vil han trolig være ute i fire måneder. Uten, noe kortere.Kommentar
-
BalleI år så tar vi altKommentar
-
Ute i rundt 6 måneder i følge triningstråden. Faen! Håper han får brukt tiden til å bli enda råere fysisk og kommer tilbake. Vi trenger en kar som han.!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skjedde ihvertfall i den minst viktige perioden. Men han mister jo oppkjøringa. Ruben er en del av LSKs fremtid."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
får satse på at Ruben lar håret gro i takt med skaden.. så kommer han tilbake sterk som samson.. foruten at den afroen er sykt fet, så har klubben godt av å få litt merkbare profiler*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kneskåla ut av ledd er en forbanna drittskade.
Den er
a) Er sykt ubehagelig og smertefull
b) Tar sykt lang tid å lege (6mnd)
c) kommer tilbake gang på gang.
Jeg skal opereres for dette i slutten av desember. Er Ruben like fucka som meg står karrieren som toppspiller i fare. Hvis dere ser på bilde her er kan man se høyrekneet mitt (Til venstre) og som dere ser er kneskåla helt ute av ledd (sitter på utsiden av kneet nå). Den skal egentlig ligge inni gropa der... Det jeg må gjøre er å flytte en scene som skal holde skåla på plass og bolte den med skruer. Er ruben nødt til dette kan jeg ikke skjønne hvordan han kommer tilbake før om et år... Ikke for å svartmale altså men dette er en skade som har fulgt meg i snart 20 år og den blir ikke bedre. Tvert i mot.
IMG_5120.jpglivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Sakset dette fra gilberts glimrende rapport fra treningfeltet om Ruben. Og her står det jo også som jeg antyder at dette tar minst 6mnd å lege.
Geir Kåsene kunne fortelle at Lunan Ruben Gabrielsen er operert i kneet og alt har begynt opptrening, halvannen time hver dag. Men prognosen for hvor lang tid det normalt tar etter en slik skade og operasjon er seks måneder. Alt bedre enn det er å regne som en rein bonus. Han kan kanskje rekke seriestarten, men mest sannsynlig være aktuell for spill en gang i mai, så han bør kunne få med seg mesteparten av 2013-sesongen.
gilbertlivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Etter mer enn 2 måneder uten ett eneste innlegg i denne tråden, er det hyggelige nyheter om Ruben!
Ruben anslår at han vil være klar til seriestart.
- Det er forventet at jeg er ute i seks til åtte uker til, og den tiden benytter jeg godt.
Og videre:
- Jeg vil spille fast, og både ønsker og har fått beskjed om at jeg vil bli benyttet som midtstopper.Elska þetta félagKommentar
Kommentar