Ubeskrivelig deilig å ha han tilbake. Og at han tilogmed er i slag gjør det hele enda bedre. Ruben som kaptein i 2018 har jeg sagt før, kanskje jeg skal satse hardt og gå for 2016 istedet?
Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
Det at han kommer tilbake etter noen dritkjipe år både på det personlige plan og sportslig så viser han i hvertfall at han har mentaliteten inne til å forsvare det å bære kapteinsbindet. Er det noen jeg unner suksess mer enn andre i troppen så er det han.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tror Ruben kan gjøre en meget bra jobb på midten i tospann med Johan. Dette kan også frigjøre Johan mer offensivt. Slik jeg ser det er både Ruben og Magnar for gode til å sitte på benken. Med Østli, Magnar, Kippe, Ruben og Palmi på banen samtidig begynner LSK plutselig å se farlige ut på dødball igjen.Kommentar
-
I kamper hvor motstander forventes å ligge lavt slik at Erling ikke får rom å løpe i kan dette være en grei oppstilling:
Erling---Østli/Ødegård--Kippe--Ringstad
---------Ruben-----------Ohi---------
-BHR----------Johann--------Fofana---
--------------Palmi--------------------
Johan får en fri rolle slik at om han trekker ned for å hente ballen trekker enten Ruben eller Ohi opp i mellomrommet.
Før skaden synes jeg Ruben passet bedre som defensiv midtbane enn midtstopper, men jeg føler meg trygg på at han fikser begge posisjoner.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ruben og Ringen er vel på taktikktavla først av alle akkurat nå.. I mine øyne burde man snudd på det, hvem skal spille ved siden av Ruben og Ringen :-)Kommentar
-
Siden jeg er glad i en god hovering siterer jeg meg selv fra 10.03.12. i tråden "Forsvarsproblemer og baklengsmål":
Hvorfor ikke spille in Ruben som midtstopper? Han er ikke akkurat førstevalget på midten lenger, og som Ruben-elsker hadde jeg likt å hatt han i førsteelleveren. Han har da en del kvaliteter som kan passe for en stopper, fysikken og duellstyrken alene... Og sånn forsvaret vårt har vært har vi vel neppe voldsomt mye å tape.
Har ikke tapt ikke mye på det nei.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
jepp, potensialet er enormt. synes ikke 2-1 var en voldsom glipp, det gikk for fort når Kippe støta og Ruben rakk ikke oppi Rubio. Har endel smårusk i spillet sitt enda, men det blir bedre jo lenger unna skaden vi kommer. to gode kamper som ville vært knallgode om det ikke var for fire-fem blemmer. Fysisk ekstrem og teknisk overlegen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Nettavisen: Ruben om skadeperiode og comeback
Denne historien står alt i Nyhetstråden, men er så god og viktig at den bør inn også her i Rubens egen tråd:
gilbertKommentar
Kommentar