RB skriver at det er en mulighet at LSK henter hjem Espen Søgård i en eller annen stilling og at Ruben da kan være aktuell for utleie til Ullkisa... det tror jeg hadde vært perfekt for Ruben, gutten trenger spilletid på et godt nivå for å klare å ta et nytt steg. Kisa sliter på midtbane, tipper at Erlandsen skulle fått brukt gutten et par andre steder i laget og.. spennende synes jeg!
Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
-
Jeg ble ikke imponert over Ruben når han ble vurdert som et stoppertalent, men det begynner å bli et par år siden og gutten har vokst. Synes dog at han kommer mer til sin rett som midtbanespiller, og tror han kan bli bra der.
Siden han ikke blir brukt i våre kamper, kan et opphold i Ull/Kisa være en god erfaring.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Etter tapet av Bjørn var det vanskelig å se hvem som skulle bli min nye favoritt, men det ser ut til at det spørsmålet er besvart. Gutten spiller midtstopper med en trygghet som Kippe og gjengen bare kan misunne ham. Skulle tro han aldri hadde gjort annet. Forøvrig deilig å se at også Ohi er på vei til å bli akkurat den spilleren vi trenger på midtbanen***Større baller enn vett***Kommentar
-
Har vært Ruben-fangirl lenge jeg, og er utrolig glad han lykkes. Jeg har mast en stund om at han burde prøves som midtstopper også, såi tillegg er jeg ganske så fornøyd med meg selv. Ruben <3Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Ingen tar Ruben på fysikk! Fyren er jo et monster til alderen å være. Han har begrensninger med tanke på teknikk etc, og han burde helt klart satse på å spille midtstopper. Der får han brukt styrkene sine i langt større grad.
I tillegg har han en egen evne til å alltid få ballen vekk på et eller annet vis, når det i noen situasjoner ser ut som han er ute av kontroll. En fin og viktig egenskap Jeg var i ferd med å avskrive Ruben litt, men nå ser det ut som at han blomstrer...................Kommentar
-
Jeg var skeptisk til hvordan Ruben ville utvikle seg da han ble vudert som midtstopper for et par år siden, og synes han kom mer til sin rett som midtbanespiller, men det er gledelig å se hvordan han har modnet.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
spennende at etter 3-4 gode kamper så har det plutselig blitt total enighet om at Ruben endelig har funnet SIN plass.. ingen andre som ser potensiale i å fortsette å kunne bygge videre på styrken som ligger i at han er nord europas største potet? tror jeg nå har sett han i samtlige posisjoner utenom som keeper, enda er han ung. Nå utvikler han sitt defensive spill til nye høyder, samt at han bygger på seg en enorm erfaring, trygghet og selvtillit. Hvorfor ikke over tid la han også få flere muligheter både på midten og på backene?
Det er vel flere som ser verdien i å ha Steinhard som kan dyttes rundt i forsvarsleddet? Jeg kan ikke tenke meg noe mere sexy enn å ha en spiller i troppen som man kunne gjøre tilsvarende med i nesten samtlige roller..
Eneste jeg er negativ til er at han ikke har den afroen han hadde når han først kom til klubben.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Afroen må tilbake, ikke tvil om det.
Jeg har vært i ferd med å gi opp Ruben (kanskje litt tidlig med tanke på alder), han er en grei squad spiller, men så liksom ikke helt hvor han passet inn.
Han har imponert meg på stopper plass, men jeg er litt redd for at jeg er farget av situasjonen vi var i. At forventningene og kravene jeg stiller er vesentlig lavere enn hva jeg f.eks. forventer av Kippe.
Han var veldig god mot Molde, men samtidig har han ett par situasjoner hvor han er millimetere ifra syndebukk, men hvor han ender opp som redningsmann. Eksempel hvor han lar ballen sprette over hode (ikke bra), men klarer å tverrvende å måke vekk ballen så molde spiss ikke kommer alene med keeper (veldig bra).Kommentar
-
Syns Ruben spilte bra i dag og håper han fortsetter på venstre back, men med Stoor ute neste kamp kan det fort bli høyre sida for Ruben neste helgSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
Kommentar