Ruben Gabrielsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

Opprinnelig skrevet av Brækken
    Han har twitret det også så han mener det nok.
    Det var nok tweeten hans som genererte den artikkelen i DB, og det er det mest irriterende her, at "vi" hjelper vif med presseomtale, ikke om Ruben i stille hjelper dem med en tohundrelapp.
    Det er noe med å ta på egen surstoffmaske først (ikke at ikke Ruben også har støtta #vierlsk, for det har han helt sikkert (i tillegg til å gå ned i lønn og spille fantastisk for Fugla).
    TS05 - Felt C

Kommentar

• S-kill
      Medlem
      Møteplager
      • Jan 2010
      • 79

Opprinnelig skrevet av andee
      Det var nok tweeten hans som genererte den artikkelen i DB, og det er det mest irriterende her, at "vi" hjelper vif med presseomtale, ikke om Ruben i stille hjelper dem med en tohundrelapp.
      Jeg synes først og fremst det er hysterisk vittig at Ruben sier han kan støtte tiggerne med 200 spenn. Det er han som fremstår som en hedersmann og en dønn real fyr, slik han alltid har gjort. At dette er god reklame for søpla og ikke for oss er bare tull. Det er vår spiller som viser storhet, og som en ambassadør for LSK og sportslig oppførsel. Ruben er først og fremst spiller, ikke supporter, og skal følgelig stå for andre verdier. Tipper en bøssebærer fra enga kommer til å møte nok vondvilje om han går fra dør til dør i lillestrøm uansatt.

Kommentar

• andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

Opprinnelig skrevet av andee
        er det mest irriterende her, at "vi" hjelper vif med presseomtale, ikke om Ruben i stille hjelper dem med en tohundrelapp.
        Whut, her viser jo LSK seg som den barmhjertige samaritan som på tross av en relativt slunken kasse hjelper sin erkefiende. Kanskje ikke LSK i seg selv, men Ruben som ambassadør gir jo dette inntrykket. Vi er jo ikke bortskjemte med oppmerksomhet om dagen. Om vi scorer et par poeng og litt omtale på bakgrunn av at Ruben legger 200 spenn i fattigkassa er jo det en helt ålreit investering. Som tidligere nevnt synes jeg det er helt greit at en klubb som har landets største nedslagsfelt fortsetter å forlite seg på almisser og akutte innsamlinger. Hadde dem drevet profesjonellt kunne dem dominert økonomisk.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

Om dere mener den store artikkelen i DB genererer mer penger og oppmerksomhet til #vierlsk enn #vier*** så er det greit for meg, da er vi i så fall uenige.
          At Ruben er en hedersmann, og kun hadde gode intensjoner med dette, er vi helt enige om.
          Begge klubber har store økonomiske utfordringer, muligens de verste noen sinne, og jeg greier ikke helt å glede meg over eller lene meg på at vif er i en noenlunde lik situasjon som oss, og ønsker null og nix attention på deres copy paste-prosjekt.
          TS05 - Felt C

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Alle skjønner hva Ruben mener, rivaliseringen har vært hele beholdninga for begge klubber de siste sesonger, men at han ikke klarer få frem et eneste ord om LSKs egen situasjon er både rart og skuffende. Søpla får all medieomtale i verden for sin situasjon, f.eks. går det innslag på repeat hele døgnet på Sportskanalen. De trenger ikke akkurat noen hjelp fra LSK.

Kommentar

• Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2564

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Alle skjønner hva Ruben mener, rivaliseringen har vært hele beholdninga for begge klubber de siste sesonger, men at han ikke klarer få frem et eneste ord om LSKs egen situasjon er både rart og skuffende.
              Alle som en gang har snakket med pressen og det har blitt satt på trykk, vet at journalisten selv kjører på med de linjene som passer best og man ønsker å bruke. Ruben har sikkert snakket om LSK, men det var selvsagt ikke spennende ut i fra vinklingen journalisten ønsker. Min personlige teori er at det er ikke verre enn det
              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Opprinnelig skrevet av Børge
                Alle som en gang har snakket med pressen og det har blitt satt på trykk, vet at journalisten selv kjører på med de linjene som passer best og man ønsker å bruke. Ruben har sikkert snakket om LSK, men det var selvsagt ikke spennende ut i fra vinklingen journalisten ønsker. Min personlige teori er at det er ikke verre enn det
                Der har du sikkert et poeng, men det bør da også Ruben være klar over og sette sine betingelser eller bare la være. Herregud, TV2 gidder ikke engang vise sammendrag av scoringene våre i siste cupkamp, nærmest som eneste topplag. Ivar Hoff er ikke å se, dukker han først opp er det helst på Marienlyst. LSK får ikke en dritt gratis, søpla får opp og ned og i mente av Davy-TV og resten av medie-Norge.

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Fra Twitter:

Ohikhuaeme Omoijuanf
                  @Holmliakid
                  5m

http://www.dagbladet.no/2014/05/08/sport/fotball/tippeligaen/lillestrom/valerenga/33196751/ … ruben!? Hva sier du!? Rister kraftig på hodet! Itillegg har du baller nok til å be om at laget skal bidra!??

Kommentar

• S-kill
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jan 2010
                    • 79

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Der har du sikkert et poeng, men det bør da også Ruben være klar over og sette sine betingelser eller bare la være.
                    Jeg har jobbet som journalist og med kommunikasjon i ulike bedrifter, og husker jeg var på medietreningskurs for noen år tilbake. Da var oppgaven å hele tiden få frem sitt kjernebudskap i tillegg til å svare på spørsmål. Det gjør det nesten umulig å klippe bort i ettertid for radio og tv. I tekst gjør dessverre journalisten som han/hun vil. Det kan likevel være en god øvelse å trene på å legge inn kjernebudskapet hele veien. Eks: "Jeg elsker Lillestrøm, men Tippeligaen trenger Vålerenga." Da er det i alle fall større sjanse for å få det med. Men tekst er vanskelig å styre.
                    Last edited by S-kill; 09.05.2014, 13:32. Begrunnelse: slurv

Kommentar

• Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2564

Gratulerer med en særdeles fortjent plass i U21-troppen mot Aserbajdsjan! God og fortjent bonus etter innsatsen så langt i år.

U21-troppen mot Aserbajdsjan
                      Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Robiwan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 603

Begynner å få man-crush på Gabrielsen ala Lars hadde/har på Björn. Dette intervjuet her et eksempel på hvor utrolig god ambassadør han er for klubben, byen og ikke minst medspillere. Når man vet hvordan han presterer på banen og ser hvordan han koser seg ut på matta gjør ikke saken bedre. Legg til historien hvor han parallelt med LSK har lagt en tung tid bak seg, er han en hero in the making!
                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

Klar mot Stabæk har jeg hørt. En hevelse på kneet gjorde at han ikke tok noen sjanser mot søpla (det er jeg jævlig glad for).
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

La gå, jeg er på den tredje VM-pilsen, men la meg våge en vågal påstand: Ruben Gabrielsen innehar to særdeles ålreite distinksjoner:

A: Han er Norges mest undervurderte spiller
                            B: Han er Tippeligaens beste forsvarsspiller.

Vis meg én ting Vegardforren eller whatshisface Vilsvik kan som ikke Ruben kan, så skal jeg vise deg en grønn elefant med pupper og grisehale.
                            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Holterkanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2009
                              • 590

Ruben har fått hår på brøstet!!!

Kommentar

• Marit
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2010
                                • 885

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                La gå, jeg er på den tredje VM-pilsen, men la meg våge en vågal påstand: Ruben Gabrielsen innehar to særdeles ålreite distinksjoner:

Vis meg én ting Vegardforren eller whatshisface Vilsvik kan som ikke Ruben kan, så skal jeg vise deg en grønn elefant med pupper og grisehale.
                                Jeg liker den lett påseilede versjonen av Grusom.

Ruben for president of everything!
                                Andas in och andas ut
                                Orkar jag så orkar du

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Opprinnelig skrevet av Grusom B

TV2 mener han er en av LSK sin dårligste i år.. Med 4,73 på børs. Noen der har røyka maling, så enkelt er det med den saken. VG gir han 5,45 og er på plass nr 11 før dagens kamp (Ringstad har 5,58 på plass nr 8).
                                  Last edited by Folke; 12.06.2014, 22:08.

Kommentar

• LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3410

Jeg mener Ruben har vært vår aller beste spiller i år, med hard konkurranse fra Ringstad og Lundemo. Helt utrolig mtp at Ruben var ute hele fjorårssesongen hvordan han har tatt sesongen med storm. Et annet legitimt spørsmål er, hvor lenge får vi beholde han?

Kommentar

• Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1634

starter kampen i dag med et grusomt balltap like utenfor egen 16-meter, men klarer seg bra i resten av kampen.

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Klarer han riste av seg nonchalansen med ball blir han en bauta.

Kommentar

• HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6103

Satser på at han er med i neste VM.

Kommentar

Working...