Imorgen, 8/6, er Ruben gjest i Heia Fotball podcasten kl 17 på NRK
Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
Imorgen, 8/6, er Ruben gjest i Heia Fotball podcasten kl 17 på NRK
https://radio.nrk.no/podkast/heia_fotballKommentar
-
Spesielt Ruben Gabrielsen må få beskjed om å ta tak som leder. Søndag var han ofte LSKs største trussel bakover på grunn av konsentrasjonssvikt og nonchelanse.
Det ovennevnte er hentet fra børsen i rb etter kampen mot Sandefjord.
Jeg har sagt det før, men det må gjentas: Jeg har alltid likt Ruben. Men: Han har vært en gedigen skuffelse etter at han kom hjem! Benken venter!Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
Spesielt Ruben Gabrielsen må få beskjed om å ta tak som leder. Søndag var han ofte LSKs største trussel bakover på grunn av konsentrasjonssvikt og nonchelanse.
Det ovennevnte er hentet fra børsen i rb etter kampen mot Sandefjord.
Jeg har sagt det før, men det må gjentas: Jeg har alltid likt Ruben. Men: Han har vært en gedigen skuffelse etter at han kom hjem! Benken venter!Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Hverken skulder ute av ledd eller kragebeinsbrudd på Ruben. Skaden er visstnok på AC-leddet. Blir tatt bilder i dag, så får vi se hva som skjer, men utifra FHIs informasjon ser det ut til at det i beste fall blir noen uker på sidelinja for Ruben. Får håpe det ikke er så ille at han må operere.
Kilden her er Kåsene via RB.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Ruben virker til å være noe irritert for tiden.
Slik han svarer i intervjuet med tv2 (intervjuet på fotballkveld, mulig et utklipp men ingen unnskyldning) på slutten av kampen igår er direkte dårlig. Det går an å forsøke å svare skikkelig på et vanlig spørsmål uten å være nedlatende i første forsøk. Det er rart at ingen på forumet skriver noe om det.
Jeg synes også at videoen av Ruben på LSK.no "Ruben uten filter" hvor han prater med Tønnesen, viser dårlig oppførsel. Han har en bikkjekommentar mot en av spillerne som ikke er en kaptein verdig. Finner ikke videoen der nå.
Dette handler om hvordan en fremstår utad. Hvordan klubben fremstår utad.
Oppførselen til Ruben i visse tilfeller hører absolutt ingen steder hjemme.Last edited by TheFugl; 09.10.2023, 09:09.Kommentar
-
Syns også han fremstår flaut i media. Skal liksom være kjapp i replikkene og være eplekjekk og slenger litt med leppa. Det er greit det men ikke absolutt hele tida. Og slikt passer seg best når man selv har levert. Dessverre blitt en enorm skuffelse og kanskje den svakeste i forsvaret om man ser bort ifra SkjærvikI år så tar vi altKommentar
-
Spillere kommer og går, trenere og annet støttepersonell likeså. For noen av oss er klubben viktigst, og når en spiller kombinerer kjekkaserier allerede i forsesongen angående treningsmoral, følger opp med å være relativt tøff i trynet under sesongen, men overhodet ikke leverer i tråd med forventninger eller stil utenfor banen, ja da blir skuffelsen blant mange supportere ditto stor. «Bomkjøp» og «oppskrytt» er vel ikke så langt fra fasit, eller mener du han leverer som forventet, cv og egen fyring tatt i betraktning?👍 3Kommentar
-
👍 9Kommentar
-
Dette holder ikke, Ruben. Det Gabrielsen leverte mot Glimt i dag er skuffende.
Han burde være den som sto frem i slike kamper, både med tanke på kvalitet og rutine - i stedet er det han som faller igjennom og åpenbart ikke har tempo eller hode til slike kamper.
Det han har levert siden han kom tilbake har vært dårligere enn forventet, men dette er rett og slett ikke bra nok. Han har gjentatte konsentrasjonssvikt, faller av når han burde takle og sliter med å få kontroll på ballen.
Det aller verste er at han overvurderer egne tekniske evne og setter seg selv og laget i vanskelige situasjoner, gang på gang. Selvtillit er bra det, men man må ha selvinnsikt til å forstå sine begrensninger!
All den tid vi har Moen Foss som alternativ er det rett og rimelig at Gabrielsen må vike plassen sin nå.
👍 10Kommentar
Kommentar