Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
Sves, i spillerbørsen: Evner ikke å styre forsvaret. Selv var han ute av posisjon og etterlot seg rommet som Nypan løp inn i og satte inn 3-0.
Jøss, hva skjer med Sves? Han begynner å se det vi alle har sett lenge, selv om Gabrielsen er hans stor favoritt!
Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
Det å løpe halvhjerta etter en spiller som er onside, med en hånd opp for å markere offside, og så skårer nevnte spiller som var onside, og så stopper du bare, med ene hånda fortsatt oppe, ser bort på linjemann med et naivt håp om offside, men linjemann er ikke å se, siden han allerede er halvveis tilbake til midtstreken for å markere mål..?
Sadtrombone.wavKommentar
-
Det å løpe halvhjerta etter en spiller som er onside, med en hånd opp for å markere offside, og så skårer nevnte spiller som var onside, og så stopper du bare, med ene hånda fortsatt oppe, ser bort på linjemann med et naivt håp om offside, men linjemann er ikke å se, siden han allerede er halvveis tilbake til midtstreken for å markere mål..?
Sadtrombone.wavKommentar
-
Bokmålsordboka
være tung i sessen
Betydning og bruk
tung, sen i vendingen;Elska þetta félagKommentar
-
Legg opp, Ruben! Terminer kontrakten!
Jeg vet ikke hva det er som foregår i hodet ditt, men det er helt åpenbart for alle at du driter i Lillestrøm Sportsklubb. At en spiller med så mye rutine ikke gidder (klarer?) å motivere seg til hver kamp og gjør så ekstreme tabber som du gjør, er bokstavelig talt å pisse på klubben!
Du har vært breial og stor i kjeften, men du har levert som en klovn som ikke egentlig bryr seg. Annet enn i noen veldig få enkeltkamper. Etter min mening skal det ikke være mulig for en spiller med så bred erfaring på høyt nivå å være så fraværende. Og så elendig.
Det er for så vidt greit at du stiller opp i media og "legger deg flat", men det skinner tydelig igjennom at det også er en pliktøvelse og at du egentlig ikke bryr deg.
Jeg håper det ikke er noe alvorlig galt i ditt privatliv som har fått deg til å miste alt fokus og det meste av kvalitet i jobben din. Jeg ønsker deg som person og din familie alt godt. Virkelig.
Men gjør deg selv og alle oss som er glad i LSK en tjeneste: Innse at du ikke lenger er i nærheten av nivået. Terminer kontrakten og slutt å motta penger fra klubben for det du leverer. Takk for tidligere gode kamper.Elska þetta félagKommentar
-
Gjør sin svakeste (av ekstremt mange etter hjemkomsten) kamp for oss. Dette skjer altså med kapteinsbindet på. Om ikke dansken stripper han for bindet og setter han på benken har han det bare i kjeften han og. Vi kan ikke gamble mer. Ruben må benkes resten av sesongen.I år så tar vi alt👍 4Kommentar
-
Nei, Ruben er nok ingen kaptein, men vi kan ikke ta fra han bindet etter to kamper heller - det blir for useriøst.
Men etter sesongen? Definitivt null kapteinsbind og en full gjennomgang av hva som skal til for å levere til godkjent. Mange er langt unna, men Ruben er kanskje den som er verst av alle, og det er faen meg en prestasjon!👍 1Kommentar
-
Nei, Ruben er nok ingen kaptein, men vi kan ikke ta fra han bindet etter to kamper heller - det blir for useriøst.
Men etter sesongen? Definitivt null kapteinsbind og en full gjennomgang av hva som skal til for å levere til godkjent. Mange er langt unna, men Ruben er kanskje den som er verst av alle, og det er faen meg en prestasjon!
Og for meg holder det ikke å snakke om at DN hadde en feil inngang til kampen for å forklare de juniorklovnetabbene Ruben leverte på løpende bånd i går. Han var vel direkte involvert i de tre første målene, i tillegg til at han, helt umotivert (eller ukontrollert) måkte en ball ut til corner før 0-4. En corner både han og resten av laget sov på, slik at Hamkam enkelt kunne putte ballen i mål.Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Vi må endre på hele kapteinsteamet før neste sesongen. Lehne Olsen er vel visekaptein, og han har aldri vært en spesielt god leder - selv ikke i sin "storhetstid". Når han bommer på sjanser eller ikke får til det spillemessige, henger han for mye med hodet. Ruben derimot ser ut som han ikke bryr seg. Hvor er lederen med stor L? Mads kan være kaptein neste sesong. Det er en spiller som bryr seg, og han kan fint lede laget bakfra (som Nielsen snakker om).👍 1Kommentar
-
Ja, misforstå meg rett - jeg mener at Ruben har vært usedvanlig svak, og i aller høyeste grad bør plasseres på benken (og at valget av han som kaptein var skivebom fra DN). Og når han plasseres på benken så må jo visekaptein overta - og det er en mer smidig løsning i den situasjonen vi er enn en offentlig avskiltning av Ruben som vil stille både han og DN i gapestokken.
Dette laget kommer til å rykke ned, det er vel nå åpenbart for alle. Hvis jeg var i posisjon til å komme med et forslag til kaptein nå, ville det vært Roseth. Hvis han er helt klar igjen. Da kan laget styres fra midtstopperposisjon av en spiller med beviselig langt høyere nivå enn Ruben. Men, uansett hvem man velger å sette som kaptein, er det nesten urettferdig og en umulig oppgave å få skikk på denne ruinen av et fotballag.Elska þetta félag👍 5Kommentar
Kommentar