Ruben Gabrielsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3492

Opprinnelig skrevet av G-Man

Nei og nei, vi kan ikke sende SMF ut døren for en som (med all respekt) er over høyden.
    Er nok ikke oss som kvitter oss med han, men han som tvinger gjennom en overgang.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4263

Sves, i spillerbørsen: Evner ikke å styre forsvaret. Selv var han ute av posisjon og etterlot seg rommet som Nypan løp inn i og satte inn 3-0.

Jøss, hva skjer med Sves? Han begynner å se det vi alle har sett lenge, selv om Gabrielsen er hans stor favoritt!
      Elska þetta félag

Kommentar

• knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9539

Det å løpe halvhjerta etter en spiller som er onside, med en hånd opp for å markere offside, og så skårer nevnte spiller som var onside, og så stopper du bare, med ene hånda fortsatt oppe, ser bort på linjemann med et naivt håp om offside, men linjemann er ikke å se, siden han allerede er halvveis tilbake til midtstreken for å markere mål..?

Sadtrombone.wav

Kommentar

• Svart og gul
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 438

Opprinnelig skrevet av knut
          Det å løpe halvhjerta etter en spiller som er onside, med en hånd opp for å markere offside, og så skårer nevnte spiller som var onside, og så stopper du bare, med ene hånda fortsatt oppe, ser bort på linjemann med et naivt håp om offside, men linjemann er ikke å se, siden han allerede er halvveis tilbake til midtstreken for å markere mål..?

Sadtrombone.wav
          Jeg stusset litt da Gabrielsen sa han ikke ønsket å komme opp i full spurt så ofte på grunn av frykt for mer restitusjonstrening. Trodde først det var fleip, men nå begynner jeg å lure.

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4263

Opprinnelig skrevet av Svart og gul

Jeg stusset litt da Gabrielsen sa han ikke ønsket å komme opp i full spurt så ofte på grunn av frykt for mer restitusjonstrening. Trodde først det var fleip, men nå begynner jeg å lure.
            Jeg synes han lenge har sett ut som han er veldig tung i sessen! Er han overvektig eller har han bare lavt tyngdepunkt?

Bokmålsordboka

være tung i sessen

Betydning og bruk

tung, sen i vendingen;
            Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2994

Kanskje vår svakeste forsvarssjef noensinne. Må benkes ASAP
              I år så tar vi alt

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7135

Dyr og dårlig. Bør terminere etter sesongen. Han er ferdig.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Lillelord
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Aug 2004
                  • 81

Blir i hvert fall spennende å se om det blir bedring mot Kåffa, med Ruben ute med karantene.

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4263

Legg opp, Ruben! Terminer kontrakten!

Jeg vet ikke hva det er som foregår i hodet ditt, men det er helt åpenbart for alle at du driter i Lillestrøm Sportsklubb. At en spiller med så mye rutine ikke gidder (klarer?) å motivere seg til hver kamp og gjør så ekstreme tabber som du gjør, er bokstavelig talt å pisse på klubben!
                    Du har vært breial og stor i kjeften, men du har levert som en klovn som ikke egentlig bryr seg. Annet enn i noen veldig få enkeltkamper. Etter min mening skal det ikke være mulig for en spiller med så bred erfaring på høyt nivå å være så fraværende. Og så elendig.

Det er for så vidt greit at du stiller opp i media og "legger deg flat", men det skinner tydelig igjennom at det også er en pliktøvelse og at du egentlig ikke bryr deg.

Jeg håper det ikke er noe alvorlig galt i ditt privatliv som har fått deg til å miste alt fokus og det meste av kvalitet i jobben din. Jeg ønsker deg som person og din familie alt godt. Virkelig.

Men gjør deg selv og alle oss som er glad i LSK en tjeneste: Innse at du ikke lenger er i nærheten av nivået. Terminer kontrakten og slutt å motta penger fra klubben for det du leverer. Takk for tidligere gode kamper.
                    Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2994

Gjør sin svakeste (av ekstremt mange etter hjemkomsten) kamp for oss. Dette skjer altså med kapteinsbindet på. Om ikke dansken stripper han for bindet og setter han på benken har han det bare i kjeften han og. Vi kan ikke gamble mer. Ruben må benkes resten av sesongen.
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3260

Nei, Ruben er nok ingen kaptein, men vi kan ikke ta fra han bindet etter to kamper heller - det blir for useriøst.
                        Men etter sesongen? Definitivt null kapteinsbind og en full gjennomgang av hva som skal til for å levere til godkjent. Mange er langt unna, men Ruben er kanskje den som er verst av alle, og det er faen meg en prestasjon!

Kommentar

• DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4263

Nei, Ruben er nok ingen kaptein, men vi kan ikke ta fra han bindet etter to kamper heller - det blir for useriøst.
                          Men etter sesongen? Definitivt null kapteinsbind og en full gjennomgang av hva som skal til for å levere til godkjent. Mange er langt unna, men Ruben er kanskje den som er verst av alle, og det er faen meg en prestasjon!
                          Det som er useriøst, er å la ham beholde kapteinsrollen eller plassen på laget etter mange ekstremt svake kamper. Gårsdagen var den svakeste av de svake. Hvis han får beholde bindet nå, signaliserer DN at det ikke spiller noen rolle hva du presterer.

Og for meg holder det ikke å snakke om at DN hadde en feil inngang til kampen for å forklare de juniorklovnetabbene Ruben leverte på løpende bånd i går. Han var vel direkte involvert i de tre første målene, i tillegg til at han, helt umotivert (eller ukontrollert) måkte en ball ut til corner før 0-4. En corner både han og resten av laget sov på, slik at Hamkam enkelt kunne putte ballen i mål.
                          Elska þetta félag

Kommentar

• G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3260

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                            Det som er useriøst, er å la ham beholde kapteinsrollen eller plassen på laget etter mange ekstremt svake kamper. Gårsdagen var den svakeste av de svake. Hvis han får beholde bindet nå, signaliserer DN at det ikke spiller noen rolle hva du presterer.
                            Ja, misforstå meg rett - jeg mener at Ruben har vært usedvanlig svak, og i aller høyeste grad bør plasseres på benken (og at valget av han som kaptein var skivebom fra DN). Og når han plasseres på benken så må jo visekaptein overta - og det er en mer smidig løsning i den situasjonen vi er enn en offentlig avskiltning av Ruben som vil stille både han og DN i gapestokken.

Kommentar

• Svart og gul
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 438

Vi må endre på hele kapteinsteamet før neste sesongen. Lehne Olsen er vel visekaptein, og han har aldri vært en spesielt god leder - selv ikke i sin "storhetstid". Når han bommer på sjanser eller ikke får til det spillemessige, henger han for mye med hodet. Ruben derimot ser ut som han ikke bryr seg. Hvor er lederen med stor L? Mads kan være kaptein neste sesong. Det er en spiller som bryr seg, og han kan fint lede laget bakfra (som Nielsen snakker om).

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4263

Ja, misforstå meg rett - jeg mener at Ruben har vært usedvanlig svak, og i aller høyeste grad bør plasseres på benken (og at valget av han som kaptein var skivebom fra DN). Og når han plasseres på benken så må jo visekaptein overta - og det er en mer smidig løsning i den situasjonen vi er enn en offentlig avskiltning av Ruben som vil stille både han og DN i gapestokken.
                                Hvem er visekaptein? TLO? I så fall tror jeg ikke det er noen god ide heller. Han har mer enn nok med seg selv, ser det ut til. Når det gjelder DNs forsøk med Ruben som kaptein, tenkte jeg at det var verdt et forsøk. At det skulle gjøre ham enda svakere og åpenbart enda mer frynsete i nervene enn tidligere, trodde jeg ikke var mulig. Men sånn gikk altså det.

Dette laget kommer til å rykke ned, det er vel nå åpenbart for alle. Hvis jeg var i posisjon til å komme med et forslag til kaptein nå, ville det vært Roseth. Hvis han er helt klar igjen. Da kan laget styres fra midtstopperposisjon av en spiller med beviselig langt høyere nivå enn Ruben. Men, uansett hvem man velger å sette som kaptein, er det nesten urettferdig og en umulig oppgave å få skikk på denne ruinen av et fotballag.
                                Elska þetta félag

Kommentar

Working...