Ruben Gabrielsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4359

Opprinnelig skrevet av Dole

Jada, det er selvsagt også min skyld at det blir nedrykk
    Blir det moroare nå, tror jeg jeg dauer...
    Elska þetta félag

Kommentar

• Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1646

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Blir det moroare nå, tror jeg jeg dauer...
      Da kommer vi til å savne dine konstruktive og positive innlegg

Kommentar

• knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9567

Opprinnelig skrevet av Dole

Jada, det er selvsagt også min skyld at det blir nedrykk
        Neida.

Men Ruben får høre det siden han var kompis-signering, jeg mener prestisje signering.

5 årskontrakt med sikkert heftig sof siden Jim er agent? Skal vi tippe 15 mill pakke (folk melder jo 10 mer og) og rett i dass/Obos.

Moen Foss inn, spørr du meg.

Kommentar

• kanarisuper
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2019
          • 759

Opprinnelig skrevet av knut

Neida.

Men Ruben får høre det siden han var kompis-signering, jeg mener prestisje signering.

5 årskontrakt med sikkert heftig sof siden Jim er agent? Skal vi tippe 15 mill pakke (folk melder jo 10 mer og) og rett i dass/Obos.

Moen Foss inn, spørr du meg.
          At ikke han bare sa han la opp direkte på tv2 etter kampen i dag istedet for umiddelbart svare JA på spørsmålet om han skulle være med ned i obos er skammelig

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4359

Artig å se deg før Sandefjords 3-0 i dag. Gi deg nå!
            Elska þetta félag

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7154

For en skamløs fyr han er. Nei, Gabrielsen, du skal IKKE bli med ned. Du skal vekk!
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Nosferatu
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 768

Stefan Strandberg. Ruben Gabrielsen. To alen av samme jævla stykke.
                Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.

Kommentar

• mrognan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 849

Når Ruben ikke klarer å motivere seg til innsats mot middels eliteseriemotstand, så klarer jeg ikke se hvordan han skal motivere seg til kamper mot f.eks. Egersund, Åsane, Hødd og Skeid.
                  Morten

Kommentar

• Henke25
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jun 2018
                    • 136

Ruben blir vi aldri kvitt. Han kommer til å gå kontraktstiden ut. Hvem ellers kan matche vår hinsides lønnsutbetaling?

Kommentar

• Pad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2022
                      • 780

Opprinnelig skrevet av mrognan
                      Når Ruben ikke klarer å motivere seg til innsats mot middels eliteseriemotstand, så klarer jeg ikke se hvordan han skal motivere seg til kamper mot f.eks. Egersund, Åsane, Hødd og Skeid.
                      En veldig, veldig god trener. Sannsynligvis så finnes ikke denne personen på Åråsen neste år og man må tåle 30 kamper med en Ruben på 70%

Likte virkelig ikke det intervjuet med Ruben hos Kanarikafeen, men det var litt for tidlig til å starte å være negativ. Men skal høre den enda en gang med fasit og jeg tror mange av svarene på hvorfor han presterer som han gjør er tydelig der.

Kommentar

• Zindrinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2019
                        • 632

Du, Ruben, og dine ekstremt svake ferdigheter og holdninger, er en av de viktigste grunnene til at vi er et obos-lag.
                        Ikke bare ferdigheter og holdninger, han sa jo i et intervju med rb at han ikke ville opp i full sprint for da måtte han gjennom ekstra restitusjonstrening etterpå, ikke rart man alltid er på etterskudd hvis man ikke løper i max fart.
                        Helt hinsides å tro man er så god at man kan komme unna med det, og ends verre at x antall trenere har vært enig med ham i at det ikke er nødvendig å løpe i forsvar og at han kunne beholde plassen i laget.

5p på 15 seriekamper pluss et tap i cupen, 1-2-13 seier,u,tap, noengang vært noen verre i TL? Jeg kan ikke huske noen på mine 30 år som fuglafan .

Kommentar

• DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4359

– Med hvis klubben vil

På spørsmål om Gabrielsen blir med laget ned i Obos-ligaen, svarer han:

– Helt opp til om klubben vil ha meg og om fansen vil ha meg. Akkurat nå virker det ikke sånn når vi spiller utpå der, så det er opp til andre enn meg.

– Men du har jo kontrakt ...

– Ja, men jeg kommer ikke til å være et sted hvor folk ikke vil ha meg. Men så klart; hvis klubben vil ha meg her så selvfølgelig blir jeg med ned. Hvis ikke får jeg finne på noe annet å gjøre.
                          Elska þetta félag

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 484

– Med hvis klubben vil

På spørsmål om Gabrielsen blir med laget ned i Obos-ligaen, svarer han:

– Helt opp til om klubben vil ha meg og om fansen vil ha meg. Akkurat nå virker det ikke sånn når vi spiller utpå der, så det er opp til andre enn meg.

– Men du har jo kontrakt ...

– Ja, men jeg kommer ikke til å være et sted hvor folk ikke vil ha meg. Men så klart; hvis klubben vil ha meg her så selvfølgelig blir jeg med ned. Hvis ikke får jeg finne på noe annet å gjøre.
                            Eneste måten han kan synke dypere er om han ikke står for disse ordene siden. Han må bort og skylder oss terminering asap.

Kommentar

• G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3313

Opprinnelig skrevet av Pad
                              man må tåle 30 kamper med en Ruben på 70%
                              70% - du tror virkelig at Ruben har kapasitet til å forbedre seg så mye? For det innebærer at han må bli minst dobbelt så god som i år, og vil fortsatt være blant de svakeste stopperne i OBOS.

Kommentar

• Svart og gul
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 457

Kan nesten sammenliknes med Ronaldo-overgangen til United da Solskjær var trener. Ruben kom på dyr og lang kontrakt, og se hva som har skjedd med klubben etter det. Lurer folk på hvem som sprer mest negativitet i garderoben, er det bare å se på mannen som utrolig nok har fått kapteinsbindet. Med sånne holdninger er han nødt til å dra, og han kan gjerne ta med seg et par av de eldre, avdanka "bråkmakerne". Vi må ha folk som kan skape en god kultur igjen, og det gjelder både blant lederne og spillerne.

Kommentar

• fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1274

Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                                  Kan nesten sammenliknes med Ronaldo-overgangen til United da Solskjær var trener. Ruben kom på dyr og lang kontrakt, og se hva som har skjedd med klubben etter det. Lurer folk på hvem som sprer mest negativitet i garderoben, er det bare å se på mannen som utrolig nok har fått kapteinsbindet. Med sånne holdninger er han nødt til å dra, og han kan gjerne ta med seg et par av de eldre, avdanka "bråkmakerne". Vi må ha folk som kan skape en god kultur igjen, og det gjelder både blant lederne og spillerne.
                                  Er dette en historie som en av spillerne eller andre som oppholder seg i garderoben forteller? Eller en luring på dette forumet som har hørt av noen som igjen tror de har hørt fra andre igjen?

Tror ikke noe på det.

Kommentar

• G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3313

Opprinnelig skrevet av fredpet76

Er dette en historie som en av spillerne eller andre som oppholder seg i garderoben forteller? Eller en luring på dette forumet som har hørt av noen som igjen tror de har hørt fra andre igjen?

Tror ikke noe på det.
                                    Jeg har heller ikke hørt noen rykter om negative holdninger fra Ruben i garderoben eller overfor andre spillere. Innsatsen på banen, derimot....

Kommentar

Working...