Ruben Gabrielsen
Collapse
X
-
Neida.
Men Ruben får høre det siden han var kompis-signering, jeg mener prestisje signering.
5 årskontrakt med sikkert heftig sof siden Jim er agent? Skal vi tippe 15 mill pakke (folk melder jo 10 mer og) og rett i dass/Obos.
Moen Foss inn, spørr du meg.
Kommentar
-
😂 4Kommentar
-
Likte virkelig ikke det intervjuet med Ruben hos Kanarikafeen, men det var litt for tidlig til å starte å være negativ. Men skal høre den enda en gang med fasit og jeg tror mange av svarene på hvorfor han presterer som han gjør er tydelig der.Kommentar
-
Helt hinsides å tro man er så god at man kan komme unna med det, og ends verre at x antall trenere har vært enig med ham i at det ikke er nødvendig å løpe i forsvar og at han kunne beholde plassen i laget.
5p på 15 seriekamper pluss et tap i cupen, 1-2-13 seier,u,tap, noengang vært noen verre i TL? Jeg kan ikke huske noen på mine 30 år som fuglafan .Kommentar
-
– Med hvis klubben vil
På spørsmål om Gabrielsen blir med laget ned i Obos-ligaen, svarer han:
– Helt opp til om klubben vil ha meg og om fansen vil ha meg. Akkurat nå virker det ikke sånn når vi spiller utpå der, så det er opp til andre enn meg.
– Men du har jo kontrakt ...
– Ja, men jeg kommer ikke til å være et sted hvor folk ikke vil ha meg. Men så klart; hvis klubben vil ha meg her så selvfølgelig blir jeg med ned. Hvis ikke får jeg finne på noe annet å gjøre.Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
– Med hvis klubben vil
På spørsmål om Gabrielsen blir med laget ned i Obos-ligaen, svarer han:
– Helt opp til om klubben vil ha meg og om fansen vil ha meg. Akkurat nå virker det ikke sånn når vi spiller utpå der, så det er opp til andre enn meg.
– Men du har jo kontrakt ...
– Ja, men jeg kommer ikke til å være et sted hvor folk ikke vil ha meg. Men så klart; hvis klubben vil ha meg her så selvfølgelig blir jeg med ned. Hvis ikke får jeg finne på noe annet å gjøre.👍 3👎 1Kommentar
-
Kommentar
-
Kan nesten sammenliknes med Ronaldo-overgangen til United da Solskjær var trener. Ruben kom på dyr og lang kontrakt, og se hva som har skjedd med klubben etter det. Lurer folk på hvem som sprer mest negativitet i garderoben, er det bare å se på mannen som utrolig nok har fått kapteinsbindet. Med sånne holdninger er han nødt til å dra, og han kan gjerne ta med seg et par av de eldre, avdanka "bråkmakerne". Vi må ha folk som kan skape en god kultur igjen, og det gjelder både blant lederne og spillerne.👍 2Kommentar
-
Kan nesten sammenliknes med Ronaldo-overgangen til United da Solskjær var trener. Ruben kom på dyr og lang kontrakt, og se hva som har skjedd med klubben etter det. Lurer folk på hvem som sprer mest negativitet i garderoben, er det bare å se på mannen som utrolig nok har fått kapteinsbindet. Med sånne holdninger er han nødt til å dra, og han kan gjerne ta med seg et par av de eldre, avdanka "bråkmakerne". Vi må ha folk som kan skape en god kultur igjen, og det gjelder både blant lederne og spillerne.
Tror ikke noe på det.
👍 3Kommentar
-
Jeg har heller ikke hørt noen rykter om negative holdninger fra Ruben i garderoben eller overfor andre spillere. Innsatsen på banen, derimot....👍 2Kommentar
Kommentar