Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Matti
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 895

    Deilig seier!

    Satt også og fulgte med på Brann-Viking, der ble Tromsø-målene kommentert i tur og orden med stor optimisme. Kan enda ikke registrere at snu-operasjonen er nevnt med et eneste ord, tydeligvis veldig upopulært hos TV2.

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      DAGENS BERNSELIGSTE: UFC

      Det å prøve og ødelegge sangen til Nosa når resten av feltet synger den er latterlig. Voks opp! Please.

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        Obi kom greit fra det, åpnet bra, falt litt, men tok seg inn og gjorde alt i alt en god figur etter min mening. Akkurat den type spiller vi trenger på midtbanen tror jeg. Når det gjelder kampen: Det så ikke pent ut etter 60 minutter, men det er ikke bare bare å trenge seg igjennom en disiplert forsvarsmur på 10 mann. Tromsø viser tidvis kvalitet, men de viser også ekstrem kynisme helt til de igjen må prøve å hente inn en seier. Selv de beste lagene sliter når man møter en motstander som setter alle mann i forsvar og måker ballen opp hver gang de får den. 2-2 skåringen var vanvittig. Jeg syns ikke vi skal slakte laget i dag, vi imponerte kanskje ikke, men man må tenke på hvem vi møter og hvordan de spiller.

        Kommentar

        • Kristiansen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2007
          • 1332

          Opprinnelig skrevet av Kanariz
          DAGENS BERNSELIGSTE: UFC

          Det å prøve og ødelegge sangen til Nosa når resten av feltet synger den er latterlig. Voks opp! Please.
          Hva faen har du røyka? Han som har oppført seg barnslig og satt seg selv over klubben. Det at han putter et par mål betyr ikke at han fortjener å bli synget for. Jeg heier på Lillestrøm SK , ikke Nosa, Obiefule eller en annen kølle i klubben.

          Kommentar

          • rælingen kanaris
            Kaptein Reketråler
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 1446

            Opprinnelig skrevet av Kristiansen
            Hva faen har du røyka? Han som har oppført seg barnslig og satt seg selv over klubben. Det at han putter et par mål betyr ikke at han fortjener å bli synget for. Jeg heier på Lillestrøm SK , ikke Nosa, Obiefule eller en annen kølle i klubben.
            Det gjør ikke at dere har fri til å sabbotere sanger for det.. Bedre å holde kjeft da.
            Custodes
            I med og motgang

            Kommentar

            • erlando
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 858

              Opprinnelig skrevet av Kristiansen
              Hva faen har du røyka? Han som har oppført seg barnslig og satt seg selv over klubben. Det at han putter et par mål betyr ikke at han fortjener å bli synget for. Jeg heier på Lillestrøm SK , ikke Nosa, Obiefule eller en annen kølle i klubben.
              Sa han som hadde Nosa som profilbilde. Søtt.
              Ja til pause i pausen!

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                Jeg forstår ikke de som synes LSK ble "pissa på"... ?

                Jeg synes TIL var dårlige, de skapte jo knapt noe som helst. Når de hadde fått 2 mål på 3 eller 4 sjanser la de seg bakpå og slutta helt og spille ball. De kunne ha sørfa det inn dersom de hadde fortsatt å spille fordi det var så lite sjanser. Kampen endte 3-2 og det var vel ingen av laga som hadde mer enn gode 5 målsjanser totalt.

                Obi-wan var bedre enn det jeg har sett av Gisle. Jeg er positivt overrasket. Vant mye, bra pasninger og fin kontroll teknisk.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • A.Bilet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 808

                  Viktigste å ta med seg etter denne kampen, er at vi viser en veldig god styrke som klarer å vinne når vi blir såpass overkjørt i store deler. Jeg er mye mer positivt innstilt for tiden fremover, enn mange her inne. Synes vi kjemper bra og rett og slett får betalt for god innsats.

                  Fredrik gjør en god kamp igjen, godkjent av Obiefule og Ohi kommer til å bli ekstremt god etterhvert.
                  A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                  Twitter-bruker

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    En TIL supporter skrev dette på VGD i dag:

                    Opprinnelig skrevet av Sjark-eier
                    Ja, og dere burde skamme dere, halve tromsølaget ligger på sykhus etter kampen, jævla barbarer.
                    Det varmer å höre slikt.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

                      Opprinnelig skrevet av Kristiansen
                      Hva faen har du røyka? Han som har oppført seg barnslig og satt seg selv over klubben. Det at han putter et par mål betyr ikke at han fortjener å bli synget for. Jeg heier på Lillestrøm SK , ikke Nosa, Obiefule eller en annen kølle i klubben.
                      Jeg Røyker ikke.

                      Men ser du er fra UFC JUNIORS, håper UFC har andre holdninger enn deg.

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        skal vi se......... jobber i bedrift med 500 ansatte tromsøtullinger........ lenge siden jeg kan huske at jeg ville si noe slikt....... men jeg er JÆVLIG GLAD FOR AT JEG IKKE HAR FERIE I MORGEN!
                        Vi krever bilde fra lunsjen i morgen - med rovfugl i gul og svart drakt!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7104

                          Helt vilt at vi vant denne kampen. Helt. Vilt. De første 70 minuttene var noe av det verste jeg har sett på år og dag. Jeg begynte å tenke nedover på tabellen, for å si det mildt.

                          Obifuele har ro med ballen og ro i kroppen. Vinner masse dueller og gjør seg alltid spillbar. Han og Nosa bør være selvskrevne sentralt så lenge sistnevnte er i klubben. Men håper Henning nå ser at vi trenger FLANKESPILLERE på FLANKENE.

                          Seier over Særp på søndag, så bør plassen være mer eller mindre sikret. For spillet vårt mangler alt mulig om dagen.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • *46*

                            Har i grunn aldri gått så hes hjem fra kamp. Linjedommeren på siden ved LT tribuna var en vandrende katastrofe. Og det fikk han høre.... Gikk nok litt av skaftet, men han var en katastrofe. Kremen på muffinsen var når BBS fikk frispark i mot seg uten å være nær Tromsø sin spiller - utelukkende ballen... Beklager sytinga etter en fantastisk seier, men det måtte ut

                            Kommentar

                            • pachendale
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Aug 2007
                              • 31

                              Deilig med seier of course!! Men vi opptrer som en saueflokk, gutta står å ser hvor ballen lander før løpe kommer. Tror Henning må forklare viktigheten av å gjøre hverandre gode, er det samme som å spille på lag..
                              __Javel,,Takk skal du ha!!!____

                              Kommentar

                              • nebbjævel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2009
                                • 511

                                Opprinnelig skrevet av rosa7
                                Er det bare kvinnfolk her inne? Det sutres jo og klages på hver eneste lille fislete situasjon i kampen. Minner meg om de gangene jeg har sett fotballkamp med en engasjert svigermor. Nei, huff.... Supportere som de som sitter her inne fortjener ikke fotballspillere. Kudos til de som er på kampen og heier, men usj, denne gjengen her inne kan ta seg en bolle.
                                Takker for tillatelsen til å ta bolle. Men jeg ber om forståelse for at jeg kom fra jobb 45 minutter før kampstart med 17 mil å kjøre. Å ta kampen på TV diskvalifiserer ikke for ytringer. Herlige siste 20 minutter. Ellers kølsvart. For en gangs skyld fikk vi opptre i ranerens forkledning. Det får vi bare ta som en bonus.
                                Last edited by nebbjævel; 03.08.2011, 21:14. Begrunnelse: tillegg

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Vi krever bilde fra lunsjen i morgen - med rovfugl i gul og svart drakt!
                                  sorry, men til daglig jobber jeg som datatekniker, men nå om dagen hjelper jeg til med resturering av et nytt bygg bedriften har kjøpt, så jeg har ikke lunsj inne :-) er bare 6-7 stk der jeg spiser mens jeg holder på der i det bygget
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • merch
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2007
                                    • 938

                                    Jeg er så inni h****** skuffa over at tv-guiden på dekoderen viser at kampen sendes på tv2-sport 2, setter den på opptak og gleder meg til jeg skal komme hjem til spenninga etter jobb. Men tror jaggu de har bytta om kampene, jeg fikk opptak av Haugesund-Sogndal totalt uinterressant, ikke er det satt opp repriser av denne utsatte runden utover uka heller. Takk for det jævla drittkanal.

                                    Men gøy at vi vant da, bare synd en må nyte det en kort snutt på fotballkveld.
                                    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      DAGENS BERNSELIGSTE: UFC

                                      Det å prøve og ødelegge sangen til Nosa når resten av feltet synger den er latterlig. Voks opp! Please.
                                      Han fortjener den faen ikke saa heeeelt greit i mine oyne...
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        Opprinnelig skrevet av rosa7
                                        Er det bare kvinnfolk her inne? Det sutres jo og klages på hver eneste lille fislete situasjon i kampen. Minner meg om de gangene jeg har sett fotballkamp med en engasjert svigermor. Nei, huff.... Supportere som de som sitter her inne fortjener ikke fotballspillere. Kudos til de som er på kampen og heier, men usj, denne gjengen her inne kan ta seg en bolle.
                                        Håper du er glad i bolle for den kan få få i en satans fart i retur din luring.
                                        Det at vi alle ikke kan komme på kamp gjør vel ikke at vi ikke har lov å ha våre meninger?!?. Jeg så samme kampen som deg og jeg er sikker på at det var mange som ytret sine frustrasjoner på feltet 1 spess 1 omgang? jeg gjorde akkurat det samme, bare at jeg hadde ikke noen å rope til eller med, utenom forumet. Hva faen er så galt med at vi "sutrer " eller diskuterer hendelser på forumet når vi ikke kan være på kamp? har vært fuglagutt siden jeg gikk i 7 klasse og tenker ikke stoppe med det fordi du mener vi ikke er verdig spillerne på laget :-)
                                        Bolle herved sendt i retur!

                                        oh...... hærlig og se Nosa bli 20 ganger bedre i det han blir flytta, Berg....... du vet nå hva du bør gjøre til neste kamp hva?
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1267

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Helt vilt at vi vant denne kampen. Helt. Vilt. De første 70 minuttene var noe av det verste jeg har sett på år og dag. Jeg begynte å tenke nedover på tabellen, for å si det mildt.
                                          Kippe ute og Obiefule kastet rett inn på laget. Ikke så rart vi sliter mot tippligaens desidert beste lag defensivt. Sånn ser det stort sett ut når andre tippeligalag møter Tromsø også.
                                          Jeg er rett og slett lei av all syting som skjer her på forumet under kampene. Jeg tviler på at dere sitter på tribunen med ipaden eller iphonen deres. Kom dere opp av sofaen og til Åråsen!!!
                                          I fjor var det EK, i år det LKE som er årsaken til alt som er galt med LSK. Det begynner å minne om sjikane!!!

                                          Kommentar

                                          Working...