Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #41
    Tromsö ligger i öyeblikket under 0-2 for Paksi SE fra gud vet hvor. Passer bra at samene får springe rävva av seg resten av kampen for å komme ajour.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • bird
      Medlem
      Møteplager
      • Nov 2009
      • 91

      #42
      Tromsø tapte i dag 0-3 i E-cupen, og alle målene kom på overganger. Søndag venter norges beste kontringslag. Med Bolly og Knudtzon tilbake håper jeg Berg satser på fart i midtbaneleddet.

      Jeg vil se denne startoppstillingen:

      Logi
      LKE-Steffensen-Kippe-Pedersen
      Knudtzon-Gislason-Nosa-Bolly
      Gulbrandsen-Bjørn

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #43
        • 0 - 3 Mål Paksi SE: Tamas Kiss. Ciss skal gi et tilbakespill, men det blir altfor dårlig! Kiss plukker opp ballen og banker den i mål. Hva er det som skjer på Alfheim??
        Skjønner at tromsø kan bli forvirra når kiss lurer ciss.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5917

          #44
          Liker ikke et erkervansjelystent TIL til helga. Særlig når jeg er henvist til å se kampen på pub med en bunch med TIL-supportere i matfatet!
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9477

            #45
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Liker ikke et erkervansjelystent TIL til helga.
            Erkerevansjelystent? Over middagshøyden kaller jeg det.
            *Djiiiiinx

            Kommentar

            • erikh
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2008
              • 443

              #46
              kjipt at TIL tapte, hadde vært fint å få oppleve den sedvanlige TL-droppen Rosenborg og andre alltid har første kamp etter E-cup

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #47
                Opprinnelig skrevet av erikh
                kjipt at TIL tapte, hadde vært fint å få oppleve den sedvanlige TL-droppen Rosenborg og andre alltid har første kamp etter E-cup
                Er ikke det egentlig en myte? Det var jo på våren RBK ga fra seg poeng i storhetstiden (ledet sjelden til sommeren), mens de fikk fart på maskineriet da e-cupen satt i gang i juli/august.

                Kommentar

                • erikh
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2008
                  • 443

                  #48
                  Det kan være det, men tapte borte for stabæk etter 5-0 mot breidablik (bare sånn for å komme med ubrukelig anekdotisk bevisførsel)

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #49
                    Per Mathias Høgmo har et klart sinn på tross av uklar uttale. Fyren er flink til å utnytte motstanders svakheter samtidig som han får laget til å utnytte iboende kvaliteter. Han vil bruke blemmen i europa til å fyre opp spillerne, Per Mathias står støtt i trenerrollen, på tross at han ser ut som han kronisk blir utsatt for 12 G, og vet at innsats er viktigere enn alt taktikkeri. Vi vil nok se et TIL hvor mye av denne innsatsen legges ned i kompakte forskyvninger i lengderetning og mye jobbing hjemover, hvor hurtig veksling mellom kompakt forsvarsspill og høyt press skal få LSK ut av balanse. TIL vil primært satse på Lasses kant, Høgmo har vært nokså konsekvent i å holde offensiven på den svakeste siden til motstander. Vårt håp ligger i vår styrke/svakhet til å fremstå nokså varierende fra kamp til kamp, Om Per Mathias klarer å fornvandle en "R" til en "G" bør vårt dynamiske mannskap også kunne forvandle en nokså sikker "B" til en mulig "H".

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #50
                      Tror også denne kan bli vanskelig med tanke på at TIL er sugne på å revansjere seg. Mulig det er akkurat dette vi skal utnytte, da vi er nådelöse i kontringsspillet. Tror det kan väre lurt å väre litt kynisk i denne og gå ut litt defensivt. Höy tenning og offensiv instilling hos TIL kan gi oss overganger og rom fremover. Til vanlig er TIL ganske forsiktige med hvor mange spillere de går fremover med, og er ganske dyktige på å hindre overganger. I går brast dette totalt. Antakeligvis fordi de satset mer enn vanlig fremover, noe de ikke er helt vant med. De kommer nok til å gå ut med en voldsom offensivitet, og akkurat det synes jeg vi skal utnytte. Får vi förste målet så kommer det til å åpne seg veldig. Jeg foreslår fölgende 11:

                      ----------Logi-------------
                      Steinar-PSA-Kippe-Ringstad
                      ------Ruben-Gislason------
                      -Bolly/Erling---------Nosa--
                      ----------Björn------------
                      ---------Fredrik-----------

                      Steinar på höyreback, da vi er nödt til å ha en trygg ringrev på denne siden. Drage må ikke få tid og rom til å sikte fra venstrekanten. Gutten har en flott venstrefot og legger bra med assists.

                      Ruben og Gislason sentralt, da vi behöver en fysisk steinhard midtbane for å ta kampen med Kara. Begge to er også ballsikre og kan utrette ting med ball.

                      TIL stiller nok med Hans Norbye på höyreback. Norbye er svinrask, og matcher antakeligvis både Bolly og Knudtzon på fart. Det gjör at de mister mye av spisskompetansen sin. Norbye er derimot ikke veldig erfaren på dette nivået, og sjansen for at Nosa sender ham flere turer i pölsebua er langt större enn sjansen for at Erling/Mathis skal springe fra ham. Skal vi stille med en mer konvensjonell kantspiller her så bör det väre Bolly, da han har et större teknisk register enn Erling.

                      På andre sida bör vi sette på et hurtigtog som kan parkere Yndestad. Usikker på hvem som skal starte dog. Bolly viste seg veldig fram mot Odd, men på den andre siden var han ikke klar for 90 minutter i den kampen.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

                        #51
                        Regner med denne kampen blir avlyst. pga hva som skjedde i Oslo. Politiet anbefaler folk å unngå å samle seg i større grupper
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                        Nei til NFF!

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                          Regner med denne kampen blir avlyst. pga hva som skjedde i Oslo. Politiet anbefaler folk å unngå å samle seg i større grupper
                          Tviler på at den blir avlyst av den grunn. Det er fortsatt to dager til, og folk kan da ikke sitte innendörs i flere dager fremover. Avlysning tror jeg fort det kan bli, men da av respekt for dagens ofre.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • LSK N/B
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 830

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av andersmm
                            Tviler på at den blir avlyst av den grunn. Det er fortsatt to dager til, og folk kan da ikke sitte innendörs i flere dager fremover. Avlysning tror jeg fort det kan bli, men da av respekt for dagens ofre.
                            Det er vel ansamling av mennesker de håper å ungå, men ennå tidlig så vi får se. Ser Start-Molde er avlyst
                            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                            Nei til NFF!

                            Kommentar

                            • *46*

                              #54
                              Om kampen blir avlyst eller ikke, er for meg klekkende likgyldig - tenker mer på de stakkars uskyldige menneskene som er drept.

                              Kommentar

                              • Boing
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 711

                                #55
                                Jeg håper det blir kamp, og tror de fleste vil att det norske folk vil att livet skal gå videre, men att vi skal bli enda mer åpne og ta vare på hverandre.

                                Har allerede felt noen tårer, men ikke faan att slike jævler skal hindre eller skremme meg fra å gå på fotballkamp.

                                Og blir det kamp så stiller jeg med norsk flagg.

                                Kommentar

                                • Ferry
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Sep 2007
                                  • 148

                                  #56
                                  Hvis kampen blir avlyst fra NFF,syntes jeg vi skal respketere det,med tanke paa tapte menneskeliv.
                                  AC/DC

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #57
                                    Jeg håper det blir kamp, jeg håper Åråsen blir fylt opp til randen av mennesker som ikke lar terroren vinne. Jeg håper på en minnemarkering med 1 minutts stillhet.

                                    Kommentar

                                    • maurakanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 638

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Jeg håper det blir kamp, jeg håper Åråsen blir fylt opp til randen av mennesker som ikke lar terroren vinne. Jeg håper på en minnemarkering med 1 minutts stillhet.
                                      Enig. Utsetter man kampen viser man frykt for terroren. Ett minutts stillhet før kampen er en grei markering.
                                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                      Kommentar

                                      • Belfast
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Jul 2011
                                        • 3

                                        #59
                                        Håper det naturligvis blir kamp, men om det ikke skulle bli kamp så er det lett å forstå!
                                        Ulster says no!

                                        Kommentar

                                        • sparwasser
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3185

                                          #60
                                          NFF vurderer å utsette serierunden

                                          http://fotball.aftenposten.no/elites...icle205704.ece

                                          Kommentar

                                          Working...