Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Han starter...Gislason er ferdig i Lsk og mest sannsynelig på vei til Viking.
    Han har vel allerede inngått en avtale om å være i LSK ut uka?

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Han har vel allerede inngått en avtale om å være i LSK ut uka?
      Det er i hvertfall det som er skrevet på lsk.no.

      Kommentar

      • aguado
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 448

        Står noe sånt som "i utgangspunktet er jeg med i de to neste kampene"...

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Mot Kara og Yndestad så trenger vi en småirritert, forbanna Søgård.
          Han saboterer mer en 100 Max Manus'er, så kjør på med Søggen.
          La Obiefule få spille seg inn, uten gratisbilletter til vår første elver.

          Så får BBS & co. stå for den offensive underholdningen og til slutt, måla som gir tre poeng.

          Håper forsvarsfireren gir Logi en hjelpende hånd nå for en sårt fortjent clean sheet for vår målmann.
          Med denne firer'en kan det la seg gjøre: Esset og Eriksen trenger å få smake litt benk istedenfor å sleppe til enda flere billige baklengs. Er drittlei av ballwatchinga deres på nesten hvert enda jækla baklengs. Skjerpings på de to!

          Pedersen---PSA---Kippe---Ringstad
          er en ugjennomtrengelig mur foran veggen Logi
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3208

            Romerikes Blad før kampen

            Dagens RB melder at Kippe må testes før kampen, etter stivhet i lysken fra Godset-kampen. Ruben er derimot klar, og Henning Berg sier det var en feil å ikke bruke Søgård fra start i Drammen, slik kampen utvikla seg. Pål Steffen er høyaktuell fra start, uansett om Kippe er klar eller ikke. Også Ohi har vært frisk i det siste, og kan være aktuell fra start. RB tipper følgende 11'er:

            Logi
            Karim-Pål Steffen-Frode-Steinar
            Ruben-Stefán-Espen-Nosa
            Björn-Fredrik

            RB melder videre at Gislason primært er ute etter en lang avtale, som også kan være med LSK, og heller ikke Bjarmann ser ut til å utelukke at en kan bli enige om en slik lang avtale. Obiefule er likevel henta inn fordi både Gislason og Nosa kan forsvinne fra Åråsen i løpet av kort tid.

            gilbert

            Kommentar

            • Lars2
              Medlem
              Møteplager
              • Jul 2009
              • 89

              Opprinnelig skrevet av gilbert
              Dagens RB melder at Kippe må testes før kampen, etter stivhet i lysken fra Godset-kampen. Ruben er derimot klar, og Henning Berg sier det var en feil å ikke bruke Søgård fra start i Drammen, slik kampen utvikla seg. Pål Steffen er høyaktuell fra start, uansett om Kippe er klar eller ikke. Også Ohi har vært frisk i det siste, og kan være aktuell fra start. RB tipper følgende 11'er:

              Logi
              Karim-Pål Steffen-Frode-Steinar
              Ruben-Stefán-Espen-Nosa
              Björn-Fredrik

              RB melder videre at Gislason primært er ute etter en lang avtale, som også kan være med LSK, og heller ikke Bjarmann ser ut til å utelukke at en kan bli enige om en slik lang avtale. Obiefule er likevel henta inn fordi både Gislason og Nosa kan forsvinne fra Åråsen i løpet av kort tid.

              gilbert
              Makan til defensiv 11'er. Bare 3 spillere med særlig offensive fibre i seg. Håper virkelig, hvis dette er faktum, at Bolly kommer inn så kjapt nordlendingene begynner å kjenne det.
              "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

              Kommentar

              • Bukkenbruse
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 515

                Opprinnelig skrevet av Lars2
                Makan til defensiv 11'er. Bare 3 spillere med særlig offensive fibre i seg. Håper virkelig, hvis dette er faktum, at Bolly kommer inn så kjapt nordlendingene begynner å kjenne det.
                Hvis du regner Essediri som en med deffensive fibre er jeg rett og slett uenig....riktignok er fyren back, men deffensive fibre eier han lite av....det fyren kan er å løpe fremover og å legge inn...så tenker vi sier 4 spillere med offensive fibre (med mindre du mener Essediri er uten fibre da...det kan jeg forsåvidt slutte meg til) Forøvrig er jeg helt enig i at Bolly må inn relativt raskt...han var god mot Odd (og ræva mot Godset) men er absolutt av typen spiller som kan både snu kampen og gi en ekstra dimmensjon til Fugla hvis han har dagen!

                Kommentar

                • Lars2
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jul 2009
                  • 89

                  Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                  Hvis du regner Essediri som en med deffensive fibre er jeg rett og slett uenig....riktignok er fyren back, men deffensive fibre eier han lite av....det fyren kan er å løpe fremover og å legge inn...så tenker vi sier 4 spillere med offensive fibre (med mindre du mener Essediri er uten fibre da...det kan jeg forsåvidt slutte meg til) Forøvrig er jeg helt enig i at Bolly må inn relativt raskt...han var god mot Odd (og ræva mot Godset) men er absolutt av typen spiller som kan både snu kampen og gi en ekstra dimmensjon til Fugla hvis han har dagen!
                  Først vil jeg gjerne presisere at jeg heller vil ha Nadj på høyrebacken enn Essediri.

                  Så mener jeg også at Bolly har fått ufortjent mye pepper for Godset-matchen, eller ufortjent lite ros. Han var frisk, satte fart i laget og kom seg ofte forbi backen da han utfordret. Defensivt var han vel helt ok, men hva mer kan man kreve av en kantspiller i 30 min?
                  "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                  Kommentar

                  • Bukkenbruse
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 515

                    Opprinnelig skrevet av Lars2
                    Først vil jeg gjerne presisere at jeg heller vil ha Nadj på høyrebacken enn Essediri.

                    Så mener jeg også at Bolly har fått ufortjent mye pepper for Godset-matchen, eller ufortjent lite ros. Han var frisk, satte fart i laget og kom seg ofte forbi backen da han utfordret. Defensivt var han vel helt ok, men hva mer kan man kreve av en kantspiller i 30 min?
                    Angående Bolly har jeg ikke sett kampen i reprise, men når jeg så kampen så noterte jeg meg at han knapt nok kom forbi backen sin en eneste gang og at jobbinga hjemover var halvveis og presst på ballfører var passivt...sånn sett sitter vi nok igjen med særdeles forskjellig inntrykk fra innhoppet hans. Han skal dog ha skryt for at han ihvertfall prøvde å gjøre noe med ballen. En av oss tar tydeligvis feil og det kan godt være meg i og med at jeg ikke har sett kampen i reprise og kan gå tilbake og verifisere "fakta", men mitt inntrykk når jeg så kampen var at han var ræva...og det kommer fra en som har utrolig godt sansen for Bolly og ser på han som en av våre aller mest spennende spillere.

                    Forøvrig enig angående Esse...Nadj på høyreback kunne vært legendarisk!

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2939

                      Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                      Hvis du regner Essediri som en med deffensive fibre er jeg rett og slett uenig....riktignok er fyren back, men deffensive fibre eier han lite av....det fyren kan er å løpe fremover og å legge inn...så tenker vi sier 4 spillere med offensive fibre (med mindre du mener Essediri er uten fibre da...det kan jeg forsåvidt slutte meg til) Forøvrig er jeg helt enig i at Bolly må inn relativt raskt...han var god mot Odd (og ræva mot Godset) men er absolutt av typen spiller som kan både snu kampen og gi en ekstra dimmensjon til Fugla hvis han har dagen!
                      Er det bare jeg som har sitti å håpa på et gult kort til Essediri de siste kampene? Da må han stå over og det hadde vært digg. Burde ha fått det mot Odd også. Men, da er det ganske ille. Når man håper på at sine egne skal stå over viser det hvor ufattelig dårlig han er. Og Berg: vær så snill nå og bytt han ut på dødballer. Sett inn Ringen for Eriksen slik at han tar dem, og Bergmann tar de farlige frisparkene. Der har vi minst 10 mål mer i løpet av året, det er jeg sikker på. Kan ikke lenger sitte å se på at vi stiller med det dårligste backparet i de tre øverste divisjonene i Norge, om ikke fire. Få inn Pål Steffen i midten, flytt Steinar ut på høyre og Ringen på venstre.
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • TheFugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 401

                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                        Dagens RB melder at Kippe må testes før kampen, etter stivhet i lysken fra Godset-kampen. Ruben er derimot klar, og Henning Berg sier det var en feil å ikke bruke Søgård fra start i Drammen, slik kampen utvikla seg. Pål Steffen er høyaktuell fra start, uansett om Kippe er klar eller ikke. Også Ohi har vært frisk i det siste, og kan være aktuell fra start. RB tipper følgende 11'er:

                        Logi
                        Karim-Pål Steffen-Frode-Steinar
                        Ruben-Stefán-Espen-Nosa
                        Björn-Fredrik

                        RB melder videre at Gislason primært er ute etter en lang avtale, som også kan være med LSK, og heller ikke Bjarmann ser ut til å utelukke at en kan bli enige om en slik lang avtale. Obiefule er likevel henta inn fordi både Gislason og Nosa kan forsvinne fra Åråsen i løpet av kort tid.

                        gilbert
                        Kjenner jeg blir litt småirritert over den lagoppstillingen. For det første er det to alt for defensive sentrale midtbanespillere, etter min mening skulle Nosa soleklart spilt i midten. For det andre spiller vi med 4! sentrale midtbanespillere på midten i dag, selv om vi har Bolly, Erling og Ringstad(De holder kanskje ikke hele kampen men). For det tredje så synes jeg Søgård må ut. Det har jeg synes lenge nå, men vi har ikke råd til å spille med en mann som BARE besitter kondis. Han er ærlig talt ikke Adecco nivå engang, det er fakta, jeg vil det beste for laget og da jeg jeg blanke F om hvor lenge han har spilt i klubben. Husk på det de sentrale midtbanespillerene kanskje er de viktigste for at laget skal fungere, og at det ikke bare blir kælking. Spissene sier seg selv! Jeg håper også det at vi støtter Nosa i dag, drar i gang sangen hans osv. Vil faen ikke høre noe buing.

                        Kommentar

                        • norskpoker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 399

                          Opprinnelig skrevet av TheFugl
                          Kjenner jeg blir litt småirritert over den lagoppstillingen. For det første er det to alt for defensive sentrale midtbanespillere, etter min mening skulle Nosa soleklart spilt i midten.
                          To defensive midtbanespillere sentralt er med på å gi rom for at backer og kantspillere kan være mer offensive. Det kan holde med en av denne typen, men da må han være av Annan-klasse. I fjor stabiliserte Annan midtbanen såpåss godt at bartenes svenske backer kunne være så offensive som de bare ville. I år er situasjonen en helt annen og RBK blir gang på gang straffet defensivt. Så lenge vi ikke har en spiller av Annans klasse i laget har jeg ingen problemer med at vi spiller med to ankere sentralt. Dette betinger dog at kantspillerne våre er flinke til å være med fremover og da trenger vi andre typer der.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764



                            RB med forventet lag. Tydeligvis er gutta stinne av selvtillit. Vi felger faktisk å gå ut i en 4-3-2 formasjon for å gi Tromsö en fair sjans. Stort! Berg bör få fairplay prisen i år!

                            "Stefan Logi Magnusson – Karim Essediri, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Steinar Pedersen – Lunan Ruben Gabrielsen, Espen Søgård, Nosa Igiebor – Björn Bergmann Sigurdarson og Fredrik Gulbrandsen."
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              Opprinnelig skrevet av andersmm
                              http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5690142.ece

                              RB med forventet lag. Tydeligvis er gutta stinne av selvtillit. Vi felger faktisk å gå ut i en 4-3-2 formasjon for å gi Tromsö en fair sjans. Stort! Berg bör få fairplay prisen i år!

                              "Stefan Logi Magnusson – Karim Essediri, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Steinar Pedersen – Lunan Ruben Gabrielsen, Espen Søgård, Nosa Igiebor – Björn Bergmann Sigurdarson og Fredrik Gulbrandsen."
                              Formasjon og "formasjon", uansett faen hvilken formasjon vi spiller så taper vi kampen hvis vi ikke hever oss kvalitetsmessig fra kampen mot godset, UANSETT formasjon! TIL kommer ikke til å gi oss noe som helst gratis. Derimot.... hvis kvaliteten på ballbesittelse, passninger og innsats er tilstedeværende.... ja da bør vi gå ut og presse TIL. På en måte sette inn en liten "sluttspurt" i begynnelsen av kampen, og aldri legge os bakpå!
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                Formasjon og "formasjon", uansett faen hvilken formasjon vi spiller så taper vi kampen hvis vi ikke hever oss kvalitetsmessig fra kampen mot godset, UANSETT formasjon! TIL kommer ikke til å gi oss noe som helst gratis. Derimot.... hvis kvaliteten på ballbesittelse, passninger og innsats er tilstedeværende.... ja da bør vi gå ut og presse TIL. På en måte sette inn en liten "sluttspurt" i begynnelsen av kampen, og aldri legge os bakpå!
                                Så så... jeg hadde det bare morsomt med det faktum at RB satt opp et lag med ti spillere
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Så så... jeg hadde det bare morsomt med det faktum at RB satt opp et lag med ti spillere
                                  joda det er greit, derav formasjon i gåseøyne :-) , men jeg mener fortsatt at vi taper uansett formasjon hvis vi ikke hever oss kvalitetsmessig fra sist kamp. er vel ikke mulig å være uenig i det slik vi spillte mot Godset ? :-)
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                    joda det er greit, derav formasjon i gåseøyne :-) , men jeg mener fortsatt at vi taper uansett formasjon hvis vi ikke hever oss kvalitetsmessig fra sist kamp. er vel ikke mulig å være uenig i det slik vi spillte mot Godset ? :-)
                                    Det har du helt rett i. Men jeg blir rett og slett sjokkert om kveldens prestasjon ikke er lysår bedre enn mot godset. Den kampen reflekterer ikke spillet vårt i år. Den var en motbydelig ulykke.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • norskpoker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 399

                                      Obiefule inn fra start ja...

                                      Kommentar

                                      • dollyholly
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2007
                                        • 965

                                        Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                        Hvorfor spiller ikke kippe?
                                        Sies at han er klar for Start

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                          Hvorfor spiller ikke kippe?
                                          Noe småkjenning i lysken syntes jeg at jeg leste et sted
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...