Skuffende, men ikke helsvart. Elendig balltempo.
Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00
Collapse
X
-
1) Ny/e backer
2) En midtbane-maestro. En box-til-box spiller. Ikke en sutrete giddalaus men offensiv god Nosa eller en one-trick-pony som Søgård.runarMKommentar
-
Kommentar
-
Denne kampen engasjerer like mye som et bleieskift. Det eneste som får blodet til å bruse litt er tiden det tar på hver jævla dødball! Som hjemmelag er det faen meg VI som drar ned tempo og gjør dette til et gjesp av en fotballkamp! TIL takker og bukker, makan til smørblid trenerassistent for bortelaget har man vel sjelden sett før.Kommentar
-
Obiefule er i hvert fall Gislasons rake motsetning. Stresser noe voldsomt når han har ballen. Han må heve seg enormt om han skal være noen forsterkning av laget.LKE spiller fortsatt?!Fredrik er nok hakket for lett for dette nivået foreløpig. Jobber som en helt, men får ikke til noenting.Kommentar
-
Jeg visste det da jeg hørte at LSKs KLART viktigste mann er skadet. 0-2 mot Sogndal uten Kippe, hva blir det i dag?Kommentar
-
hva er det med de jævla amatørene, STOPPE spillet og vinke på offside!!!! FAENS IDIOTER, spill til fløyta går for helvete!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Lurer på om jeg noensinne har sett klarere takling på ball og kun på ball.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
hvorfor pumpe høye baller mot "storvokste" Gullet ??? han får den jo ALLDRI!Kommentar
Kommentar