Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    #21
    Det er ikke et lag i TL vi ikke kan slå hjemme any given sunday, men hvis Tromsø spiller som mot søpla så blir det en tøff test for oss.

    Tromsø er kompakte bakover så vi vil ikke få mye rom å kontre i. Dødballer vil bli viktige her tror jeg, så jeg vil i alle fall starte med PSA som vel er bortimot den eneste som har vært nære direkte scoring på corner (hvertfall to store sjanser mot Odd og Sogndal) i løpet av de få kampene han har fått spille. Tokstad viste ikke på langt nær nok til å beholde plassen. Jeg vil se nosa, gisse, espen, og ruben (etter pause kommer bolly inn og tar VK, nosa inn sentralt og espen ut, mens erling kommer inn som HK for ruben de siste 25)

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #22
      Håper folk nå kjenner sin besøkelsetid ,vi har et lag fult av unge lokale spillere noe folk har etterlyst i mange mange år.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4387

        #23
        Logi

        Eriksen - Kippe - PSA - Ringstad


        Knudtzon - Gislason - Nosa - Bolly

        Gulbrandsen - Björn <3

        Synes Eriksen fortjener en mulighet på høyreback.. Ringstad eller Steinar tar venstre.. Kantene holder sikkert ikke helt inn, men da får vi bytte.. 3-2 seier!
        ..................

        Kommentar

        • Fotball24/7
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2008
          • 266

          #24
          Logi, Eriksen , kippe, PSA , Pedersen. Nosa (trekker inn i banen) gisse, Ruben , bolly. Fredrik , Bjørn. Er nok ikke dette laget som starter. Vil spille inn Ruben sentralt da han er fremtiden, og at nosa og gisse kan være på vei ut.
          Dette er en ball

          Kommentar

          • perrern80
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 603

            #25
            Her tror jeg nøkklen ligger i og få bunnet opp denne "pottit"mos, både han og bror hans har for vane og putte mål mot oss, samtidig må en Drage uskadliggjøres, da er det meste av den offansive luven til Mack øl og måsegg folket tatt bråden av.Tipper med hjerte en seier, med magen blir det uavgjort.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #26
              Please folkens, kan dere ikke skrive lagoppstillinger sånn de skal skrives? Fra høyre!
              Håper å se Bolly igjen, i form er han like soleklar som BBS og Nosa. Henning Berg har for første gang på lenge ett luksusproblem, blir nok flere spillere på benken som nok hadde forventet å starte her.

              Kommentar

              • joacim
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2009
                • 559

                #27
                LOGI
                ESSET-KIPPE-SP-LKE
                KNUTZON-NOSA-GISSE-BOLLY
                FREDRIK-BJÖRN

                syns at LKE gjorde en go kamp i Skien sist. fortjener plass.
                nosa kom inn og dominerte kampen.
                Bolly viser at han er et stoooort talent
                Knudzon er jeg litt usikker på, men han kommer seg.
                2-2 i det 83 minutt. Ohi kommer inn og scorer i 90+2 minutter .
                Styremedlem 2016

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #28
                  Vil se:

                  -------------Logi--------------
                  Steinar-Steffensen-Kippe-Ringen
                  ---------Ruben-Gislason--------
                  --Nosa------------------Bolly--
                  ------------Björn--------------
                  ------------Fredrik-------------

                  Ingen krise om Eriksen får fornyet tillit, da han har shapa seg opp i det siste. Han har fortsatt mye å gå på, men det hadde värt ålreit å se ham på höyreback. Steffensen må spille. Mest underholdende stopperen jeg har sett i LSK på lenge, og det er bare et tidsspörsmål för et av raidene hans gir uttelling i form av mål, målgivende eller "assistgivende". Motstanderne ser ut til å bli ganske forvirret av manöveren, og det gir oss overtallsituasjoner der det åpner seg rom for våre offensive spillere. Slik jeg ser det er Steinar pdd et tryggere alternativ en både Eriksen og Karim, og med Steinar på back blir det plass til PSA i midtforsvaret.

                  Om Bolly ikke er helt klar enda så vil jeg ha Knudtzon på höyre og Nosa over på venstre. Bolly gjorde en bedre match enn Knudzton mot Odd, uten at det behöver å bety så mye. I perioden Bolly var på banen fungerte laget mye bedre enn det gjorde i förste omgang. Mistenker at det blir Knudtzon som starter, da Bolly tydeligvis bare holdt i 20-30 minutter forrige kamp. Det blir nok en enklere match å starte, da vi vil stille med en midtbane med mer kreativ kraft enn den som startet mot Odd. Knudzton er ingen playmaker eller gigantisk tekniker, men alikevel en veldig effektiv spiller når han blir brukt rett. Har han patente spillere rundt seg som evner å slå smarte pasninger og spille på ferdighetene hans, så er han et farlig våpen. Med Nosa og Gislason på banen så vil han vise seg mer fram enn med den konstellasjonen vi hadde på fredag. Skulle det uansett vise seg at Bolly er klar for 70-90 minutter så mener jeg han må starte med tanke på prestasjonen mot Odd.

                  Vanskelig å avgjöre om Ruben eller Nosa skal spille sentralt. Jeg mener begge bör väre på banen, ihvertfall fram til vi har Bolly og Knudtzon i matchform. Heller uansett mot å plassere Ruben sentralt. Situasjonen rundt Nosa og Gislason er usikker, og minst en av dem kommer til å forsvinne i löpet av när fremtid. Overhengende fare for at Gislason drar allerede i August, og derfor bör Ruben få så mye spilletid som mulig, sånn at han er varm i tröya når Gisse/Nosa drar. Nosa er veldig god sentralt, men er såpass god at han egentlig kan spille hvor som helst på midtbanen og i angrep. Med tanke på at Nosas fremtid i LSK etter alt å dömme er langt kortere enn Rubens, så bör vi spille inn Ruben sentralt, da det er vanskeligere å finne en fullgod erstatter her.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Håper folk nå kjenner sin besøkelsetid ,vi har et lag fult av unge lokale spillere noe folk har etterlyst i mange mange år.
                    Tror ikke det kommer over 5000, grunnen er fellesferie.

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Boing
                      Tror ikke det kommer over 5000, grunnen er fellesferie.
                      Flere nordlendinger i Oslo enn i nord. Bør komme flere enn 5000 tross ferietid. Og fugla er severdige om dagen!Tips for dagen: 4-1Mål av Fredrik, Bjørn, Bolly og Ohi.
                      Last edited by Torolf; 19.07.2011, 23:15. Begrunnelse: ]
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Herman
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 1101

                        #31
                        Drømmer om følgende 11:

                        Logi
                        Steinhard - PSA - Kippe - Ringstad
                        Knudtzon - Gislason - Nosa - Bolly
                        Björn - Fredrik

                        Veldig trist å vrake Ruben som har vært så knallgod i det siste, men Gislason er livsviktig mot Tromsø sin sterke midtbane med Kara og Yttergård Jensen. Kunne vært aktuelt med Ruben på høyre, i stedet for Erling.
                        Twitter

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Flere nordlendinger i Oslo enn i nord. Bør komme flere enn 5000 tross ferietid.
                          Det kommer jo ikke nordlendinger til Alfheim en gang!? Laget ligger i toppen og man har større vansker med å skaffe publikum enn "Bingo Bingo". Er mulig det er for jævlig for dem å se egne skattepenger og høye elregninger løpe rundt utpå der. Regner med at de sedvanlige 10-15 nordlendingene i adidas-shorts og hvit t-skjorte står og svetter i iskaldt øsregn på Åråsen.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7104

                            #33
                            Tipper på et lite oppsving. 5850 tilskuere og 100 samer på bortetribunen.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5917

                              #34
                              Det er altså rimelig at man holder med Tromsø fordi man er nordlending? Jeg skulle kommet med en sammenligning, men det finnes faktisk ikke lag sør for Nordlandsgrensa som ligger lenger unna Lillestrøm enn avstanden mellom f.eks Mosjøen og Tromsø.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                #35
                                Har du ligget på sprit i sommer? Alle som er nordlendinger holder ikke med Tromsø, men alle som holder med Tromsø er nordlendinger.

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5917

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  , men alle som holder med Tromsø er nordlendinger.
                                  Faktisk ikke. Treffer stadig på folk fra forskjellige kanter av landet som hevder de holder med Tromsø. Sist en Trondhjemmer.
                                  Lag velges med hjertet.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Faktisk ikke. Treffer stadig på folk fra forskjellige kanter av landet som hevder de holder med Tromsø. Sist en Trondhjemmer. Lag velges med hjertet.
                                    Vi holder dette enkelt. Din venn fra trondhjem, Riiber-Moen og andre som har stripete tanker er nordlendinger, skap-nordlendinger, erzatz-nordledninger, joikabolleknaskere, osv. Min mor er nordlending. Har du hjertet ditt hos TIL har du også fortjent å kalle deg litt/mye/helt nordlending om du vil. Du står fritt til å definere deg selv. Flisespikkeriet kan vi spare til rasismedebattene.

                                    Kommentar

                                    • Frodo Baggins
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • May 2007
                                      • 5

                                      #38
                                      På Ullevål mot VIF var det solgt over 700 billetter til bortetribunen, og tradisjonelt så bruker det å være brukbart med TIL supportere på kampene mot LSK. Tipper at det kommer langt over 100 samer, og med så mange samlet så blir det nok både reinslakting, joiking, og spritfylla på tribunen...

                                      Tilbake til kampen, den er åpen som en låvedør. TIL spiller e-cup på torsdag, og uten nye skader der så stiller vi nok med samme lag som mot VIF sist, med unntak av på keeperplassen:

                                      Marcus Sahlman
                                      Hans Nordbye - Fredrick Bjørk - Saliou Ciss - Hans Åge Yndestad
                                      Magnus Andersen - Kara - Ruben Yttergård Jensen - Thomas Drage
                                      Steffe Nystrøm - Mos

                                      Kommentar

                                      • Brutus
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jun 2004
                                        • 86

                                        #39
                                        Skal bli artig å møte LSk igjen. TIL er i veldig god form, og savner slett ikke Sigurd Rushfeldt, om noen skulle tro det. Han starter sannsynligvis på benken søndag, men personlig håper jeg han får hvile enda en uke. Koppinen er savnet, men Saliou Ciss har vært en meget god erstatter. Laget som Baggins lanserer ovenfor høres sannsynlig ut, men det er mulig vi velger en annen formasjon (4-3-3). Nå håper vi bare på seier i kvalifiseringen til Eurpaligaen i morgen, slik at den gode trenden fortsetter fram mot LSK-kampen.
                                        DIXI

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          #40
                                          I dag, 01:45
                                          Det er gledelig at TIL-supporterne ligger våkne og tenker på kampen.

                                          Kommentar

                                          Working...