Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00
gøy nei, det var en lidelse, vi er heldige som vinner. Vi er sykt dårlige til tider. Heldigvis finner Nosa ut at han gidder å være litt god i 2 omgang i dag.
MEN SÅ HÆRLIG!!!!! vinner over satans TIL, skal STRIKOSE meg på jobb i morgen!
fotball er herlig, dere :-)la gutta vise hva de er bygd av nå og sende sarp 08 tomhendte hjem så er vi helt med i toppen !!!blir en manndomsprøve for gutta men dette skal vi klare - to kjappe hjemmeseire etter den dårlige bortekampen mot godset
fotball er herlig, dere :-)la gutta vise hva de er bygd av nå og sende sarp 08 tomhendte hjem så er vi helt med i toppen !!!blir en manndomsprøve for gutta men dette skal vi klare - to kjappe hjemmeseire etter den dårlige bortekampen mot godset
ehhhhh, vi er heldige som vinner i dag, vi tidvis SUGDE. vi må skjerpe oss betraktelig om vi skal hale i land flere seire fremover, vi kan ikke satse på slik lykke hver kamp :-)
ehhhhh, vi er heldige som vinner i dag, vi tidvis SUGDE. vi må skjerpe oss betraktelig om vi skal hale i land flere seire fremover, vi kan ikke satse på slik lykke hver kamp :-)
Nåja, så stor forskjell var det ikke mellom lagene. TIL var först og fremst bedre enn oss i det defensive. Fremover på banen var de ikke grisefarlige. Eriksen er så skabbete dårlig at jeg blir redd. I dag driter han seg totalt ut på 0-2. Helt flaut. Legg forövrig merke til den ekstremt pinglete inngripenen han har på mos stolpeskudd. Löper bort til ham og steller seg opp ved siden av ham i stedet for å gjöre et ärlig forsök på å stoppe skuddet. Mökkamann. Og Essediri er tidvis hårreisende han også.
Anyways. Å vinne på denne måten föles jävlig mye deiligere enn en kontrollert 2-0 seier. Det föles som man gnir en feit kuruke i trynet på fiskerne som hevn for de bedritne jukseseierne de tok mot oss på Åråsen for noen år siden. Dra ut med sjarken og grin, mökkafolk! MOHHAHAHA!
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
skal vi se......... jobber i bedrift med 500 ansatte tromsøtullinger........ lenge siden jeg kan huske at jeg ville si noe slikt....... men jeg er JÆVLIG GLAD FOR AT JEG IKKE HAR FERIE I MORGEN!
Herlig!!! Men for dere som var på matchen! hvordan var obifugle???... og for de som tenkte og skrike ut nå om hvorfor jeg ikke er på kamp så er jeg i Bergen i regi jobben
Obiefule kom fra det hele ganske bra synes jeg, tatt i betraktning at han for det meste har spilt kant hos HBK og ikke har fått en eneste trening med laget. Kan bli en knallsignering når han blir kjent med laget og får spille fast på midten.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Tidenes minst fortjente seier, men I'll take it. Hvordan i alle dager skjedde dette? Vi var jo hinsides elendige! Jeg er sjokkskadd.
Obielfule så helt ok ut, har uansett trua på at dette er en smart signering. Håper vi har klausuler om overgang på plass, for nå som han får spille i riktig posisjon og med et system som passer ham, er det ingen grunn til at han ikke skal nå samme nivå som han gjorde for Lyn, hvor han var nøkkelspiller og bar midtbanen mer eller mindre alene(Sokolowski er vilt oppskrytt og en heller svak spiller).
Er det bare kvinnfolk her inne? Det sutres jo og klages på hver eneste lille fislete situasjon i kampen. Minner meg om de gangene jeg har sett fotballkamp med en engasjert svigermor. Nei, huff.... Supportere som de som sitter her inne fortjener ikke fotballspillere. Kudos til de som er på kampen og heier, men usj, denne gjengen her inne kan ta seg en bolle.
Kommentar