Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
    Han fortjener den faen ikke saa heeeelt greit i mine oyne...
    Selv om han har sagt mye tull, så aksler han Norges flotteste drakt og jobber på banen - da fortjener han det. Er noe som heter støtte!

    Kommentar

    • glasgow
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 1252

      Utrolig deilig med seier i dag. Ræva kamp.
      Essediri slår så dårlige innlegg om dagen at noen endre bør ta evnt dødballer.
      Eriksen bør snart benkes.
      Obiefoule leverte godkjent og virker rolig. Noe groms var det, men gutten skal få sjansen av meg. Kom jo inn i stallen i går.
      Søgård jobber mye og kom til og med til avslutning. Men greit at han ble byttet ut.
      Syntes spissene ikke holdt mål i dag og vi bruker høyre siden for mye. ( men med lite og jobbe med er det vel kanskje ikke så rart )
      Bolly leverte bra. Kom til flere innlegg.
      Syntes Nosa har dårlig overblikk til tider og velger feil i oppspill og holder for mye på ballen. Utrolig digg at han scoret 2 i dag.
      Og Henning. Kan dere trene på passningsspillet. Nå ballen blir passet videre med mottaker i fart. Skal ballen forra og ikke bak spillern. Og man sender vel ikke ballen til en spiller som er under press uten sikring. Mye feil som kan rettes opp her.
      Bra at HB har begynt og bytte spillere før 10 min gjenstår.
      Neste kamp bør Nosa starte på midten og bolly på kant.
      Få Esset til og legge hardere innegg og bli mer presis i med innleggsfasen, eller sett bort jobben til andre.
      Vi scoret på 1 corner i dag, men det er sjelden kost med innleggsmål om dagen.

      Takk for at dere kjempet til dommeren blåste i dag, dette trengte alle etter forestillingen i Drammen.

      Mot Sarp, bør laget heve seg til " gammle" takter igjen. For sett under ett så var kampen i dag ræva og vi vant vel kanskje" ufortjent "
      Last edited by glasgow; 03.08.2011, 21:41.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Selv om han har sagt mye tull, så aksler han Norges flotteste drakt og jobber på banen - da fortjener han det. Er noe som heter støtte!
        Han kommer fortsatt med de samme uttalelsene om at han skal ut av landet. Og alle her inne vet at han gir blanke faen i klubben. For meg er Lillestroem det aller viktigste og vi boer ikke vaere bekjent med aa stoette spillere som saa aapenbart misliker supportere og klubb i den grad Nosa gjoer. Han er mest sannsynlig ferdig i Lillestroem allerede saa vi som supportere trenger aa vise litt baller og fortelle at vi ikke aksepterer drittoppfoersel fra vaare spillere. Paa samme maate som vi absolutt burde vist Obifule at hans handling i fjor ikke glemmes lett, men at hvis han gir 100 prosent saa vil ogsaa han faa vaar stoette. I Lillestroem skal vi faen ikke vaere snille mot folk som ikke fortjener det.
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • rosa7
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Oct 2010
          • 1

          Jeg synes ikke det å kalle enkeltspillere for udugelige; henge ut karer som gjør så godt de kan, kan kalles en mening. Av den grunn synes jeg dere kan holde meningene deres for dere selv. Jeg sender tre boller i retur, sammen med en oppfordring om å utvise litt folkeskikk.

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
            Han kommer fortsatt med de samme uttalelsene om at han skal ut av landet. Og alle her inne vet at han gir blanke faen i klubben. For meg er Lillestroem det aller viktigste og vi boer ikke vaere bekjent med aa stoette spillere som saa aapenbart misliker supportere og klubb i den grad Nosa gjoer. Han er mest sannsynlig ferdig i Lillestroem allerede saa vi som supportere trenger aa vise litt baller og fortelle at vi ikke aksepterer drittoppfoersel fra vaare spillere. Paa samme maate som vi absolutt burde vist Obifule at hans handling i fjor ikke glemmes lett, men at hvis han gir 100 prosent saa vil ogsaa han faa vaar stoette. I Lillestroem skal vi faen ikke vaere snille mot folk som ikke fortjener det.
            Sorry, men du mangler en del på virklighetsoppfattelse. Han er fortsatt LSK spiller. Paul spilte på hønsa i 2010. I år spiller han for LSK og "vår" spiller - da støtter man dem. Tror ikke du helt ser den tegninga....

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Sorry, men du mangler en del på virklighetsoppfattelse. Han er fortsatt LSK spiller. Paul spilte på hønsa i 2010. I år spiller han for LSK og "vår" spiller - da støtter man dem. Tror ikke du helt ser den tegninga....
              Det er her vi er uenige. Aa ikle seg den gule og svarte drakta er ikke ensbetydende med ubetinget stoette for min del. Man er noedt til aa vise at man er verdig stoetten fra supporterne. Selvfoelgelig taler det til nosas fordel at han lar bena tale for seg i dag, men saa mye tull som det har vaert saa er det rett og slett ikke nok. Jeg synes rett og slett at vi som supportere fortjener en serioes og uforbeholden unskyldning fra Nosa. Vi kommer ikke til aa bli enige her, rett og slett fordi vi har forskjellige synspunkter paa hva som kvalifiserer til stoette fra tribunen.
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                Det er her vi er uenige. Aa ikle seg den gule og svarte drakta er ikke ensbetydende med ubetinget stoette for min del. Man er noedt til aa vise at man er verdig stoetten fra supporterne.
                Jeg våger påstanden at den oppfatningen er du i mindretall om blant den gjengse LSK-supporter. En som spiller i LSK-drakta skal ha 100% støtte på banen. Noe annet er, unnskyld uttrykket, pisspreik.
                Knurr...

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                  Jeg våger påstanden at den oppfatningen er du i mindretall om blant den gjengse LSK-supporter. En som spiller i LSK-drakta skal ha 100% støtte på banen. Noe annet er, unnskyld uttrykket, pisspreik.
                  Tror nesten du ved ei opptelling ikke kommer til mer enn 1 eller 2....

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    Opprinnelig skrevet av Leif A
                    Jeg våger påstanden at den oppfatningen er du i mindretall om blant den gjengse LSK-supporter. En som spiller i LSK-drakta skal ha 100% støtte på banen. Noe annet er, unnskyld uttrykket, pisspreik.
                    Jeg kommer jo (naturligvis) aldri til aa bli enig med deg i den saken. For meg er tillitt og stoette noe man gjoer seg fortjent til, ikke noe man faar pga hvordan drakt man ikler seg. Men for guds skyld, hvis Nosa viser samme innsats og vilje til aa hjelpe klubben i sine siste kamper saa faar han selvfoelgelig full stoette fra meg. Frem til da saa synges det ikke fra min side. Det bues selvfoelgelig heller ikke, for det er noe man driver med i Bergen
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • Hexaphim
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 2776

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      I fjor var det EK, i år det LKE som er årsaken til alt som er galt med LSK. Det begynner å minne om sjikane!!!
                      Og for tre år siden var det Jan Åge Fjørtoft, eller hva?

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Tror nesten du ved ei opptelling ikke kommer til mer enn 1 eller 2....
                        Jeg er ganske sikker paa at jeg kjenner er gruppe paa ca 50 personer som deler mitt syn paa saken. Det betyr ikke dermed at jeg synes dere i KFL er daarligere supportere, vi har bare ikke samme oppfatning om enkeltting.
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                          Jeg kommer jo (naturligvis) aldri til aa bli enig med deg i den saken. For meg er tillitt og stoette noe man gjoer seg fortjent til, ikke noe man faar pga hvordan drakt man ikler seg. Men for guds skyld, hvis Nosa viser samme innsats og vilje til aa hjelpe klubben i sine siste kamper saa faar han selvfoelgelig full stoette fra meg. Frem til da saa synges det ikke fra min side. Det bues selvfoelgelig heller ikke, for det er noe man driver med i Bergen
                          Det er et fritt land, og ingen tvinger deg til noe som helst. Men de av oss som ønsker å støtte samtlige spillere vil ha oss frabedt sabotasjeforsøk. Jeg regner med at du respekterer det? For det var det denne diskusjonen startet med.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • aguado
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 448

                            Jeg skjønner ikke helt logikken til enkelte her. Dersom manglende støtte kan får spilleren til å mistrives og dermed prestere dårligere, så er det faktisk klubben det går ut over. Min enkle logikk tilsier derfor at om en støtter klubben så støtter en enkeltspillere også.

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              Opprinnelig skrevet av Leif A
                              Det er et fritt land, og ingen tvinger deg til noe som helst. Men de av oss som ønsker å støtte samtlige spillere vil ha oss frabedt sabotasjeforsøk. Jeg regner med at du respekterer det? For det var det denne diskusjonen startet med.
                              Enig. Ingen har rett til aa frata dere retten til aa gjoere som dere vil.
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • LasseN
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 1610

                                Jeg trodde vi var ferdig med denne "dere" og "oss" segmenteringen. Vi er alle LSK supportere for faen!
                                LasseN

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  Da setter vi strek der og synger sammen på sangene neste gang.

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1252

                                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                    Og for tre år siden var det Jan Åge Fjørtoft, eller hva?
                                    Når man roper i skogen får man svar er vel et passende ordtak om Fjørtoft.
                                    Derimot er Lars Kristian Eriksen ansatt i LSK som spiller og han har på ingen måte gjort seg fortjent til den behandlingen han får på dette forumet.

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      Moderator, er det innlegg her som ikke har noe i kamptråden å gjøre ?

                                      Kommentar

                                      • rosa7
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Oct 2010
                                        • 1

                                        Jeg vil påsta at 90% av kommentarene under hver eneste kamp er redundante.

                                        Kommentar

                                        • HolterKanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 1603

                                          Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                                          Moderator, er det innlegg her som ikke har noe i kamptråden å gjøre ?
                                          Enig med Nebbjævel. Vi er alle LSK supportere, ikke alle NOSA supportere. Nå ser vi frem imot kampen på søndag som blir den første på en stund hvor jeg faktisk kan gjøre meg bemerket fra tribunen igjen. Elsker dere alle selvom vi ikke alltid er av samme oppfatning. Forza fugla!
                                          ***Større baller enn vett***

                                          Kommentar

                                          Working...