Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00
Collapse
X
-
Seriøst folkens, dette var kampen vi fortjente å tape. Vi hadde ingenting før 1-2 målet forruten Bjørn sitt skudd på overtid i første. Vi ble rundspilt og pisset på. Maks to pasninger på rad og en haug av feilpasininger og slurv. Hva trener gutta på egentlig?
Men for all del, en deilig seier.Kommentar
-
Seriøst folkens, dette var kampen vi fortjente å tape. Vi hadde ingenting før 1-2 målet forruten Bjørn sitt skudd på overtid i første. Vi ble rundspilt og pisset på. Maks to pasninger på rad og en haug av feilpasininger og slurv. Hva trener gutta på egentlig?
Men for all del, en deilig seier.Kommentar
-
Deilig å se innstillinga til Bukken i dag, jobber og løper som en helt og skaper småsjanser ut av ingenting.. Gjør også en mannsjobb da han løper opp Mos i 2. omgang etter at LKE har blitt rundet.. Selv med gultkort!
I mine øyne BB på en dag da samtlige var cirka middels dårlige/gode, med unntak av de siste 10..Kommentar
-
Mitt syn på denne kampen:
0-75 min: Dårlige dommere, dårlig spill av LSK, Tromsø er gode og effektive.
75-90 min: Fortsatt dårlig dommere, kjempebra spill av LSK, Tromsø ligger bakpå og blir straffet av det.
Men vi vant, deilig var det. De første 75 er neste slettet, det er bare de jævla dommerne jeg klarer å glemme med det første, årets dårligste dommertrio på åråsen så langt.Kommentar
-
Dårlige dommere er heller ikke noe nytt, men til dennes forsvar var han vel like dårlig begge veier.Fugla mot nye høyderKommentar
-
TIL var gode defensivt (det visste vi jo på forhånd), men skapte nesten ingenting av sjanser. Som Reka sier har de et lite overtak i banespillet inntill 2-0 hvorpå de helt slutter å spille (takk for det). Jeg skjønner ikke hvordan folk her inne får vridd det til at LSK blir rundspilt når motstanderen nesten ikke skaper sjanser.
Dårlige dommere er heller ikke noe nytt, men til dennes forsvar var han vel like dårlig begge veier.Kommentar
-
Da skal de også ha 100% innsats. Noe Nosa langt ifra har vist i flere kamper..Supporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
-
Ellers så syntes jeg vi har altfor høy feilprosent. Vi mister ballen altfor lett på grunn av at vi rett og slett er litt sløve.Last edited by KFL41; 04.08.2011, 00:09.Kommentar
-
Kommentar
-
Her hadde du helt rett, ikke overraskende. 3 av 4 midtbanespillere spiller ballen nesten konsekvent på tvers eller bakover. LSK slipper inn veldig mye mål så det blir sært at vi ikke satser på å gi motstanderne mer trøbbel. Med Bolly og Ohi ble det mer sting i angrepet. Mulig det skyldes at TIL sluttet å spille, men likevel. Blir traurig å se på et lag med så lite offensivt å by på som de første 70 minuttene.
Ellers så syntes jeg vi har altfor høy feilprosent. Vi mister ballen altfor lett på grunn av at vi rett og slett er litt sløve.
Et annet problem er at Berg vil spille med kantspillere som trekker inn for å gi plass til to offensive backer. Det blir vanskelig når man ikke har offensive backer. Så et par eksempler i går på at vi vinner ballen på vår 1/3, for så å sette fart fremover. Da skulle jeg gjerne sett at Bolly hadde slikket krittet og gått på løp i lengderetningen. Da hadde gutten hatt en halv bane å løpe på, og man hadde fått vinkel på pasninga, i motsetning til når man skal slå gjennom Fredrik direkte i bakrom.
I stedet så trakk Bolly inn i banen hver gang for å lage rom for LKE, som aldri var i nærheten av å være med på noen av kontringene våre."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
Det er vi jo også ferdig med. Hva enkelte skriver her inne får stå på dems regning. For tiden er det et godt samarbeid med alle som står på feltet. La det fortsette slik.Kommentar
-
Totalt sett fantastisk resultat, men dårlig gjennomført kamp av LSK. Pasningsspillet og mangel på bevegelse er helt grusom de første 70 min. av kampen. Taktiske blundere hele veien gjør at vi bruker spillerne våre helt feil. Synes vi er heldige som får tre poeng i dag, håper vi hever spillet mot Sarpsborg.Kommentar
-
Les forøvrig Nosa sin egen forklaring på de siste kampers innsats. Er å finne overalt. Han tar massiv selvkritikk for å ha hatt feil tanker i hodet de siste kampene. Tenke seg til: fotballspillere er visst mennesker med tanker og følelser de også.Knurr...Kommentar
-
Hadde ærlig talt regna med tap før gårsdagens match. Tromsø har framstått som en seriøs utfordrer til edelt metall. Riktignok med en fotball som er lett å mislike, men som allikevel har vist seg å være jævlig effektiv.
Før kampen hadde Tromsø sluppet inn 16 (!) mål. Med så god defensiv orientering (og et spillermateriale som behersker det) er de som skapt for å ligge bakpå og kjøre kontringer. Når de da får det første målet i kampen kan de spille på lagets store kvaliteter, og vi framstår som særdeles puslete.
At det da allikevel finnes moral blant utskjelte spillere hos oss er det bare å takke og bukke for. Det hadde vært veldig lett å gi seg på 0-2 og styre inn til et "hederlig" tap mot det som da hadde vært serielederen. Men Fugla står på, har selvfølgelig griseflaks, og kjemper inn en 3-poenger. Man må bare elske fotball!
Synes vi ser konturene av et lag, av spillere som ønsker å gjøre hverandre gode - spesielt blant den yngre garde. Her har Berg et godt grunnlag for å skape et spennende LSK-lag som har potensiale til å begeistre publikum, bortsett fra den typen som dyrker dårlig stemning og som mener at det bare er å kjøpe seg til seriegull.Vidar Evje
Kommentar
-
Tromsø har spilt 10 hjemmekamper. Det er hovedgrunnen til at de ligger der de ligger, i likhet med Strømsgodset. De ble både slitne og pesse feige, og tapte kampen på det. Fullt fortjent når de ikke tør å stå løpet ut. Ingen vinner seriegull på å ligge med ti mann i forsvar den siste halvtimen.
Neeei... Skal vi ta en kjappbørs?
Logi 5 - svake utspill, to kanonredninger
Karim 4 - defensivt til dels veldig svak, men viktig offensiv. Mye involvert utover i andre omgang. Endelig en hard corner = gåll.
PSA 5 - sklei før Abdellaoues stolpeskudd. Ellers overbevisende
Steinar 6 - bestemann i forsvar
LKE 3 - elendig førsteomgang. Hadde nær forært Tromsø en scoring. Usynlig offensivt. Spiller på feil side...
Ruben 3 - hans svakeste kamp for LSK.
Søgg 5 - gjorde jobben. Riktig vurdering med byttet da vi måtte jage mål.
Obiefule 6 - god debut, ut fra forutsetningene glimrende. Hadde ikke engang trent med laget. Pasningsfot, plassering og overblikk, og god i duellene.
BB Nosa 6 - våknet utover i kampen. Nøkkelen til at vi snudde kampen. Fantastisk volleyscoring.
Björn 5 - pakket veldig godt inn. Men verdensklasseassist før 2-2.
Fredrik 5 - er på vei til å bli min nye favorittspiller. Jobber som et piska skinn selv med kramper overalt. Sjekk returløpet mot Ciss tre minutter før full tid. Fantastisk innstilling. Nær scoring før pause, uheldig som skled da.
->Bolly 5 - Tilførte bredde og en reell trussel på flanken vi ikke hadde hatt inntil da. Lykkes ikke med alt, men bør spille.
->Ohi 6 - Tok grep som bare ytterst få 17-åringer ville vært i stand til. Nydelig scoring. Nærmer seg startplass.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar