Ca enig med børsen din. Syntes kanskje at du var litt raus med terningen til Søgård. Tror det var Mos Fredrik parkerte hvis jeg ikke husker feil. Forsåvidt ikke så viktig. Tror han hadde løpt ifra hvem som helst. Så ganske så bestemt ut...
Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00
Collapse
X
-
Bestemt? Han hadde fulgt han hjem til døra om det skulle være - den ballen skulle han ha! Den type spillere setter jeg meget høyt. Blir nesten litt rørt av slike løp.Kommentar
-
Jeg virkelig elsker Fredrik G sin innstats og innstilling når han er på banen, og da er det lettere å være tålmodig med det han presterer foran mål.Kommentar
-
Etter å ha omtrent sett 2-0 situasjonen bilde for bilde, så kan det se ut som Karim(?) opphever offsiden, og dermed har linjedommeren rett. Vi snakker om cm og tidels sekunder i såfall, og ikke mulig å se sikkert uten videodømming.
offside.jpgLast edited by LasseN; 04.08.2011, 21:18.LasseNKommentar
-
Men Nystrøm er klart i offside og starter - han påvirker spillet!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Han er så lite i offside at jeg syns det er greit at de ikke dømmer offside. Jeg syns det er verre når feige dommere dømmer offside feilaktig i stedet for å gi det angripende laget fordel i tvilstilfeller. Det de skulle blåst for er, som det blir nevnt lenger opp, at Nystrøm er en så stor faktor i det angrepet.Kommentar
-
Jeg tolker det dit at Nystrøm definitivt påvirker situasjonen og derfor skulle det vært blåst. Det som er mer urovekkende er det faktum at vi har 4 (FIRE) spillere rundt mannen som sender pasningen, men ingen av de er nærmere enn 2-3 meter
offside.jpg***Større baller enn vett***Kommentar
-
Er heller ikke så utrolig begeistra for han som står fullstendig alene på høyrekanten.Last edited by HSft; 05.08.2011, 10:05.Kommentar
-
å? sjelden jeg ser noen med så mye rom under en fotballkamp. Snakker altså om høyrekanten til Tromsø, ikke vår høyrekant. Linjemannen er ikke en LSK-spiller...
Men når det er sagt, så er jeg egentlig ikke så forferda, dette var vel et tidspunkt der vi spilte litt gung ho for å få utlikning?Kommentar
-
Han er jo helt ute av spillet. Skulle det komme en pasning i rom til ham, tror jeg våre menn ville rukket tilbake uten at det ble veldig farlig. Men du har rett i at LKE ligger feil. Han skal ikke ligge SÅ langt inn.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
LKE trekker inn i midten for å passe på MOS som han selvfølgelig lar løpe alene inn for å putte 2-0 et mikrosekund etter bildet er tatt.Kommentar
-
Eriksen ligger helt fint han, det er Karim som ikke holder linja til resten av rekka. Dersom Mos hadde vært onside, er det kun Eriksen som har en sjans til å ta han ut når Steinar støter. En crosspasning ut til høyrekanten ville som du sier vært relativt ufarlig da Eriksen hadde rukket å sideforskyve nok til å være på rett plass innen Tromsø-kanten fikk kontroll over kula.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar