Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GulMakt
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2005
    • 115

    Kamptråd Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

    Tre seire på rad og nå skal vi møte et lag som vi har slitt en del mot de siste årene, men som vi tradisjonelt har et godt tak på hjemme på Åråsen. 5 ganger har vi tapt mot dem, og 6 ganger har vi spilt uavgjort på Åråsen. Tre tap og tre uavgjort kom i perioden 2004-2009, og for første gang siden 2004 slo vi endelig Tromsø i fjor.

    Jeg kom akkurat hjem etter å ha sett Søpla bli knust på Alfheim, men mener likevel dette er et lag vi kan slå hjemme. De har hatt marginene mye på sin side tidligere i år, og trolig er Rushfeldt og Koppinen fortsatt ute. Håper på dette laget:

    Logi
    LKE-PSA-Kippe-SP
    Ruben-Gislason
    Knudzon-Bjørn-Nosa
    Fredrik

    men regner med å se:
    Logi
    Essediri-SP-Kippe-LKE
    Ruben eller Knudzon-Gislason-Søgård-Nosa
    Bjørn-Fredrik

    Uansett regner jeg med at Bolly kommer inn i 2., da Tromsø begynner å bli slitne.
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #2
    Med seier i denne er vi faktisk med i kampen om medalje for fullt.
    Jeg regner derfor med fullstendig kollaps. 1-3 blir sluttresultatet.

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #3
      Opprinnelig skrevet av Totti21
      Med seier i denne er vi faktisk med i kampen om medalje for fullt.
      Jeg regner derfor med fullstendig kollaps. 1-3 blir sluttresultatet.

      Er forsiktig optimist.
      - Søgård og Gislason tilbake i fra karantene.
      - Både Knudtzon og Bolly er tilgjengelige igjen, selv om de kanskje ennå ikke holder en hel kamp.
      - Forhåpentligvis vil Nosa ha kastet av seg primadonnanykkene og fremstå som den eminente midtbanespilleren han egentlig er.

      LSK tar minst 1 poeng, håper på seier.

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #4
        Opprinnelig skrevet av sparwasser
        Er forsiktig optimist.
        - Søgård og Gislason tilbake i fra karantene.
        - Både Knudtzon og Bolly er tilgjengelige igjen, selv om de kanskje ennå ikke holder en hel kamp.
        - Forhåpentligvis vil Nosa ha kastet av seg primadonnanykkene og fremstå som den eminente midtbanespilleren han egentlig er.

        LSK tar minst 1 poeng, håper på seier.
        At søgård er tilbake tar jeg ikke positivt, desverre.. Regner da med at Nosa blir flyttet ut på kant.

        Jeg vil gjerne se denne midten mot Tromsø: Gabrielsen - Gisle - Nosa - Knutzon/Bolly

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Jeg vil det stikk motsatte av deg. Da er det faktisk bedre med Nosa på kant som kan dra innover... Ruben på venstrekant - slutt med alkohol på mandager Eller å kjøre Bolly - Gislason- Ruben - Knutzon. Vi har 2 av de raskeste kantspillerne i tippeligaen. Men, alt i alt så ønsker jeg samme startoppstilling som mot Odd - Never change a winning team.

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            At søgård er tilbake tar jeg ikke positivt, desverre.. Regner da med at Nosa blir flyttet ut på kant.

            Jeg vil gjerne se denne midten mot Tromsø: Gabrielsen - Gisle - Nosa - Knutzon/Bolly
            Nære. Start heller med følgende, fra v mot h:

            Nosa - Gabbe - Gisla - Knutte. Bolly inn i andre, uansett kamputvikling. Søgård på benk, kommer inn og trygger en evt ledelse.

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #7
              Følgende lag: Logi, Essidiri, Pedersen, PSA, Eriksen, Erling, Tokstad, Gislason, Nosa, BBS og Fredrik. Benk: Søgaard, Sundgot, Kippe, Bolly

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #8
                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Følgende lag: Logi, Essidiri, Pedersen, PSA, Eriksen, Erling, Tokstad, Gislason, Nosa, BBS og Fredrik. Benk: Søgaard, Sundgot, Kippe, Bolly
                Har Kippe feid over dama di?

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3197

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Følgende lag: Logi, Essidiri, Pedersen, PSA, Eriksen, Erling, Tokstad, Gislason, Nosa, BBS og Fredrik. Benk: Søgaard, Sundgot, Kippe, Bolly
                  Har du gitt Ruben karantene, også fra benken?

                  gilbert

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Har du gitt Ruben karantene, også fra benken?

                    gilbert
                    Selvsagt skal Ruben få sitte på benken, hard konkurranse når alle er tilgjengelig. Tokstad motbeviste min skepsis og bør få en ny kamp. Gamlegutta får varme benken, nye koster nå!

                    Kommentar

                    • Oddis
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 2744

                      #11
                      Her er jeg 100% sikker på at det blir 2-2. Fugla leder 2-0 til pause, ligger foreløpig på en herlig 3. plass i serien eller noe, men roter bort 2 poeng i 2. omgang. Mark my words! Sånn har det vært de siste 7-8 årene...
                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                        Her er jeg 100% sikker på at det blir 2-2. Fugla leder 2-0 til pause, ligger foreløpig på en herlig 3. plass i serien eller noe, men roter bort 2 poeng i 2. omgang. Mark my words! Sånn har det vært de siste 7-8 årene...
                        Tenker vi får et strengt idømt tidlig rødt, deretter skårer Tromsø et par tvilsomme mål hvor vi skulle hatt frispark i forkant. Til sist forlater dommeren Åråsen med lomma full av sedler som lukter fisk.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7056

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                          Følgende lag: Logi, Essidiri, Pedersen, PSA, Eriksen, Erling, Tokstad, Gislason, Nosa, BBS og Fredrik. Benk: Søgaard, Sundgot, Kippe, Bolly
                          Spenstig at du mener Ruben er sååååååå dårlig at du heller vil ha ledige plasser på benken enn å la ham sitte der!
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5915

                            #14
                            Fra nettopp-hjemkommet-fra-ferie-og-dårlig-oppdatert katt:

                            Hva kan vi forvente av Erling mot Tromsø? Er han klar for å spille en hel kamp og tilsier forrige kamp og treningene at han burde gjøre det?
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Spenstig at du mener Ruben er sååååååå dårlig at du heller vil ha ledige plasser på benken enn å la ham sitte der!
                              En ren forglemmelse. Ruben er et stort talent med god fysikk tross sin unge alder. Men nå er alle spillerene tilgjengelig og da blir det konkurranse. Tør ikke sette ut Tokstad etter at han til de grader motbeviste min skepsis. Håper det blir et par karantener etter denne kampen slik at alle blir fornøyd og får spille.

                              Kommentar

                              • Oddis
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 2744

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Tenker vi får et strengt idømt tidlig rødt, deretter skårer Tromsø et par tvilsomme mål hvor vi skulle hatt frispark i forkant. Til sist forlater dommeren Åråsen med lomma full av sedler som lukter fisk.
                                Hehe. Spørs selvsagt på hvilken dommer vi får lov til å ha besøk av, men trur dette kommer til å gå mye på feil fra egne spillere! Vi må huske det, at LSK nesten alltid har vært et nesten-lag de siste 20 årene, sett bort fra cupen i `07.
                                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                  Selvsagt skal Ruben få sitte på benken, hard konkurranse når alle er tilgjengelig. Tokstad motbeviste min skepsis og bør få en ny kamp. Gamlegutta får varme benken, nye koster nå!
                                  Før Odd kampen skulle du ha Kippe på midtbanen og nå på benken. Registrerte forøvrig at Kippe ble BB mot Odd?? Alkohol og mandager er ikke bra - uka blir lang

                                  Kommentar

                                  • flisbyen
                                    Utestengt
                                    • Sep 2010
                                    • 305

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                    Følgende lag: Logi, Essidiri, Pedersen, PSA, Eriksen, Erling, Tokstad, Gislason, Nosa, BBS og Fredrik. Benk: Søgaard, Sundgot, Kippe, Bolly
                                    Ingen forvirrer meg mer enn deg på det her forumet.


                                    Kippe på benken?
                                    Tokstad starter?
                                    Hvorfor Eriksen på venstreback når du kan kjøre nye koster som du sier?
                                    Ringstad er ikke verdig en benkeplass engang?

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5915

                                      #19
                                      Jeg tror Kippe har vært utro, for den tidligere så forelskede dollyholly har benket sin yndlingsspiller i kamp etter kamp nå, med de utroligste begrunnelser.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Ballen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2004
                                        • 227

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Fra nettopp-hjemkommet-fra-ferie-og-dårlig-oppdatert katt:

                                        Hva kan vi forvente av Erling mot Tromsø? Er han klar for å spille en hel kamp og tilsier forrige kamp og treningene at han burde gjøre det?
                                        synes han var helt ok mot Odd uten å gjøre de helt store tingene, Bolly virket mye friskere den halvtimen han fikk.

                                        Kommentar

                                        Working...