LSK spiller i dag treningskamp mot Hønefoss på Åråsen tror kampen starta kl 13 ...
LSK - Hønefoss i dag.
Collapse
X
-
hadde jeg gjerne stilt opp på om jeg hadde hatt kjennskap til den.. trist at klubben ikke velger å informere om slikt*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Hønefoss scora ett mål i 2. omgang, har jeg fått melding om. Antakelig ble det resultatet, men det vet jeg ikke sikkert.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Fra nyhetstråden:
Vant mot LSK
HBK slo mandag Lillestrøm i en treningskamp. Kampen ble ikke markedsført, siden klubben ikke ønsket oppmerksomhet rundt oppgjøret.
HBK fikk muligheten til å møte Lillestrøm på Åråsen mandag ettermiddag, og laget benyttet muligheten godt. HBK vant 1–0 etter scoring av Lennart Steffensen midt i 2. omgang.
– Til tross for alt det grusomme som har skjedd, så må livet gå videre. Spillerne våre har fotball som jobb, og dette var en fin mulighet til å forberede oss best mulig til Hødd-kampen til helgen, sier Rolf Magne Walstad.
Treningskamp mot Lillestrøm ble ikke markedsført – helt i tråd med klubbens strategi i disse dager.
– Vi ønsker ikke oppmerksomhet rundt denne kampen, og har valgt å holde en meget lav profil på den, sier Walstad til Ringerikes Blad.
Heller ikke på klubbens egne nettsider er kampen nevnt.Kommentar
-
Jeg mener at så lenge Lsk velger og spille en kamp så tett innpå det som har skjedd ,så burde det hvert opplyst om det også...Nesten litt små flaut at bare en time etter at landet stod stille så spiller vi en ubetydelig treningskamp.Kommentar
-
Du får velge å se på det som en treningsøkt, gymnastikkøvelse, nødvendig bevegelse for ikke å stivne eller hva du vil. Ingen av lagene ønsket tydeligvis oppmerksomhet rundt hva de gjorde på jobben mellom ett og tre i dag, men det var likevel en arbeidsdag som det var for deg og meg. Det har jeg stor forståelse for.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Du får velge å se på det som en treningsøkt, gymnastikkøvelse, nødvendig bevegelse for ikke å stivne eller hva du vil. Ingen av lagene ønsket tydeligvis oppmerksomhet rundt hva de gjorde på jobben mellom ett og tre i dag, men det var likevel en arbeidsdag som det var for deg og meg. Det har jeg stor forståelse for.Kommentar
-
Nå er det neppe mange som sitter som tilskuere og heier på deg på jobben... Som meg, regner jeg ikke med at du får medieoppmerksomhet på jobben slik LSK sitt a-lag får. Heldigvis, for min del i hvertfallKommentar
-
Jeg var tilfeldigvis innom Åråsen og fikk med meg de siste 30 min av 1.omgang.
LSK spilte med "normal" lagoppstilling: Stefan - Karim, Steinar, Frode, Lasse - Erling, Stefan, Ruben, Nosa - Bjørn - Fredrik.
Bjørn hadde et par skudd som var like utenfor stolpen, Fredrik hadde en heading som dessverre gikk ganske rett på keeper. Spillet ellers var relativt svakt med dårlig presisjon på innlegg og pasninger, lavt press og dårlige enkeltprestasjoner. HBK virket en del hvassere enn LSK i den perioden jeg så kampen, så om ikke LSK hevet seg betraktelig etter pausen var nok seieren fortjent.
Motivasjonen var nok heller ikke på topp hos noen i dag, naturligvis!-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
Fjeldstad
Tokstad-Andresen-Kippe-Ringstad
Solberg-Effiom-Nosa-Bolly
Akpoveta-Sundgot
gilbertKommentar
Kommentar