Er vi blitt mindre?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

Opprinnelig skrevet av petter
    Opprinnelig skrevet av Fugla
    Poenget mitt er at jeg (etter å ha lest debatten her i fjor) tror man er sjanseløs med stor S uansett...
    Da tar du feil. Vi i KFL stiller ikke bakerst i rekka. LSK tar hensyn til oss, tro det eller ei

Petter
    På hvilken måte da? Du som leder kan vel forklare oss reglene slik at vi kan se at det faktisk er en sjanse for at Fansens medlemmer får billetter til en evt. finale. Vi kommer selvsagt foran "vanlige" mennesker, men det har overhodet ingenting å si hvis vi alle kommer i "ikkefåbillett-potten"...
    Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

Og hvordan er rekkefølgen innad i KFL? Går det på hvilket år man meldte seg inn, eller på når i det inneværende år medlemskapet blei betalt? Hadde vært fint med et antall billetter KFL "får" og rekkefølgen innad mtp. når man meldte seg inn, hvor lenge, om man har sesongkort osv.
      TS05 - Felt C

Kommentar

• christoffer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 326

Når man har vært medlem av fansen siden tidlig 90-tallet, medlem av sportsklubben siden man ble født. Så burde man stille ganske sterkt når det gjelder evt. finalebilletter.

Kommentar

• gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

Uten at jeg skal male fanden på veggen, men...: Husker veldig godt hvordan vi diskuterte fordelingen av finalebillettene FØR en semifinale mot Bryne for ikke mange år siden...
          Kanskje lurt å vente med denne debatten til finaleplassen er klar?

Mvh
          Perta - som fortsatt har mareritt om lompa til Bjørnebye i finalen i -92
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Fugla
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 1718

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Uten at jeg skal male fanden på veggen, men...: Husker veldig godt hvordan vi diskuterte fordelingen av finalebillettene FØR en semifinale mot Bryne for ikke mange år siden...
            Kanskje lurt å vente med denne debatten til finaleplassen er klar?

Mvh
            Perta - som fortsatt har mareritt om lompa til Bjørnebye i finalen i -92
            Ikke enig der.... så lenge man reklamerer med at dette øker sjansen for å få finalebillett så er dette noe som burde diskuteres nå. Jeg venter fortsatt på tilbakemelding fra Petter`n...
            Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

LSK får tilkjent en kvote fra NFF, og her får KFL av potten.

NSA har også gjort en meget god jobb, slik at de lagene som er i finalen får mere billetter nå enn før.

NSA gir også forøvrig billetter til lagenes supporterklubber.

Petter

Kommentar

• Fugla
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 1718

LSK får tilkjent en kvote fra NFF, og her får KFL av potten.

NSA har også gjort en meget god jobb, slik at de lagene som er i finalen får mere billetter nå enn før.

NSA gir også forøvrig billetter til lagenes supporterklubber.

Petter
                Hvordan blir så potten som KFL får, fordelt? Hvis du ser bort i fra sesongkort etc., er det når man meldte seg inn første gang eller når man meldte seg inn i år? I fjor da debatten gikk kom man med idiotiske utspill som at hvis man var på Ullevaal i semi`n så ville man få førsteretten på billetter til finalen. Hva med de som da var i alle kamper FØR semi`n??
                Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

Det som menes med forhåndsrett til cupfinale billetter er vel slik:

Kanari-Fansen får et viss antall billetter. Vi selger disse KUN til medlememr av Kanari-Fansen. Man stiller sterkere hvis man har sesongkort og/eller er medlem av klubben.
                  Så er spørsmålet hva man skal gjøre med kun de som er medlem hos oss. Om det er riktig at man kan melde seg inn på onsdga og kjøpe billett til en evt. cupfinale på torsdag.
                  Derfor sa vi ifjor at hvis du stilte med billett fra semien og kun var medlem hos så stilte du foran i køen igjen av de som kun er medlem i KFL.

Uansett så vil alltid noen bli skuffa over ikke å få billett da det ikke er nok billetter å oppdrive. men mere info kommer senere før en evt. semifinale i cupen.

Nå må vi først konsentrere oss om Stabæk i kvarten...

Kommentar

• Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

Det mest idiotiske er at mange kanari-fans der ute melder seg inn så fort vi r klare for en finale..... De som bestilte medlemskap min. før kvarten bør være sikret billetter!!

Kommentar

• Fugla
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 1718

Opprinnelig skrevet av Tony

Kanari-Fansen får et viss antall billetter. Vi selger disse KUN til medlememr av Kanari-Fansen. Man stiller sterkere hvis man har sesongkort og/eller er medlem av klubben.
                      Så er spørsmålet hva man skal gjøre med kun de som er medlem hos oss. Om det er riktig at man kan melde seg inn på onsdga og kjøpe billett til en evt. cupfinale på torsdag.
                      Derfor sa vi ifjor at hvis du stilte med billett fra semien og kun var medlem hos så stilte du foran i køen igjen av de som kun er medlem i KFL.

Uansett så vil alltid noen bli skuffa over ikke å få billett da det ikke er nok billetter å oppdrive. men mere info kommer senere før en evt. semifinale i cupen.

Ja, da håper jeg virkelig at dere bruker hodet når denne tildelingen skjer...
                      - 1 semifinale kan umulig være bedre enn kvart+8.dels...
                      - Har man vært medlem av Fansen siden dets begynnelse MÅ det være bedre enn når på året man melder seg inn...

Sunn fornuft håper jeg virkelig finnes hos KFL`s styre den dag slike beslutninger skal tas...
                      Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2004
                        • 1470

Forslag:

1. Alle med sesongkort på KFL får billett
                        2. Loddtrekning blant resterende betalende KFL-medlemmer, 1 medlemsår=1 lodd
                        3. Utstrakt svartebørs innad i KFL

Så spørs det når (hvilket år) vi trenger å benytte disse fordelingsreglene, kampen på søndag er HELT åpen (Cup er cup).
                        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Opprinnelig skrevet av Fugla
                          Opprinnelig skrevet av Tony

Ja, da håper jeg virkelig at dere bruker hodet når denne tildelingen skjer...
                          - 1 semifinale kan umulig være bedre enn kvart+8.dels...
                          - Har man vært medlem av Fansen siden dets begynnelse MÅ det være bedre enn når på året man melder seg inn...

Sunn fornuft håper jeg virkelig finnes hos KFL`s styre den dag slike beslutninger skal tas...
                          Sunn fornuft finnes vel her som alle andre steder håper jeg. Personlig tror jeg medlemsskapshistorien skal ha noe å si, men som Tony sier, la oss først komme oss til denne jævla finalen. Det virker som laget har litt problemer med akkurat det

Kommentar

• Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

..men som Tony sier, la oss først komme oss til denne jævla finalen. Det virker som laget har litt problemer med akkurat det.
                            Kloke ord.

Kommentar

• blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

Som sesongkortinnehaver føler jeg rimelig trygg. Er visst ikke så mange som har sesongkort i 2005.
                              Fugla 4 Life!

Kommentar

• e.d
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 688

er man sikret billett til finalen hvis man har sesongkort?
                                synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

Håper det, men med sesongkortnummer 7011 håper jeg ikke det er 7010 foran meg i køen...
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                  Mr.Jordbakke

Kommentar

• blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

Opprinnelig skrevet av e.d
                                    er man sikret billett til finalen hvis man har sesongkort?
                                    Ja, dette er jo noe av det LSK lokker med når de skal selge sesongkort. Det er bare solgt 1692 sesongkort i år, så disse er hvertfall sikret. Men bank i bordet; vi skal først vinne en semifinale!
                                    Fugla 4 Life!

Kommentar

• LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

Hvor mange billetter får vi evt? Er det ikke sånn ca 6000 til hver av lagene og 13000 til venner av nff?
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• blue
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2004
                                        • 1429

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                        Hvor mange billetter får vi evt? Er det ikke sånn ca 6000 til hver av lagene og 13000 til venner av nff?
                                        Det kommer helt an på hvem som møtes. Finalelagene får billetter etter hvor mange de har i snitt på seriekampene. Møter vi VIF vil vi få lite billetter, men møter vi Hønefoss blir vi riktig så mange!
                                        Fugla 4 Life!

Kommentar

• _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4397

Vi er norgesmestere i 1 ting vi, og det er å snakke om finale når vi ikke er der, for så å tape semifinalen.

Så det er ikke vits å snakke om finale (enda)
                                          ..................

Kommentar

Working...