Opprinnelig skrevet av petter
Er vi blitt mindre?
Collapse
X
-
-
Og hvordan er rekkefølgen innad i KFL? Går det på hvilket år man meldte seg inn, eller på når i det inneværende år medlemskapet blei betalt? Hadde vært fint med et antall billetter KFL "får" og rekkefølgen innad mtp. når man meldte seg inn, hvor lenge, om man har sesongkort osv.TS05 - Felt CKommentar
-
Når man har vært medlem av fansen siden tidlig 90-tallet, medlem av sportsklubben siden man ble født. Så burde man stille ganske sterkt når det gjelder evt. finalebilletter.Kommentar
-
Uten at jeg skal male fanden på veggen, men...: Husker veldig godt hvordan vi diskuterte fordelingen av finalebillettene FØR en semifinale mot Bryne for ikke mange år siden...
Kanskje lurt å vente med denne debatten til finaleplassen er klar?
Mvh
Perta - som fortsatt har mareritt om lompa til Bjørnebye i finalen i -92Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaUten at jeg skal male fanden på veggen, men...: Husker veldig godt hvordan vi diskuterte fordelingen av finalebillettene FØR en semifinale mot Bryne for ikke mange år siden...
Kanskje lurt å vente med denne debatten til finaleplassen er klar?
Mvh
Perta - som fortsatt har mareritt om lompa til Bjørnebye i finalen i -92Kommentar
-
LSK får tilkjent en kvote fra NFF, og her får KFL av potten.
NSA har også gjort en meget god jobb, slik at de lagene som er i finalen får mere billetter nå enn før.
NSA gir også forøvrig billetter til lagenes supporterklubber.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterLSK får tilkjent en kvote fra NFF, og her får KFL av potten.
NSA har også gjort en meget god jobb, slik at de lagene som er i finalen får mere billetter nå enn før.
NSA gir også forøvrig billetter til lagenes supporterklubber.
PetterKommentar
-
Det som menes med forhåndsrett til cupfinale billetter er vel slik:
Kanari-Fansen får et viss antall billetter. Vi selger disse KUN til medlememr av Kanari-Fansen. Man stiller sterkere hvis man har sesongkort og/eller er medlem av klubben.
Så er spørsmålet hva man skal gjøre med kun de som er medlem hos oss. Om det er riktig at man kan melde seg inn på onsdga og kjøpe billett til en evt. cupfinale på torsdag.
Derfor sa vi ifjor at hvis du stilte med billett fra semien og kun var medlem hos så stilte du foran i køen igjen av de som kun er medlem i KFL.
Uansett så vil alltid noen bli skuffa over ikke å få billett da det ikke er nok billetter å oppdrive. men mere info kommer senere før en evt. semifinale i cupen.
Nå må vi først konsentrere oss om Stabæk i kvarten...Kommentar
-
Det mest idiotiske er at mange kanari-fans der ute melder seg inn så fort vi r klare for en finale..... De som bestilte medlemskap min. før kvarten bør være sikret billetter!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyDet som menes med forhåndsrett til cupfinale billetter er vel slik:
Kanari-Fansen får et viss antall billetter. Vi selger disse KUN til medlememr av Kanari-Fansen. Man stiller sterkere hvis man har sesongkort og/eller er medlem av klubben.
Så er spørsmålet hva man skal gjøre med kun de som er medlem hos oss. Om det er riktig at man kan melde seg inn på onsdga og kjøpe billett til en evt. cupfinale på torsdag.
Derfor sa vi ifjor at hvis du stilte med billett fra semien og kun var medlem hos så stilte du foran i køen igjen av de som kun er medlem i KFL.
Uansett så vil alltid noen bli skuffa over ikke å få billett da det ikke er nok billetter å oppdrive. men mere info kommer senere før en evt. semifinale i cupen.
Nå må vi først konsentrere oss om Stabæk i kvarten...
- 1 semifinale kan umulig være bedre enn kvart+8.dels...
- Har man vært medlem av Fansen siden dets begynnelse MÅ det være bedre enn når på året man melder seg inn...
Sunn fornuft håper jeg virkelig finnes hos KFL`s styre den dag slike beslutninger skal tas...Kommentar
-
Forslag:
1. Alle med sesongkort på KFL får billett
2. Loddtrekning blant resterende betalende KFL-medlemmer, 1 medlemsår=1 lodd
3. Utstrakt svartebørs innad i KFL
Så spørs det når (hvilket år) vi trenger å benytte disse fordelingsreglene, kampen på søndag er HELT åpen (Cup er cup).Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av TonyDet som menes med forhåndsrett til cupfinale billetter er vel slik:
Nå må vi først konsentrere oss om Stabæk i kvarten...
- 1 semifinale kan umulig være bedre enn kvart+8.dels...
- Har man vært medlem av Fansen siden dets begynnelse MÅ det være bedre enn når på året man melder seg inn...
Sunn fornuft håper jeg virkelig finnes hos KFL`s styre den dag slike beslutninger skal tas...Kommentar
-
Håper det, men med sesongkortnummer 7011 håper jeg ikke det er 7010 foran meg i køen...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.der man sikret billett til finalen hvis man har sesongkort?Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Hvor mange billetter får vi evt? Er det ikke sånn ca 6000 til hver av lagene og 13000 til venner av nff?Fugla 4 Life!Kommentar
Kommentar