Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Godset - LSK, Marienlyst Stadion Søndag 31.07.2001 kl 18
Tror det blir mindre fokus på vår kamp til helgen når returoppgjøret er 4. august. Hvor de kanskje "øyner" mulighet for å gå videre.
La oss håpe det og en relativt lett seier
Folket går i en egen verden om dagen - fotball er vel ikke det første en tenker på. Meg selv ser stor glede i fotball og skal bli deilig søndag kveld med tankene helt andre steder. Håper Gisle tar et skikkelig farvel med å bli matchvinner:-)Hvordan er skadesituasjonen ellers?
Dessuten ferietid og jeg (f.eks) er på et utrulig øde sted midthavs og besitter en aldeles shitty mobil nettløsning. Sidene laster like omstendelig som bydelslaget angriper... ZZZzzzzZZZzzz.
Håper BBS forsetter storspillet og at Bolly/EK spiller på seg litt trygghet. Ellers gruer jeg meg til å forsøke å se kampen med denna tekniske løsninga, her er det duka for bannskap.
Lillestrøm (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen - Erling Knudtzon, Ruben Gabrielsen, Stefan Gislason, Nosa Igiebor - Bjørn B. Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen
Kommentar