Godset - LSK, Marienlyst Stadion Søndag 31.07.2001 kl 18
Collapse
X
-
herregud, er det mulig!!!!!!!!!!!!!!!!! jævla fittelag vi har, amatører og jævla udugelige tullingerKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kan ikke skjønne hvorfor Ringstad sitter på benken! Han er ung, lovende og har alt nå mer å bidra med enn LKE. LKE kan brukes på andre siden, eller settes på benken. Bolly må også inn!Kommentar
-
ikke ofte jeg bruker å slutte å se en kamp, men nå vurderer jeg faktisk å gjøre noe helt annet enn å se 2 omgang inne i finværet. Jeg dro ikke å¨fisketur i dag pga kampen, jeg fortjener at dere faen ta i det minste gir litt innsats på banen! fortsetter samme elendige spillet går jeg heller ut i finværet!Kommentar
-
Ikke nok med det.Eriksen har utgående kontrakt,ikke vurdert god nok for LSK i fremtiden.Alikevel blir han foretrukket fremfor Ringstad,som har fått en fortjent ny kontrakt.Skjønner ikke noe jeg,hvor logikken er ???
Men når det er sagt,det er ikke bare Eriksen som har fortjent tyn. har sagt det før,vi har ingen god 1 keeper.Og Essidiri,har vi virkelig ikke noen som er bedre på dødball,isåfall er det skremmende ? Bare en myte at han slår gode dødballer . Å treffe på 1 av 10,greier alle som har spilt litt fotball.Kommentar
Kommentar