Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Godset - LSK, Marienlyst Stadion Søndag 31.07.2001 kl 18
MEN, dette er den FØRSTE kampen vi taper etter Ujah ble solgt, vi har Ruben, Fredrik, Ohi, Erling og bolly som alle tar steget opp i år.
Ikke minst, vi har alle disse lagene under oss på tabellen:
Rosenborg, Fredrikstad, Stabæk, Ålesund, Enga, Haugesund, Viking, Odd, Sogndal, Sarpsborg og Start..
Dårlig kamp, men vi har en stor fremtid. Opp med hodet folkens!
Blir ikke forsterkninger, vi har ikke penger nok, tvert imot mister vi vel minst Gisse. Enda verre er det at kanskje ting som tyder på at vi ikke får inn noen nye talenter. Men håper inderlig det ikke stemmer.
MEN, dette er den FØRSTE kampen vi taper etter Ujah ble solgt, vi har Ruben, Fredrik, Ohi, Erling og bolly som alle tar steget opp i år.
Rosenborg, Fredrikstad, Stabæk, Ålesund, Enga, Haugesund, Viking, Odd, Sogndal, Sarpsborg og Start..
3 av disse kan gå forbi med seier i sine hengekamper..
Tre patetiske baklengsmål, men det var mye annet som skurret. Spillerne hadde ikke matchtempo inne og blei latterliggjort. Godset trengte ikke slite for å slå oss idag og det er surt.
Eneste jeg synes gjorde en OK kamp var magnusson, selv med et fomlemål og en farlig inngripen på innlegg
Hjelper ikke med klasseredninger når du gir laget ditt en slik start og følger opp med mer usikkerhet. Slik er skjebnen for en keeper. Totalt sett er det for mye tull med Logi som har en tendens til å bli utslagsgivende.
Forsvaret konstant feilplassert og ute av stand til å følge godsets forflytninger. Midtbanen løp imellom hele kampen, ingen evner å forstå hva som skjer. Spissa får ikke til noenting.
Dårlige pasninger, null bevegelse. Ingen innsats, teknikk eller presisjon i noe ledd. Direkte pinlig og svært flaut. Ingen positive ting å hente fra denne kampen, jeg har sett bedriftslag som er bedre. Hverken Nosa eller Gisle har noe som helst å gjøre i en bedre liga.
Godset helt klart et par divisjoner over, det burde stått 7-0 til slutt.
Og en annen positiv sak; Vi slapp et slækt frispark over ribban fra Karim, og fikk isteden se den herlige druser'n til Kippe!
Ingen vits i å fremheve det negative fra kampen ikveld, bare å glemme hele greia fortest mulig
Vi trenger minst en angriper, venstreback og sentralmidtbane. Ujah forsvant, Gisle forsvinner og LKE har ingen fremtid i gult. Trenger ikke være trønder for å se dette?!
Nei det kan du si....jeg skjønner liksom ikke helt hva vi har å tape på å bruke Ringstad som venstreback 5 kamper på rad. Jeg mener det samtidig hadde vært helt på sin plass å kjøre Eriksen over på høyre, både for å la han få sjansen på sin antatt "beste" plass og for å fortelle Essediri at han ikke er "totalfredet" på høyreback...synes Essediri har vært spesielt deffensivt katastrofal i år.
Nå er Ringen 3 valg.Hva har skjedd.Nei kom deg vekk fra LSK.Du får ikke en kamp så lenge HB er der.Hvorfor skrev du ny kontrakt.Dårlig rådgiver? Jeg betaler gladelig det det måtte koste å få deg ut av detta.Bare gi meg et hint.Kan du heller komme tilbake når vi får en annen trener
Vi trenger minst en angriper, venstreback og sentralmidtbane. Ujah forsvant, Gisle forsvinner og LKE har ingen fremtid i gult. Trenger ikke være trønder for å se dette?!
Jeg er helt enig, men det er uansett typisk trønder å skrike etter forsterkninger etter en dårlig kamp. Men som sagt! Helt enig
Nå er Ringen 3 valg.Hva har skjedd.Nei kom deg vekk fra LSK.Du får ikke en kamp så lenge HB er der.Hvorfor skrev du ny kontrakt.Dårlig rådgiver? Jeg betaler gladelig det det måtte koste å få deg ut av detta.Bare gi meg et hint.Kan du heller komme tilbake når vi får en annen trener
Sjeldent jeg er enig med deg. Men at LKE gang på gang for tillit på venstrebacken foran Ringstad ER katastrofe. LKE er høyreback, på utgående kontrakt, holder ikke nivået. Mens Ringstad som er venstreback, ung, nylig signert ny kontrakt og venstrebent sitter på benken.
Begynner faktisk og bli dritt lei av at eks-lynspillere skal få ubegrenset tillit.
Hater å tape kamper, men tror vi kan få mye glede av Fredrik, Stian, Ohi, Bolly, Fjeldstad, Solberg, Bergmann pluss ett par juniorer som vil bli tatt opp. Er enig med dere som mener Stian burde få sjangsen før LKE. Tror faktisk ikke han får ny kontrakt ettersom det ikke har blitt skrevet noe om dette som jeg har fått med meg. Har også hørt rykter om at Kongsvingers Martin Linnes følges av LSK og at han gjerne vil spille for LSK. Er visstnok LSK supporter også:-)
Kommentar