LSK - RBK Finale G16 nå på Sumo

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Opprinnelig skrevet av El Caco
    Finale mellom RBK og LSK + straffekonk. = herlig fredag på jobb
    Herlig feriedag hvis vi vinner
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6115

Spennende å se hvor god Stian Christiansen er på straffer. ikke umulig at han står på a-laget en gang i fremtiden. er vel den det er mest sansynlig at vi ser på a-laget her.

Mål

2-3

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6115

3-3

Bjerknes sin tur igjen

Kommentar

• McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5104

Kjipt med tap. RBK var veldig heldig som ikke bomma først.

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6115

Hmm, sett detta før i år. Kjipt!

Kommentar

• erlando
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 858

Opprinnelig skrevet av HSft
              Spennende å se hvor god Stian Christiansen er på straffer. ikke umulig at han står på a-laget en gang i fremtiden. er vel den det er mest sansynlig at vi ser på a-laget her.
              Utfra hva jeg så i denne kampen har jeg liten tro på ham som noen fremtidig a-lagskeeper. Han kommer seg bak mange skudd, men så for meg ut til å mangle det meste annet. :-/

5'ern på midten synes jeg gjorde mye bra. Snappa mange pasninger og distriuberte ballen stort sett bra selv.
              Ja til pause i pausen!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

Opprinnelig skrevet av HSft
                Hmm, sett detta før i år. Kjipt!
                Bortsett fra at nå var faktisk bartene best. Sist ble vi ranet av dommern og var ekstremt uheldige med marginene.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Geirfugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 561

Opprinnelig skrevet av erlando
                  Utfra hva jeg så i denne kampen har jeg liten tro på ham som noen fremtidig a-lagskeeper. Han kommer seg bak mange skudd, men så for meg ut til å mangle det meste annet. :-/
                  Tror du tar feil. Guttungen er født i 1996!!, og er altså knapt fylt 15 år. Han har selvfølgelig mye å lære, men så har han også helvetes god tid. Og så er han Løvenstad-gutt, og det liker jeg:-)

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6115

Opprinnelig skrevet av erlando

5'ern på midten synes jeg gjorde mye bra. Snappa mange pasninger og distriuberte ballen stort sett bra selv.
                    Er litt uenig anngående Christiansen. Synes han er en veldig ryddig og god keeper. Gode utspark, redder en del skudd og god med ballen i bena. Men selvfølgelig har han mye å gå på, han er tross 96 modell og kampen i dag var g95. Synes han er meget god for alderen.

Nr 5 tror jeg var Keivan Ghaedamini. Han ble henta samtidig som Christensen til lsk. Han er også 96 modell og kommer fra Løvenstad.

Det var en artikkel med bilde på LSK.no når disse ble henter. Fryktelig synd at LSK.no ikke klarer å ta vare på gamle saker.

Kommentar

• erlando
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 858

Imponerende stor for alderen til å være så ung, det skal han ha. Da vil det selvfølgelig hjelpe mye på at han blir eldre, men han har ekstremt mye å gå på keeperteknisk. Rbk-keeperen (uten at jeg aner hvor gammel han er) var nesten et hode lavere enn ham, men hadde større rekkevidde på straffesparka og var mye flinkere til å håndtere skudd slik at det ikke ble unødige og farlige returer. (Det skal også sies at som gammal keeper irriterer jeg meg grønn over returer som havner ferdig dempa midt foran mål.)

Min oppfatning av femmeterne var at det var 50/50 om han fikk høyde på dem eller om de føyk ut langs bakken. I åpent spill havnet det meste av utspill, selv om lengden var bra, upresset hos rbk-midtbanen. (Så kan man selvsagt diskutere hvem som har skyld for det.)

Nå ble dette veldig negativt for en spiller som har flere år igjen på dette nivået og heldigvis er det jeg ser som svakhetene hans ting som kan læres gjennom trening og terping. Det hadde vært mye verre om det var spilleforståelse og posisjonering som var problemene.
                      Ja til pause i pausen!

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6115

Jeg fikk ikke sett så mye av kampen i dag. Men utspilla fra femmeter og mens ballen er i spill har vært bra når jeg har sett han tidligere. Det første avsnittet ditt er jeg derimot mer enig i. Blir spennende å se hvordan han utvikler seg.

Rosenborg sin keeper tror jeg var Mathias Hybertsen, også han er 96 modell. Om vi ser på uttak til landslagssamlinger og lignende ser det ut til at Christensen blir regnet som en bedre keeper av de som tar ut slikt...

Kommentar

Working...