Jeg har denne sesongen hatt tilhold på øvre del av Felt C. Her har det hver eneste match(inkl VIF og RBK) vært mange ledige plasser. Mot Odd kom jeg litt etter matchstart og måtte "presse" meg forbi folk i trappa (der var det stappa gitt) på vei til toppen av felt C. Først begynte jeg og lure på om hele feltet var fylt til randen, men da jeg kom opp var det like glissent som vanlig.... Veit egentlig folk at det er mange ledige "gullplasser" der oppe? Folk må gjerne stå som sild i tønne i trappa for min del, men du verden for noen gode plasser dere går glipp av :roll:
Ellers kan jeg bekrefte noe som ble nevnt i en tidligere tråd på forumet: trøkket der oppe under taket er heller labert. Dessverre hører jeg altfor ofte kun min egen stemme når jeg synger. Må innrømme at det kan tære litt på syngemotivasjonen :shock: Det er helt klart potensial til og få med folk og synge, for etter scoringer henger endel seg på, men vi mangler noen "die-hard" fans der oppe som kan pushe litt på hele veien. Det er som sagt lettere og bli med når folk rundt deg synger! Noen "die hards" som er villig til og ta seg en tur opp?
Forza Fugla Allez Allez Allez
OsloFugl
Ellers kan jeg bekrefte noe som ble nevnt i en tidligere tråd på forumet: trøkket der oppe under taket er heller labert. Dessverre hører jeg altfor ofte kun min egen stemme når jeg synger. Må innrømme at det kan tære litt på syngemotivasjonen :shock: Det er helt klart potensial til og få med folk og synge, for etter scoringer henger endel seg på, men vi mangler noen "die-hard" fans der oppe som kan pushe litt på hele veien. Det er som sagt lettere og bli med når folk rundt deg synger! Noen "die hards" som er villig til og ta seg en tur opp?
Forza Fugla Allez Allez Allez
OsloFugl
Kommentar