Nyheter august 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    lsk.no



    FREMDELES SERIELEDER

    LSKs rekrutter slo mandag kveld Korsvoll 3-2 i LSK-hallen. Nykommer Nicolás Mezquida noterte seg på målscorerlista.

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      RB

      AVSLO: Karim Essediri godtok ikke LSKs kontraktsforslag. Foto: Scanpix
      Essediri takket nei til LSK-tilbud

      Åråsen:
      Karim Essediri ønsker å fortsette karrieren i LSK, men han har takket nei til Åråsen-klubbens kontraktstilbud.

      MORTEN SVESENGEN

      – Jeg trives godt i LSK, og i utgangspunktet er det min førsteprioritet å fortsette på Åråsen. Men jeg har sagt nei til kontrakten de har tilbudt meg. Hva som skjer videre vet jeg ikke. Utspillet ligger hos dem, sier Essediri.

      – Flere aktuelle klubber
      32-åringens nåværende LSK-kontrakt går ut etter denne sesongen. Han fikk tilbud om en ny avtale før sommerferien. Rett før helga takket han nei til forslaget fra klubberen.
      Tunisieren vil ikke si noe om detaljene i forslaget han nå har avvist.
      Med mindre LSK kommer med et nytt og bedre tilbud, vil han trolig fortsette karrieren et annet sted.
      – Jeg har flere aktuelle klubber, både i Norge og utlandet. Men nå konsentrerer jeg meg om prestere godt i kampene som jeg har igjen i LSK, sier Essediri.

      Ikke diskutert nytt forslag
      LSKs sportsdirektør Torgeir Bjarmann sier at LSK ikke har bestemt om de skal gi Essediri et nytt og forbedret tilbud.
      – Karim har takket nei til vårt tilbud. Vi har ikke diskutert om vi vil komme med et nytt, sier han.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        lsk.no

        LSK-LEKENE PÅ TV8 ROMERIKE

        Nicolay Solberg møter Stian Ringstad i den første duellen.

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          RB: Henrik Kjelsrud Johansen

          Romerikes Blad skriver i dag at LSK og Raufoss er enige om overgangssum for spissen Henrik Kjelsrud Johansen (18 år), som blir LSK-spiller straks den personlige kontrakten er avtalt og medisinsk test er gjennomført.

          gilbert
          Last edited by gilbert; 31.08.2011, 16:29. Begrunnelse: Rett mellomnavn: Kjelsrud

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            ENIG: Henrik Kjelsrud Johansen blir trolig klar for LSK i dag. Klubbene er enig om overgangssum. FOTO: TOM GUSTAVSEN


            LSK og Raufoss er enige om overgangssum for 18 år gamle Henrik Kjelsrud Johansen.






            Hvis Åråsen-klubben blir enig med 18-åringen om kontrakt og spissen består den medisinske testen, så blir han LSK-spiller før overgangsvinduet stenger ved midnatt.
            – Vi er enig med Raufoss, men ingenting er klart før vi er enig med spilleren. I tillegg må han gjennomføre den medisinske testen, sier LSKs sportsdirektør Torgeir Bjarmann.
            Spissen som har scoret 14 mål for Raufoss i 2. divisjon denne sesongen, er denne uka på samling med G18-landslaget.
            Debuterte på G18

            I går fikk han sin landslagsdebut i andre omgang da det norske laget spilte 1-1 mot Tsjekkia på Gjemselund. Han debuterte som Raufoss-spiller, men med stor sannsynlighet er han LSK-spiller når G18-gutta møter Tsjekkia igjen på Strømmen stadion i morgen kveld.
            Landslaget bor i Lillestrøm under landslagssamlingen, og i dag vil Gjøvik-gutten be om fri til kontraktsforhandlinger og medisinsk sjekk på Åråsen.
            Ifølge sportsdirektør Bjarmann vil det neppe bli flere LSK-overganger verken ut eller inn før vinduet stenger ved midnatt.
            – Man skal aldri si aldri når det gjelder overganger. Ting kan skje fort. Men hvis vi får på plass denne overgangen, har vi ingen konkrete planer om å gjøre mer i dette overgangsvinduet. I utgangspunktet mangler vi en sentral midtbanespiller siden overgangen til Espen Søgård ikke var planlagt, men det skjer neppe noe nå, sier Bjarmann.
            Molde-interesse

            Molde har også vist interesse for spissen fra Raufoss. Senest etter kampen mellom Molde og LSK i forrige uke uttalte Molde-trener Ole Gunnar Solskjær at Kjelsrud Johansen var en spiller de fulgte tett.
            – Henrik gjorde et meget godt inntrykk da han var her. Jeg husker ham faktisk fra da han var liten og deltok på Statoil-akademiet. Han er en meget spennende spiller og vi har allerede tilbudt ham å hospitere med oss. Gode spillere er alltid aktuelle. Vi må også se høre hva gutten selv vil. Det er viktig at han har lyst til å komme selv. Så må vi eventuelt se hva klubbene kan bli enige om, sa Ole Gunnar Solskjær til Oppland Arbeiderblad i forrige uke.
            Nå kan det se ut til at serielederen må se spisstalentet gå til LSK.
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              18-åring klar for LSK

              ÅRÅSEN:Henrik Kjelsrud Johansen (18) er klar for LSK ut året, og går det som klubben forventer vil spissen være i LSK i tre år til.

              Ledere fra Raufoss og LSK ble nettopp enige om hvordan avtalen rundt det 18 år gamle spisstalentet skal se ut.

              Henrik Kjelsrud Johansen blir først leid ut til LSK ut denne sesongen, deretter har kanarifuglene opsjon på å kjøpe han.
              Klubbene er allerede enige om overgangssum og videresalgsprosent og nå skal 18-åringen også være enig med LSK om sin personlige avtale.
              Den vil i så fall vil gjøre han til LSK spiller ut 2014-sesongen.
              – Mye rart skal skje om ikke opsjonen om kjøp blir benyttet, Henrik er en veldig spennende spiller som vi har store forventinger til, sier LSKs sportsdirektør Torgeir Bjarmann.
              Bjarmann vil ikke kommentere størrelsen på overgangsummen, men sier at LSK har sikret seg spilleren ved hjelp av investorer.
              Kjelsrud Johansen så langt laget 12 mål for Raufoss i 2.divisjon denne sesongen.
              Torsdag spiller han g-18 landskamp for Norge på Strømmen stadion. Blant annet med sin nye lagkamerat Ohi Omoijuanfo.

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5099

                10 dager gammel artikkel, på spansk, som forteller om en Eddie Hernández som skal/har/skulle vært på prøvespill hos oss. Tror jeg.

                http://www.latribuna.hn/2011/08/20/e...hacia-noruega/


                Se tråd i "Forslag til nye spillere": http://debatt.kfl.no/showthread.php?...die-Hernández

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  lsk.no

                  HENRIK MED DRAKT NUMMER 9

                  Nykommer Henrik Kjelsrud Johansen er spilleklar, og har fått draktnummer.


                  http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/Henrik+med+drakt+nummer+9.b7C_wlrI3w.ips

                  Kommentar

                  Working...