Paul Obiefule står forøvrig med 2 seriemål på 14 seriekamper etter 16 runder i Adecco i år.
Paul Ikechukwu Obiefule
Collapse
X
-
Men hva om han kommer opp på det nivået hver kamp? Det er lov å ta sjanser når man har såpass potensial syntes nå jeg da!Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Ekstremt skuffende. Kan umulig se for meg at han er en umiddelbar forsterkning utover å delta på trening når han har slitt benken i hønefoss.
Og tre plasser opp fra den famøse 167-plassen til fønix på VG-børsen i 2010-sesongen vitner vel heller ikke om at dette umiddelbart blir noen slager. Urk.Last edited by runarM; 03.08.2011, 08:34.runarMKommentar
-
Ekstremt skuffende. Kan umulig se for meg at han er en umiddelbar forsterkning utover å delta på trening når han har slitt benken i hønefoss.
Og tre plasser opp fra den famøse 167-plassen til fønix på VG-børsen i 2010-sesongen vitner vel heller ikke om at dette umiddelbart blir noen slager. Urk.
Uansett så går med høy sannsynlighet Gisli og Nosa, samt Sekour, så det må hentes folk på midten. det viktigste nå i mine øyne er å få fatt i en offensiv midtbanespiller (erstatter Nosa) som har nese for mål, overblikk og er teknisk skolert. Hvis Lars Iver Strand viste seg fram for Stabæk i forrige uke, så må det være mulig å få ham til LSK. Han har alt det jeg mener vi trenger, billig er han også. Og i sin beste alder.Kommentar
-
Hadde samme umiddelbare følelse, men her snakker vi om en squadplayer ut sesongen for å sikre treninger og bredde i stallen. Og så holdt han vel et høyere nivå under Berg i Lyn, så vi kan jo håpe at han presterer ok.
Uansett så går med høy sannsynlighet Gisli og Nosa, samt Sekour, så det må hentes folk på midten. det viktigste nå i mine øyne er å få fatt i en offensiv midtbanespiller (erstatter Nosa) som har nese for mål, overblikk og er teknisk skolert. Hvis Lars Iver Strand viste seg fram for Stabæk i forrige uke, så må det være mulig å få ham til LSK. Han har alt det jeg mener vi trenger, billig er han også. Og i sin beste alder.Kommentar
-
Synes det er en kjempesignering. Han var jo den spilleren "alle" ville at Berg skulle ta med seg fra Lyn. At han ikke har god for hbk kan ha noe med spillestil etc.. Han var iallefall veldig god under Henning i Lyn. Så har det seg jo slik at vi ikke lenger er en klubb som kan hente spillere på øverste hylle lenger.Kommentar
-
Spør du meg, var Obiefule en av de beste spillerne for Lyn da de leverte flere gode sesonger under Berg. Han var en av få spillere jeg kunne tenke meg til LSK da Lyn gikk konkurs, så jeg er forsiktig optimist. At han ikke har levert spesielt godt i Hønefoss vet jeg lite om, da jeg ikke har sett han noe særlig de siste årene. Jeg tror uansett vi vil være tjent med å hente en midtbanespiller som har spilt Hennings type fotball tidligere og med hell, så får vi se hva han er kapabel til nå. Uansett en signering uten særlig risiko og vi trenger større bredde sentralt nå som både Gislason og etter all sannsynlighet Nosa forsvinner. Jeg tror nye omgivelser og Tippeligafotball kan gi Obiefule en liten dytt og håper han kan heve seg opp på det nivået jeg har sett av han tidligere. Da er han mer enn god nok for startplass i LSK.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Moderatormelding:
Innlegg om Lars Iver Strand flyttet hit: http://debatt.kfl.no/showthread.php?...rs-Iver-Strand. I denne tråden diskuterer vi vår nye spiller Paul.Kommentar
-
För tippeligadebuten kjöpte HBK en masse spillere til sentrallinja. Tror knapt de kjöpte en eneste ving/kant. Den naturlige konsekvensen ble at de fikk spille med sentrale spillere på kant. Obiefule er ikke kantspiller. Nå kommer alle til å si at "Vent! Berg spiller jo med sentrale spillere på kantene! Det kommer til å skje her også!". Nei, det gjör det ikke."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Gratulerer med en fantastisk debut Obiefule!
I mine øyne var han en av de aller beste på LSK i dag, om ikke den beste.
Løp og kjøp! Ikke etter sesongen, ikke etter noen flere kamper, ikke i morgen, men i dag!
PS! Sentralt midtbane med Nosa og han er fantastisk mye bedre enn noen annen sentral midtbanekreasjon som jeg har sett så langt i år.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Gratulerer med en fantastisk debut Obiefule!
I mine øyne var han en av de aller beste på LSK i dag, om ikke den beste.
Løp og kjøp! Ikke etter sesongen, ikke etter noen flere kamper, ikke i morgen, men i dag!
PS! Sentralt midtbane med Nosa og han er fantastisk mye bedre enn noen annen sentral midtbanekreasjon som jeg har sett så langt i år.Kommentar
Kommentar