Paul Ikechukwu Obiefule
Collapse
X
-
Ålreit å höre en stemme som ikke lever i totalt panikkhysteri. Det finnes nesten ikke grenser for hvor mye negativt piss folk har lira av seg her inne i det siste. Slapp av, og forsök å se helheten i ting. Anyways, helt enig i at Paul var en av våre beste i dag. Og det uten en eneste trening med laget. Han blir helt sjef. Vi var kanskje ikke fabelaktige de förste 70 minuttene, men vi skaper fortsatt sjanser. Om vi skal telle sjanser så tror jeg ikke det var så stor forskjell på lagene. De siste 15 minuttene er forövrig svinebra av oss, og jeg er veldig fornöyd med måten vi holder ledelsen på. Ingen panikk, og fornuftige beslutninger."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ålreit å höre en stemme som ikke lever i totalt panikkhysteri. Det finnes nesten ikke grenser for hvor mye negativt piss folk har lira av seg her inne i det siste. Slapp av, og forsök å se helheten i ting. Anyways, helt enig i at Paul var en av våre beste i dag. Og det uten en eneste trening med laget. Han blir helt sjef. Vi var kanskje ikke fabelaktige de förste 70 minuttene, men vi skaper fortsatt sjanser. Om vi skal telle sjanser så tror jeg ikke det var så stor forskjell på lagene. De siste 15 minuttene er forövrig svinebra av oss, og jeg er veldig fornöyd med måten vi holder ledelsen på. Ingen panikk, og fornuftige beslutninger.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Stort sett enig med biggie. Veldig solid debut fra Paul, som er klart bedre enn alternativene sentralt på midten sammen med Nosa. Ro, overblikk og tøffhet. Bare å rulle inn noen investorkroner og handle.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Han skal ikke dømmes nord og ned etter sin første kamp. Han fortjener noen sjanser, og det kan ikke være lett å gå rett inn på et lag uten en eneste trening med de andre gutta. Når det er sagt så bekreftet han med dagens innsats det inntrykket jeg har hatt fra tidligere: Obiefule er en medioker Tippeligaspiller.Kommentar
-
Litt rusten ja, men det var jo tross alt Gisle når han kom til oss også. Gi mannen litt tid - han har vel ikke trent ordentlig med laget ennå heller. Han trenger noen kamper for å få tempoet i kroppen etter en stund i Adecco + benken.
Tror han kan fylle rollen til Gisle bra + fungere som en barnevakt for Nosa. To fluer i en smekkKommentar
-
Obiefule fikk jo krampe etter 65 minutter i dag, relativt åpenbart at han har en del å gå på fysisk. Synes han var lovende i dag og tror kvaliteten i spillet hans kommer til å heve seg i takt med fysikken. Blir spennende å følge han utover høsten.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Godkjent debut, og tøft men klokt valg av Berg å la han starte for deretter å spille hele kampen. Synes han gjør det bra, med mange fine pasninger, samtidig som han ligger godt plassert på banen. Noe slurving må man tillate i en debutkamp. Kan bli en god erstatter for Gisle dette.Kommentar
-
Skjønner ikke hva man har å kritisere Obifuele for etter denne debuten. En grei 6-er på børsen for min del. Overblikket og plasseringsevnen alene er av ytterst solid TL-klasse.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
En femer. Mistet kula av og til, noen slurve pasninger. Bra rekkevidde. Helt ålreit kamp, men ikke i nærheten av en Gislason for å være dunn ærligNå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Deilig å se en sentral midtbanespiller med ro og klokskapen til å slå de enkle, viktige passningene som Søgård aldri har fått til. Vender også ved flere anledninger av Tromsøs første pressledd ved Mos/Nystrøm, slik at vi får bygd opp angrep uten å måtte slå den lange som Fredrik eller Björn må ta ned.
På fysikken har han derimot milevis igjen å gå. Per dags dato er han altfor treig i steget til å fungere som "anker", og må i de aller fleste 1 mot 1 situasjoner lage frispark ved å holde/sparke ned motspiller. Var vanskelig å se hvor sliten han ble, ettersom han så ut som han var ferdig allerede da kampen startet.
Men jeg har trua!"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
Han spiller med lave skuldre. Vi trenger en sånn mann på midtbanen.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
Kommentar