Paul Ikechukwu Obiefule
Collapse
X
-
Banens beste i kveld. Uten tvil.
Lille Bukken showet kom etter at Obiefule hadde gjort grunnarbeidet.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Såååå avslappet og lugn med ballen. En fryd å se på. Frispilte Fredrik med en pasning i Nosa-klassen i første omgang og tok knapt et steg feil. Glimrende kamp, men et par tåpelige frispark i farlige posisjoner trekker ned. Håper vi har spenn til å signere ham.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Rett fra benken hos pølsemakerne i vikarligaen og BB i andre kamp, skremmende imponerende. God i posisjoneringen defensivt og frigjør seg hele tiden når laget har ballen. Rolig og trygg og velger oftest gode løsninger med ballen. Prater med folk rundt seg og har tilsyneltende alltid oversikt. Et bautaemne av de sjelde.
Etter min mening er han allerede bedre enn hva Gislason noengang var for LSK.
Dessuten var ikke frisparka så tåpelige, han måtte gjøre noe i begge situasjonene. Når TL tempoet sitter endra bedre vil han antagelig være bitte litt tidligere ute og alle er veldig happy.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Han gjorde vel det andre blir kritisert for å ikke gjør. Skrur av ryggelysa og går på ball og mann.Kommentar
-
Første frisparket var litt tåpelig, for da hadde Kippe og Obi full kontroll på en ensom Martin Wiig. Wiig har hverken eksplosiviteten eller teknikken til å dra av to forsvarsspillere fra stillestående og komme seg på skuddhold fra den posisjonen.
Forøvrig finnes det ingen rasjonell grunn til å ikke signere Obiefule fortere enn svint. Leverte en knall kamp i går, og har fortsatt mer å gå på i forhold til relasjoner og det fysiske."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TheFuglJa, Obiefule er milevis bedre enn en høyst middemådig Søgård, det burde du se. Det at Søgård spilte så mye, har mer å gjøre med statusen han har enn ferdighetene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Aldri gjort noe dumt du da, Rønnern? Strupekuttinga var dum, akkurat som mange av valgene mine på byen har vært særdeles dumme når morgenlyset kom. Det eneste som betyr noe for meg er hvordan Obi leverer i LSK i dag, og det har vært bedre enn han har fått cred for.Kommentar
-
Bergdølmo er helt greit for deg, men Obifule er ikke??? Synes det judas gjorde var flere 1000 ganger verre enn strupekutting.Kommentar
-
Dog mener jeg at Obifule faktisk har fått mer kred enn fortjent. Det er liksom ikke måte på hvor mye fotball han har i seg. Mangler vel bare å få det ut i kamp....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Obifule har vell ikke fått mye kredit her inne ,men at noen ser at det bor mere fotball i han en Espen må da være lov og si....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Obiefule rykket ned med Viborg, rykket ned med Lyn, rykket ned med Hønefoss... Helt tilfeldig?
Selv om jeg legger godvilja til, klarer jeg ikke å se at han tilfører laget noe mer enn det Søgård gjorde. Når da den ene er en klubblegende og den andre er en skadeplaget, innleid førstedivisjonsspiller med det som må være Guinness rekord i nordiske nedrykk, forstår jeg lite av hva Berg tenker på.MB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
Selv om jeg legger godvilja til, klarer jeg ikke å se at han tilfører laget noe mer enn det Søgård gjorde. Når da den ene er en klubblegende og den andre er en skadeplaget, innleid førstedivisjonsspiller med det som må være Guinness rekord i nordiske nedrykk, forstår jeg lite av hva Berg tenker på.
- Plasseringsevne
- Overblikk
- Ro
- Teknikk
- Pasninger
På alle disse punktene er Obiefule vesentlig bedre. Kondis er i favør Søgård. Er sikker på at hvis du virkelig legger godvilja til, så ser du det nokKommentar
-
Det behøver ikke å si noen ting om en spiller. Det er kanskje spesielt spillere som ikke helt har fått ut potensialet sitt i en annen klubb som ofte er de beste kjøpene for en klubb på LSKs størrelse. Får Obiefule tillit over tid, kan han bli kanon. Han har vist mye bra allerede, men har vært litt ujevn. Det tror jeg kommer med spilletid. Han har kanskje det største maksnivået inne av de midtbanespillere vi har.Kommentar
-
Obifule er god til 2 ting han.
-Løpe i mellom
-Sende pasninger som lager problemmer for lagkompisene sine.
Jeg skal være ærlig og si at jeg synes ikke at Søgard er noe mer enn en grei spiller, men jeg savner han utrolig nå når vi istede spiller med Obifule. Med Søgard hadde vi ihvertfall en spiller som ofret og løp for lagetKommentar
-
Da har du ikke lagt godvilja til. Hvis du ikke evner å se hva Obiefule tilfører laget kontra Søgård, da har enten ikke sett kampene, eller så har du en dårlig fotballforståelse. Men kan hjelpe deg litt på vei:
- Plasseringsevne
- Overblikk
- Ro
- Teknikk
- Pasninger
På alle disse punktene er Obiefule vesentlig bedre. Kondis er i favør Søgård. Er sikker på at hvis du virkelig legger godvilja til, så ser du det nokKommentar
-
Det behøver ikke å si noen ting om en spiller. Det er kanskje spesielt spillere som ikke helt har fått ut potensialet sitt i en annen klubb som ofte er de beste kjøpene for en klubb på LSKs størrelse. Får Obiefule tillit over tid, kan han bli kanon. Han har vist mye bra allerede, men har vært litt ujevn. Det tror jeg kommer med spilletid. Han har kanskje det største maksnivået inne av de midtbanespillere vi har.Kommentar
Kommentar