Paul Ikechukwu Obiefule
Collapse
X
-
-
Nedrykkskongen har nå startet 7 kamper for oss, 5 av disse har endt med tap (Det er selvsagt ikke bare Obiefule sin skyld, men det er likevel ikke særlig imponerende). I disse kampene har han hatt et snitt på pinlige 3,83 i Aftenposten børsen. VG's børs ga ham et snitt på 3,75 da han styrte HBK ned i fjor.
Så vet jeg at forståsegpå'erne mener at børsene ikke kan legges til grunn for å vurdere en spillers prestasjoner og siden TheFugl kan melde at jeg har for dårlig fotballforståelse, så får man heller lure på hvorfor et opprykksjagende Hønefoss mente at de fint kunne klare seg uten Obiefule? Hønefoss har fått orden på sin økonomi (rykket opp i gul kategori) og siden han er på utlån kan altså ikke økonomien være en nøkkelårsak.MB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
Mener du faktisk at nedrykks-Paul har et høyere maksnivå enn f.eks. Gislason?!
Nedrykkskongen har nå startet 7 kamper for oss, 5 av disse har endt med tap (Det er selvsagt ikke bare Obiefule sin skyld, men det er likevel ikke særlig imponerende). I disse kampene har han hatt et snitt på pinlige 3,83 i Aftenposten børsen. VG's børs ga ham et snitt på 3,75 da han styrte HBK ned i fjor.
Så vet jeg at forståsegpå'erne mener at børsene ikke kan legges til grunn for å vurdere en spillers prestasjoner og siden TheFugl kan melde at jeg har for dårlig fotballforståelse, så får man heller lure på hvorfor et opprykksjagende Hønefoss mente at de fint kunne klare seg uten Obiefule? Hønefoss har fått orden på sin økonomi (rykket opp i gul kategori) og siden han er på utlån kan altså ikke økonomien være en nøkkelårsak.Last edited by TheFugl; 02.10.2011, 23:42.Kommentar
-
MB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
JA, der har du helt rett. Obiefule har vært en av våre "beste" spillere i en periode der vi har satt ny klubbrekord for både flest tap på rad og flest kamper på rad uten å putte mål. Så om dette er en standard LSK er fornøyde med, så skal selvsagt Obiefule få lov til å bli hos oss og gjenskape det han fikk til i tre andre nordiske klubber... NEDRYKKKnurr...Kommentar
-
én ting er at han holder mål på dette laget, en annen ting er om han er god nok til å ta skrittet videre? Jeg er stygt redd for at han vil befinne seg i den ryggende telefonkiosken nokså lenge, og ikke i den driblende katalanske. Det må være spillere med et større makspotensial der ute i fotballeuropa?Kommentar
-
Jeg så igjen en av de første kampene til Obi her forleden. Da var han veldig stasjonær, men definitivt ikke formann i ryggeklubben. Så deretter Rbk-kampen igjen, og forskjellen er markert. Obi er mer bevegelig, og tar mange offensive løp. I tillegg spurter han bakover flere ganger når mitbanen blir overspilt. I tillegg går han inn i dueller med styrke og fysisk kraft. (Minner meg om gode gamle dager hvor det gjorde vondt å møte LSK). Basert på den (etter min mening) store fremgangen Obi allerede har vist i LSK, så mener jeg at han er klar for å ta skrittet videre også. En sentral midtbane med Gisle og Obi ville ihvertfall fått meg til å sove godt om natta!Kommentar
-
Jeg syns Obiefule har fått ufortjent lite ros etter at han kom inn. Han er strålende til å lese spillet og bryte av pasninger. I tillegg har han en sterkt undervurdert pasningsfot. Jeg syns han med unntak for et par kamper har gjort det bra for oss og bør signeres, hvis vi har råd.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Sorry-Mac. Denne karen kan ikke annet enn karakteriseres som en skikkelig bånnulk.
Legger seg konsekvent på bunnen av en hver tabell med et hvilket som helst lag.
Fotballmessig er det en kjedelig type som hverken drar poeng eller tilskuere.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Så jævla opposisjonspolitisk argumentasjon. klage på alt uten å komme opp med alternativer.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvem har alltid forsvart spillere som Mifsud, Meter'n, Koren (også etter han ikke signet), Ringen, Kjeppe, Gabrielsen og mange av de andre? Det er Benny det.
Jeg er ikke i mot for å være i mot. Jeg er i mot det som ikke funker. Slik som Kiko på kant, Berg i trenerstolen og denne fyren her. Sorry Mac.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Pauseklovnargumentasjon.Knurr...Kommentar
-
Tullprat, og det vet du.
Hvem har alltid forsvart spillere som Mifsud, Meter'n, Koren (også etter han ikke signet), Ringen, Kjeppe, Gabrielsen og mange av de andre? Det er Benny det.
Jeg er ikke i mot for å være i mot. Jeg er i mot det som ikke funker. Slik som Kiko på kant, Berg i trenerstolen og denne fyren her. Sorry Mac.
venter fortsatt på at du skal hoste opp bedre alternativer...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er ikke Benny sin jobb, det har du rett i, men når man konsekvent klager på stort sett det meste så forventer jeg at man klarer å komme med argumenter annet enn "party i bobilen", "gjemt seg inne i boblejakka" og at man kommer med forslag til løsninger/endringer/forberinger er en selvfølge.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Et alternativ er en ny "Nosa" fra Nigeria Bare med betraktlig bedre tilpasningsevne og tolmodighet.
Ser forøvrig ikke på bassey som en "Nosa" type. Men vi skal heller ikke glemme bassey, den gutten har jo potensiale han også. men trenger sikkert bare litt mer tid.Kommentar
-
Bassey er nok neppe en ny Nosa, men definitivt en spennende type. Han trenger nok litt mere tid på seg ja, en vinter med oppkjøring kommer nok til å hjelpe godt.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Nosa var en parantes i forhold til Ståle, så mulighetene for å finne en ny Nosa er nok betydelig større og noe jeg ville tatt imot med åpne armer. Litt mere ydmyke holdninger enn det Nosa har hadde jeg gjerne settDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar