Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ingen tvil om at vi trenger større stall - ser frem til Olsen kommer! Shane som venstre kant trur jeg er en dårlig løsning, stoler fult og helt på han som back. Får håpe bare LSK henter en spiss til snart.
Vel, Shane har spilt bra i en del kamper men vi har kassert baklengs som direkte følge av at han har tapt luftdueller.
Også er han ikke Dennis Schiller og sist jeg så sto det heller ikke "venstreback" tatovert i panna hans :-)
Jeg har mere tro på Strand men Shane kunne sikkert vært testet som backup og rambekk f.eks tatt backen i en sånn kamp. Bare en ide.
Og nå som det er 8 kamper+cup igjen av sesongen, lurer jeg på om vi kommer til å se Mouelhi overhodet på banen??? Vil ikke bytte Koren med noen, men kunne vel bli satt inn på stillingen 3-0 til oss vs. Silkerampen søndag kveld
Grattis med kjøpet av Trond Olsen. Dere kommer til å få mye glede av den gutten. Han har vært skikkelig bra i de siste kampene og vi kommer til å være avhengig av at han leverer nå i innspurten. Litt spent å se hvordan dere kommer til å bruke han.
Jeg er glimt-fan bosatt i Trondheim. Var på Lekendal da dere banka rbk, og ble jævli imponert over kanari-fansen.
Håper dere banker Molde,Aalesund og Tromsø i de siste kampene. Glimt kommer desverre til å være avhengig av hjelp for overleve tror jeg. Håper på uavgjort når vi skal til Åråsen.
Lykke til.
Grattis med kjøpet av Trond Olsen. Dere kommer til å få mye glede av den gutten. Han har vært skikkelig bra i de siste kampene og vi kommer til å være avhengig av at han leverer nå i innspurten. Litt spent å se hvordan dere kommer til å bruke han.
Jeg er glimt-fan bosatt i Trondheim. Var på Lekendal da dere banka rbk, og ble jævli imponert over kanari-fansen.
Håper dere banker Molde,Aalesund og Tromsø i de siste kampene. Glimt kommer desverre til å være avhengig av hjelp for overleve tror jeg. Håper på uavgjort når vi skal til Åråsen.
Lykke til.
Da håper vi at dere vinner resten av kampa men på Åråsen kan du glemme 3 poeng Mr.
Det er jo ingen tvil nå på hvor Olsen kommer til å spille, nå som Strand er under omskolering til back :cry: Men vi får se, har hørt det skal være noe disiplinærproblemer med Olsen, og det setter vel ikke Tysker'n mye pris på tipper jeg..
Men vi får se, har hørt det skal være noe disiplinærproblemer med Olsen, og det setter vel ikke Tysker'n mye pris på tipper jeg..
Hvis man forsøker seg på primadonna nykker under Uwe så tror jeg man må ha en eller annen form for syk fetish og S/M.
Vår nye eminente Zlatan-kopi (litt drøy beskrivelse kanskje, men dog) Haddad hadde jo også et noe frynsete rykte før han kom til oss, ser jo ikke ut til at det har kommet til syne enn så lenge.
Tror miljøet i spillergruppa under Uwe og Gunnar sin ledelse har blitt mere lystbetont og kameratslig, enn tilfellet var under Arne. Det ser hvertfall sånn ut på treninger og under LSK-Kaféen på søndagstreningene.
Jeg har noen bodøværinger i familien desverre:-) De sier at Olsen er en ålreit og jordnær gutt som burde har byttet klubb for 1-2 år siden grunnet dårlig glimt miljø?!?! Hva som stemmer vet ikke jeg, men han er uansett spennende type som sikkert allerede har snakket med Uwe og funnet ut hvem som er sjef og bestemmer....
0-1 TROND OLSEN. Trond Olsen avanserer ca. 10 meter før han drar til med et fantastisk langskudd som suser inn i krysset fra vel 30 meter. Et fantastisk skudd fra Olsen og en klar kandidat til årets mål i eliteserien
Fy faan for et mål!!
Noen som så scoringen han for B/G idag eller???
Klistret opp i krysset fra 30 meter!
Klassemål av en klassespiller.
Fremtiden ser veldig lys ut på Åråsen med alle disse nye unggutta.
Det målet var helt rått, trodde det var highlights fra den brasilianske ligaen når jeg så ballen dundre i krysset fra 30 meter. Samme Olsen hadde ett fint måk i forrige? serierunde også, hvor han hadde fri vei mot mål i 40 meter å satt ballen iskaldt forbi keeper, tror han blir en fin tilvekst i Lillestrøm familien...
Kommentar