Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
Trond Olsen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av MedlemNR35Sykeste,sykeste mål....Helt rått...dunk den slik på Åråsen og jeg skal lage statue av deg i stua mi Trond Olsen.Kommentar
-
-
Jeg anbefaler alle å ta en titt på tv2 webtv....
DEILIG !!!Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
-
Opprinnelig skrevet av Macho-MortenApplaus? Virker logisk på meg i hvert fall.Kommentar
-
Applaus? Virker logisk på meg i hvert fall.
Tjaaa..men det er en litt vanskelig situasjon..Mannen er tross alt Bode Glimt spiller når han kommer til Åråsen og skal prøve å slå oss!
Men ikke mer.
Mvh
Gammer`n[/quote]Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MedlemNR35Opprinnelig skrevet av Macho-MortenApplaus? Virker logisk på meg i hvert fall.
mvhKjøp Citroën !Kommentar
-
Det er da ikke rart i det hele tatt. Vi har jo for vane å applaudere gamle fugler når de kommer, hvorfor ikke fremtidige?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hJeg skal iallefall rope "heeey" når han blir ropt opp på høytaleranlegget.Kommentar
-
Mulig LSK markerer dette ved å gi han blomster eller noe når lagene blir presentert før kampen. Blir rart hvis det bare skal forbigå i stillhet.
Jeg synes vi skal hedre Trond Olsen fordi han er en kommende Fugl, og en meget god spiller!
Alle tidligere "helter" blir hedret før kampen, og jeg tror ikke det er noen større sjanse for at vi skal bli senket av vedkommende selvom han får høre litt applaus. Jeg tror derimot vi tjener på at han blir litt myket opp...Fugla 4 Life!Kommentar
-
Han bør definitivt få jubel. Det vil gi oss kred som supportere(alle som påstår at vi er ufine vil få et skudd for baugen), samt at det er den rette tingen å gjøre. Som noen over sa, han har viet sin fremtid til oss, og det bør vi verdsette.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar