Trond Olsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

Så målet nettopp på anal digital. En stor prestasjon av en kommende storspiller på LSK. Gikk gjennom Molde forsvaret som om det skulle vært luft, satten i stanga og blåste inn egen retur foran snuta på Brattbakk

Bare å glede seg!!!
    LSK Norges beste lag

Kommentar

• vaadahl
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Feb 2004
      • 156

Fortsatt litt bitter over at vi ikke jobbet hardt nok for å få han klar til høstsesongen,men men spennende blir det når han kommer.
      Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

Tror nok muligens ikke det har så mye å si at han ikke kom. Tipper utviklinga hans har mye bedre av å spille fast på et glimt som sliter, hvor han nå kanskje er den største stjerna(-berg), enn å være benka på et Lillestrøm som kjemper i toppen. Tror dette bidrar til å gjøre ham mye mer tent til neste år, pluss at han får mye verdifull rutine.
        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

Nåja, om han fortsetter sånn, så håper jeg da han havner på benken 16. oktober! :shock:
          Knurr...

Kommentar

• Trofast kanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 355

BODØ/OSLO (VG Nett) U21-sjef Hallvar Thoresen er mektig imponert over høstformen til lynraske Trond Olsen (21).

Kommentar

• superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

Jeg gleder meg til neste år!

Tenk rekka:

Olsen - Misfud - Riise med Koren rett bak! Lukter Sexy fotball!
              Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

Jeg så hele matchen i går, Olsen var giftig ved flere anledninger, og burde strengt tatt satt inn en til.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6104

Opprinnelig skrevet av superbøffel

Tenk rekka:

Tipper vi spiller med en okse i midten om vi spiller med 3 på topp. Mifsud i 442. Liker det sundgot jør bak spissene for tiden, så han er nok fortsatt aktuell der. Blir veldig morsomt neste år, aldri vært så langt fra en opplagt førsteelver før.

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Opprinnelig skrevet av HSft
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel

Tenk rekka:

Tipper vi spiller med en okse i midten om vi spiller med 3 på topp. Mifsud i 442. Liker det sundgot jør bak spissene for tiden, så han er nok fortsatt aktuell der. Blir veldig morsomt neste år, aldri vært så langt fra en opplagt førsteelver før.
                    At vi aldri har vært lenger unna en klar førsteelver kan man ikke være uenig i! Det kan jeg like! Vi har mange alternativer fremover på banen, både i forhold til spillestil og formasjon! Herlig å ha spillere med fart i beina, ikke bare store supertankere med tungt skyts!

Fugla: The Double 2006!
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Do'h
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 1891

Bare han har en "bad day" når han møter oss eller velger å ikke spille så er jeg fornøyd.
                      Denne spilleren var et jævlig bra kupp!
                      LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

Mange jeg kjenner er negative til denne figuren, men jeg trur han komme til å bli en joker for LSK i fremtiden!!

Kommentar

• TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                          Utestengt
                          • Sep 2005
                          • 768

Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Mange jeg kjenner er negative til denne figuren, men jeg trur han komme til å bli en joker for LSK i fremtiden!!
                          Bare det at Glimt fansen er sure for å miste han gjør at jeg gleder meg enda mer til han kommer
                          Det er ei syting uten like på den gjengen nå.

Kommentar

• Gullars
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 355

Jeg er vel kanskje en av de som er litt skeptiske til Olsen, ja han har hatt en vannvittig opptur denne høsten, og ja han kan bli en viktig spiller for lsk, og ja han dit og han datt.. men jeg syns han hauses litt mye opp her inne.. høres ut på enkelte at han skal gjøre den store forskjellen, og det er jeg ikke så sikker på.. og for det andre er det ikke sikkert han får spille så mye.. Hvis vi ser på formasjonene som "tysker'n" har brukt denne sesongen, så er den egentlig to delt, i våres brukte han vingene inn mot midtbanen, noe som Olsen ikke passer perfekt i, da jeg personlig mener han ikke er sterk nok defensivt, nå i høst har vi heller ikke spilt med reine winger, men dyttet ving plassen inn mot spiss, og når mifsud også er tilbake neste sesong, kan det også skape problemer for Olsen, nå kan jeg ikke si hvordan formasjonene blir neste sesong, men tror det er alt for mange som har for høye tanker om hva olsen kan gjøre for LSK.

Sikkert noen som ikke er enige med meg, men måtte bare få det ut!

Kommentar

• Anders_Bakken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 542

Uannsett...en som spiller på U - 21 tar vi alltid i mot....dette betyr mer konkurranse og bredere stall.

Kommentar

• Gullars
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 355

Ja, helt enig, og håper han blir en bra og viktig spiller for Lillestrøm, syns bare at noen kanskje her litt for store forhåpninger..

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6104

Ble nevnt at han er norges beste kontringsspiller. Nå er det jo naturlig at en kontringsspiller gjør det bedre for et bunnlag enn topplag. Men ikke snakk høyt om at han kanskje ikke overbeviser i lsk, det er jo bare en humørdreper.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

En god spiller er en god spiller er velkommen til LSK.
                                    Men jeg regner med at forsterkningene til neste år ikke stopper der, når vi skal konkurrere med komplette kjøpelag som RBK (utgår hvis 1. div selvfølgelig), VIF og Viking

Det, og utvikle de vir har. Ingenting er vel bedre da, enn å spille kamper som betyr noe gjennom vinteren i RL, enn å være hjemme og trene på grus...
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

Grøss... får frysninger bare av tanken. For Guds skyld (T Lund), sørg for å få oss til Royal League nå da
                                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• otho
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2004
                                        • 183

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Ingenting er vel bedre da, enn å spille kamper som betyr noe gjennom vinteren i RL, enn å være hjemme og trene på grus...
                                        Jeg gleder meg til en evt RL men er redd for at banen vår. Vil Åråsen bli et potetjorde hele vår sesongen? slik Tullevold har vært i år? Eller vil vi stå ved kunstgressbanen på Lillestrøm stadion og kose oss?
                                        eLSKe i gode og onde dager....
                                        eLSKe til døden skiller oss av....
                                        å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

Kommentar

• sparwasser
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3185

Hva skal Trond Olsen prioritere?
                                          Redde plassen for Glimt eller
                                          hjelpe sin nye arbeidsgiver til Royal League?

Dagens artikkel fra avisa Nordland:

"Senker gjerne Lillestrøm
                                          Trond Olsen har oppskriften klar for hvordan han best kan
                                          presentere seg for sitt nye hjemme- publikum på Åråsen.

– Det hadde ikke vært meg imot å hamre to scoringer i krysset
                                          på Åråsen. På den måten hjelper jeg kanskje Bodø/Glimt til
                                          viktige poeng, samtidig som jeg får vist noe av det jeg kan for
                                          mitt nye hjemmepublikum, gliser Bodø/Glimts formspiller
                                          nummer en om dagen.

– Kun Glimt. Han nekter for at mandagens kamp blir spesiell
                                          for egen del. Faktum er likevel at han kan sette en brå
                                          stopper for medaljeambisjonene til sin kommende klubb.
                                          Samtidig kan
                                          han sørge for at han selv ikke før spille i Royal League
                                          eller i Europacupen kommende sesong.

– Det er Bodø/Glimt jeg spiller for. Lillestrøm har jeg ikke tenkt
                                          på siden jeg signerte for klubben. Alt fokus handler om å berge
                                          plassen med Bodø/Glimt. Jeg akter å bidra så godt jeg kan.
                                          Også mot Lillestrøm, slår lynvingen fast.

Ingen fare. Han meldte forfall til onsdagens U21-landskamp
                                          mot Hviterussland. Skaden kommer ikke til
                                          å sette en stopper for Olsens innsats på Åråsen mandag.

– Jeg spiller mot Lillestrøm, vær sikker. Jeg fikk litt murring
                                          bak i låret etter landskampen mot Moldova. Ved at jeg har
                                          tatt det med ro siden den kampen, er det ingen fare
                                          med skaden. Jeg kjenner fortsatt litt til skaden,
                                          men det er heldigvis på bedringens vei,
                                          beroliger han Glimt-fansen.

Har fått tillit. Trond Olsen har slått ut i full blomst på
                                          venstrekanten til de helgule denne høsten. På de fem siste
                                          kampene har han scoret fire mål, hvis vi tar med
                                          landskampen mot Moldova. Selv har han ingen
                                          problemer med å forklare sin egen sportslige suksess.

– Jeg har fått tillit. Det igjen har gitt meg selvtillit. Samtidig
                                          har det løsnet med noen scoringer. Dermed har
                                          jeg fått enda mer selvtillit. Og med selvtillit blir
                                          det lettere å forsøke på uventede ting ute på banen,
                                          forklarer han.

Ustabil. Nettopp selvtillit og tillit har vært mangelvare for Olsens
                                          del i løpet av årene på Aspmyra.

– Jeg vil ikke skylde på noen. Jeg er blitt mer stabil
                                          som spiller i
                                          det siste, og føler jeg har vokst på det. Tidligere sesonger
                                          har jeg vært alt for ustabil. Dermed har det kanskje
                                          ikke vært så lett å gi
                                          meg den tilliten jeg er avhengig av, mener han.

Det så lenge ut til at gjennombruddet skulle komme
                                          i 2003-sesongen. Olsen var knallgod i
                                          sesongoppkjøringen, men han ble dessverre
                                          skadet rett før sesongstart. Bodø/Glimt fungerte
                                          godt som lag uten Olsen. Dermed sleit
                                          han med å spille seg til fast plass da han ble skadefri.

Scorer gjerne. Siden har han slitt. Helt til i høst. Forhåpentligvis
                                          fortsetter framgangen også på Åråsen mandag. Trond Olsen
                                          har ingen ting imot å score på sin kommende arbeidsgiver.

– Jeg scorer gjerne mot Lillestrøm. Både ett og to mål.
                                          Det blir en uhyre spennende og viktig kamp for oss.
                                          Jeg gleder meg,
                                          avrunder Aspmyra-yndlingen".

Kommentar

Working...