Trond Olsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hågen
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Oct 2005
    • 10

    #81
    Selvfølgelig senke Lsk, hva trodde du?

    Han er da vitterligen under kontrakt med oss ennå, hvis det var noen som tvilte på det..
    Med Bodø/Glimt i hjertet, med Bodø/Glimt i sinnet, med Bodø/Glimt førr alltid til evig tid!

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #82
      Opprinnelig skrevet av Hågen
      Selvfølgelig senke Lsk, hva trodde du?

      Han er da vitterligen under kontrakt med oss ennå, hvis det var noen som tvilte på det..
      Regner også med at Trond Olsen ønsker å vise seg fram fra
      sin beste side og kjempe hardt for sin nåværende klubb.

      Bare så synd at det hjelper så lite. Glimt rykker ned.

      Kommentar

      • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
        Utestengt
        • Sep 2005
        • 768

        #83
        Opprinnelig skrevet av sparwasser

        Bare så synd at det hjelper så lite. Glimt rykker ned.
        Ja det får vi da inderlig håpe.

        Kommentar

        • Hågen
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Oct 2005
          • 10

          #84
          Opprinnelig skrevet av sparwasser
          Bare så synd at det hjelper så lite. Glimt rykker ned.
          Det kan godt være.

          Om det blir tilfelle produserer vi bare enda større talenter enn den godeste Trond noen sinne vil bli, så er vi der igjen. Og denne gangen skal vi holde på dem.
          Med Bodø/Glimt i hjertet, med Bodø/Glimt i sinnet, med Bodø/Glimt førr alltid til evig tid!

          Kommentar

          • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
            Utestengt
            • Sep 2005
            • 768

            #85
            Opprinnelig skrevet av Hågen
            Opprinnelig skrevet av sparwasser
            Bare så synd at det hjelper så lite. Glimt rykker ned.
            Det kan godt være.

            Om det blir tilfelle produserer vi bare enda større talenter enn den godeste Trond noen sinne vil bli, så er vi der igjen. Og denne gangen skal vi holde på dem.
            Narr meg ikke til å le Myra. Glimt holde på ett talent? RBK støvsuger jo klubben for alle som viser ett snev av fotballforståelse, så returnerer de når de har passert 30.

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              #86
              Forumet får ha med unnskyldt dersom jeg drar i gang noe som allerede har vært nevnt her, men jeg har lett både i denne tråden og LSK-Glimt-tråden uten å finne følgende:
              U-landslagstrener Hallvar T gikk ut i RB søndag og hevdet at Trond Olsen vil bli en skikkelig utfordring for trenerne på Åråsen. Faktisk sa han mellom linjene at dette blir trøbbel, slik jeg leste det.
              Les hele saken her http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1784561.ece
              I VG litt tidligere i høst snakket samme Hallvar om generelle dårlige holdninger blant spillerne på U-landslaget.

              I dag svarer Fjøra i VG: - Thoresen får U-landslaget til å ligne et pub-lag. Hvorfor kommer han ikke til klubbene dersom det er så store problemer, sier vår mann.

              Finner dessverre ikke hele saken på VG Nett, men den legges kanskje ut senere i dag.

              Mvh
              Gammer`n[/url]
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #87
                Det er sikkert en eller annen grunn til at Glimt drøyde for lenge med å sikre seg Olsens tjenester videre, så det er jo mulig at hr. Thoresen har et poeng.
                På den annen side, så har jeg litt problemer med å se for meg en Rösler som godtar en spiller med feil holdninger. Det stemmer liksom ikke. Så det er vel mulighet for at det ligger an til noe "voksenopplæring" i tiden som kommer.

                Fjørtoft har forøvrig et par gode poenger i VG, spesielt i forhold til at det plutselig er greit å kunne holde på til 0300 om natten...
                Knurr...

                Kommentar

                • KristofferØ
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 587

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Hågen
                  Om det blir tilfelle produserer vi bare enda større talenter enn den godeste Trond noen sinne vil bli, så er vi der igjen. Og denne gangen skal vi holde på dem.
                  Ja klart. så blir dere Ham-Kam2! Opp og ned, opp og ned.. Sorry mac, men når det gjelder utvikling av samespellere, vil jeg si Tromsø ligger ett hakk foran.. Kos dere i Adecco!
                  I år så tar vi ostepop
                  Vi elsker Lillestrøm
                  HEI!

                  Kommentar

                  • Kanarijenta
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 504

                    #89
                    Kan noen fortelle meg hvorfor Uwe ikke bruker Olsen i kampene? Jeg mener da at det ville vært et mye bedre valg enn å bruke Mouelhi som ikke akkurat har overimponert på venstrekanten de kampene han har spilt der...
                    Super Kanaris

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
                      Kan noen fortelle meg hvorfor Uwe ikke bruker Olsen i kampene? Jeg mener da at det ville vært et mye bedre valg enn å bruke Mouelhi som ikke akkurat har overimponert på venstrekanten de kampene han har spilt der...
                      Jeg spurte Uwe om dette etter kampen mot trøndera:
                      - Hvorfor spiller ikke Trond Olsen dagens kamp? Han er vel en bedre venstrekant enn Kiko?

                      - Trond har fremdeles litt å gå på i forhold til duellstyrke og defensive kvaliteter og det hadde jeg en liten prat med ham om for bare noen dager siden og det er han enig i. Men, det kommer kamper hvor vi garantert kommer til å få bruk for hans fart og fine pasningsfot i tiden fremover, så han vil få sine sjanser og det har jeg også sagt til ham.

                      Mer fra Uwe, Espen og Robert kan leses på http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=41
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Kanarijenta
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 504

                        #91
                        Ok, takk for svar. Synd det der altså. Hadde gleda meg til å se han trille rundt med forsvaret til trønderne
                        Super Kanaris

                        Kommentar

                        Working...