Vinner vi denne, så har vi for alvor meldt oss på i medaljekampen. Og det er mot et lag som vi SKAL slå på hjemmebane. Jeg tror vi kommer til å se en del forandringer fra laget som startet mot Tromsø. Vil ikke overraske meg om LKE endelig benkes, og at Steinar skyves ut på venstreback.
Ohi fortjener virkelig å starte, selv om det er et argument at han er perfekt å ha som joker. Men etter gode prestasjoner, og imponerende effektivitet, synes jeg har fortjener å starte, i hvertfall når det er hjemme mot et lag som skal slås. Obiefule gjorde en god kamp, og fortjener å starte sentralt sammen med Nosa. Viktig at vi også gir Bolly den nødvendige spilletiden så vi får han skikkelig igang igjen.
Blir altså:
Logi
Karim - PSA - Kippe - Steinar
Ohi - Obiefule - Nosa - Bolly
Fredrik - Björn
Ohi fortjener virkelig å starte, selv om det er et argument at han er perfekt å ha som joker. Men etter gode prestasjoner, og imponerende effektivitet, synes jeg har fortjener å starte, i hvertfall når det er hjemme mot et lag som skal slås. Obiefule gjorde en god kamp, og fortjener å starte sentralt sammen med Nosa. Viktig at vi også gir Bolly den nødvendige spilletiden så vi får han skikkelig igang igjen.
Blir altså:
Logi
Karim - PSA - Kippe - Steinar
Ohi - Obiefule - Nosa - Bolly
Fredrik - Björn
Kommentar