Lillestrøm Sportsklubb - Sarpsborg 08, Åråsen stadion, søndag 7. august 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

Aaah. Så deilige 3 poeng! Kos med resultatene i de andre kampene også. Ozz. Nå gleder jeg meg til å møte alle søplefolka jeg kjenner på Øya.
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Håper pausen brukes på å få Nosa til å bli med ut sesongen, og at man får de to forsterkningene som virker å være nær kontrakt. Vi kan faktisk ta medalje nå, men med en oppstilling som i første omgang blir vi overkjørt mot Molde. Vi vinner fortjent, men det er enkeltmannsprestasjonene som avgjør.

Vi har allerede like mange seire som de to foregående sesongene!

Kommentar

• AG-3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 1081

utrolig viktige poeng! Liker retningen dette tar tiltross for at Ujah ble borte...var vel ikke dette vi hadde sett for oss? Utrolig moro at unggutta leverer som de gjør!

Kommentar

• Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

Bolly med en virkelig BJØRN i dag - Gud jeg elsker de unge

Kommentar

• andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Vi har allerede like mange seire som de to foregående sesongene!
            5 Hjemmeseire på rappen og tre poeng i 5 av de 6 siste matchene. Vi må vel tilbake til 06-07 for å finne tilsvarende. Herlig stim vi er inne i.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Mezquida ruslet visst rundt på Åråsen i dag, kanskje får vi noen gode nyheter i morra?

Kommentar

• Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1480

Vi ligger i praksis på minimum 7 plass på tabellen.
                Den 3dje scoringen var kjempeviktig.. var ikke trygg for 3 poeng så lenge vi bare leder med ett.. til det er prestasjonene for ujamne. Fantastisk av ungdommen å stå fram slik de gjorde i dag! Gøts og optimisme. Og Bolly sitt mål er klasse! Guldbrandsen kunne dog ha sentret til Bjørn i noen anledninger.. og i intervjusammenheng så jeg savner litt Ujah sitt stadige fokus.. på medspillerne.
                Men vi vinner!! Alt er mulig framover, men spillet må heves ytterligere framover! - Trolig uten Nosa og garantert sterkere motstand enn Sarpsborg.
                Last edited by Tvilling; 07.08.2011, 22:27. Begrunnelse: mistet innhold og så regnefeil

Kommentar

• Tvilling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 1480

Kan noen si meg hvorfor Henning Berg satt på tribunen den første delen av kampen? Så tydelg ut til at han snakket oppgitt med dommeren før kampstart og rett etter kampen. . . Noen som vet?

Kommentar

• Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                    Kan noen si meg hvorfor Henning Berg satt på tribunen den første delen av kampen? Så tydelg ut til at han snakket oppgitt med dommeren før kampstart og rett etter kampen. . . Noen som vet?
                    Han var jo på benken under kampen, så noen utvisning eller bortvisning er det ikke snakk om. Kan være at han rett og slett ser bedre fra tribunen og bytter litt på hvor han står. At han setter på plass dommer under og etter kampen er på sin plass, veldig mange billige frispark til bortelaget i farlig posisjon.

Kommentar

• lskgogo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 633

Kanskje han fikk en timeout? Vanlig straff for iltre barn..
                      Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

Sikkert ikke bare koz å sitte i samme bua når folk i nærheten sliter med kebab-mage...
                        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• tonkro
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 354

Henning Berg sitter ofte på tribunen under kamp. Sikkert bare for å få bedre oversikt...

Kommentar

• KristofferN
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Mar 2008
                            • 13

Opprinnelig skrevet av AG-3
                            på tv sa de at det var FFK-folk..
                            Venter på en forklaring, så det ikke selv men ble gjenfortalt av noen som sto på balkong rett ved som fortalte det var 5-7 personer med hetter og caps.. Og han kunne bekrefte at det absolutt IKKE var FFK-supportere men kjenninger fra LSK-miljøet...

Kommentar

• *46*

De siste kampene har han satt seg høyt opp på felt M store deler av første omgang. Og fjerde dommeren klagde på at han satte seg der og kalte til seg hoveddommer Espen Berntsen. De diskuterte seg i mellom og det var tydeligvis ok. HB løper litt opp og ned. Stolen han sitter på tror jeg forøvrig tidligere var VIP-stolen til Joar Hoff.

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7134

De to nye gutta ble sett i garderoben etter kampen, men jeg vet ikke om de har signert.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• athomash
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Oct 2007
                                  • 118

Hvis det er kjenninger i LSK miljøet som lager faen på kamp, så burde de oppsøkes 1 og 1 og fortalt dem hvor skapet skal stå.
                                  Utrolig irriterende at dette avskummet skal ha noe med LSK å gjøre.
                                  Åråsen skal være en plass for familier som ønsker å se fotball.
                                  Sloss kan de gjøre seg imellom oppi skauen en plass.

Kommentar

• MoBee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 958

Sarpsborgfans var over for å stjele banner fra UFC mens vi var ute og aksjonerte. Det vi så var en reaksjon på det. Det er det jeg har hørt hvertfall uten at det er fasiten.

Kommentar

• Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

Opprinnelig skrevet av MoBee
                                      Sarpsborgfans var over for å stjele banner fra UFC mens vi var ute og aksjonerte. Det vi så var en reaksjon på det. Det er det jeg har hørt hvertfall uten at det er fasiten.
                                      Det var en noe spesiell reaksjon..

Kommentar

• MoBee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 958

Jeg så ikke så mye av hva som skjedde der borte. Jeg har bare hørt at SBfans provoserte under vår markering.

Kommentar

• gutt94
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2007
                                          • 3272

Hva som var grunnen til reaksjonen vet jeg ikke. Men var tett opp og så det som skjedde som fotograf nede forran sarpsborg 08 supporterene. Var supportere som hører til i fra ***. Stormer opp på tribunen og løper bortover radene. Blir utlevert noen slag i bakhodet til noen sarpsborg fans før de fortumlete supporterene skjønner hva som skjer og det kommer politi og vakter til som rydder opp.
                                          KnutHSolberg

Kommentar

Working...