Aaah. Så deilige 3 poeng! Kos med resultatene i de andre kampene også. Ozz. Nå gleder jeg meg til å møte alle søplefolka jeg kjenner på Øya.
Lillestrøm Sportsklubb - Sarpsborg 08, Åråsen stadion, søndag 7. august 18.00
Collapse
X
-
-
Håper pausen brukes på å få Nosa til å bli med ut sesongen, og at man får de to forsterkningene som virker å være nær kontrakt. Vi kan faktisk ta medalje nå, men med en oppstilling som i første omgang blir vi overkjørt mot Molde. Vi vinner fortjent, men det er enkeltmannsprestasjonene som avgjør.
Vi har allerede like mange seire som de to foregående sesongene!Kommentar
-
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Vi ligger i praksis på minimum 7 plass på tabellen.
Den 3dje scoringen var kjempeviktig.. var ikke trygg for 3 poeng så lenge vi bare leder med ett.. til det er prestasjonene for ujamne. Fantastisk av ungdommen å stå fram slik de gjorde i dag! Gøts og optimisme. Og Bolly sitt mål er klasse! Guldbrandsen kunne dog ha sentret til Bjørn i noen anledninger.. og i intervjusammenheng så jeg savner litt Ujah sitt stadige fokus.. på medspillerne.
Men vi vinner!! Alt er mulig framover, men spillet må heves ytterligere framover! - Trolig uten Nosa og garantert sterkere motstand enn Sarpsborg.Kommentar
-
Han var jo på benken under kampen, så noen utvisning eller bortvisning er det ikke snakk om. Kan være at han rett og slett ser bedre fra tribunen og bytter litt på hvor han står. At han setter på plass dommer under og etter kampen er på sin plass, veldig mange billige frispark til bortelaget i farlig posisjon.Kommentar
-
Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Sikkert ikke bare koz å sitte i samme bua når folk i nærheten sliter med kebab-mage...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Venter på en forklaring, så det ikke selv men ble gjenfortalt av noen som sto på balkong rett ved som fortalte det var 5-7 personer med hetter og caps.. Og han kunne bekrefte at det absolutt IKKE var FFK-supportere men kjenninger fra LSK-miljøet...Kommentar
-
De siste kampene har han satt seg høyt opp på felt M store deler av første omgang. Og fjerde dommeren klagde på at han satte seg der og kalte til seg hoveddommer Espen Berntsen. De diskuterte seg i mellom og det var tydeligvis ok. HB løper litt opp og ned. Stolen han sitter på tror jeg forøvrig tidligere var VIP-stolen til Joar Hoff.Kommentar
-
Hvis det er kjenninger i LSK miljøet som lager faen på kamp, så burde de oppsøkes 1 og 1 og fortalt dem hvor skapet skal stå.
Utrolig irriterende at dette avskummet skal ha noe med LSK å gjøre.
Åråsen skal være en plass for familier som ønsker å se fotball.
Sloss kan de gjøre seg imellom oppi skauen en plass.Kommentar
-
Kommentar
-
Hva som var grunnen til reaksjonen vet jeg ikke. Men var tett opp og så det som skjedde som fotograf nede forran sarpsborg 08 supporterene. Var supportere som hører til i fra ***. Stormer opp på tribunen og løper bortover radene. Blir utlevert noen slag i bakhodet til noen sarpsborg fans før de fortumlete supporterene skjønner hva som skjer og det kommer politi og vakter til som rydder opp.KnutHSolbergKommentar
Kommentar