Lillestrøm Sportsklubb - Sarpsborg 08, Åråsen stadion, søndag 7. august 18.00
Collapse
X
-
-
Syntes dette var mer enn solid. Særp lå veldig dypt før pause og hadde knapt noen andre ambisjoner enn å måke vekk ballen. Vi stresset ikke, kjørte ballen rundt i laget og lot dem løpe. Nosa var selvfølgelig god i dag da han kom på, men vi ville vunnet denne kampen også uten ham. I øyeblikket syns jeg det ser lovende ut. Håper bare at de to prøvespillerne blir signert nå hvis Nosa, Gislason og Espen skulle forsvinne på likt.
Alt i alt må jeg si jeg også håper den negativiteten som tidvis pumpes ut på forumet kan hvile litt. Laget har etter mitt skjønn tatt store steg siden i fjor, vi vinner nå mange flere av de jevne kampene, og med litt flyt kan vi hekte oss på medaljediskusjonen utover høsten. Jeg husker hvordan det så ut midtsommers i 2008 og gjennom hele 2009, og med det som bakteppe har Henning Berg og spillerne våre gjort en imponerende jobb med å reise klubben igjen. Det fortjener de heder for.
Kjappbørs
Stefan 5; Karim 5, Steinar 6, Kippe 6, LKE 5 (PSA 4); Ohi 5, Søgård 3 (Nosa 6), Obiefule BB 7, Ringstad 3 (Bolly 6); Bjørn 6, Fredrik 7.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Synes det var en vel gjennomført kamp av gutta og fullt fortjent seier.
Kan desverre ikke se att media nevner så mye om denne aksjonen, så vi for vente å se til i morgen om noen har fått med seg aksjonen i dag.
Og jeg vil ikke dømme noen for bråket på bortetribunen før jeg har fått en endelig fasit. Uansett så mener jeg att disse personene må aldri få sette sin fot inne på Åråsen igjen, uansett grunn til å gå til angrep.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Gikk mer på at vi har en egen forumseksjon om Tribunekultur og en egen tråd om akkurat denne boikotten. I den tråden ryktes det dessuten om boikott borte mot Molde, noe det helt sikkert blir. Da får kanskje Thorstvedt noe å snakke om i neste runde...Kommentar
Kommentar