På tide å prestere gjennom en hel kamp igjen. Sarpsborg 08 har falt litt etter en god start og er et typisk hjemmelag. Uten Hoås så mister de litt av evnen til å bygge opp angrep og holde på ballen høyt i banen. Han er vel fortsatt skada regner jeg med. Her forventer jeg meg en hjemmeseier til. Rekken av tre-poengere på Åråsen begynner å se bra ut nå.
Jeg vil se denne gjengen;
-------------Logi----------------
Steinar-Steffensen-Kippe-Ringstad
---------Gabrielsen-Paul----------
--Ohi---------------------Nosa---
-------------Bjørn----------------
------------Fredrik----------------
Ohi hadde et veldig flott innhopp mot Tromsø og var en nøkkel i snuoperasjonen. Så pigg og spillesugen ut. Inn fra start, og så Erling eller Bolly inn etter 60-70 minutter. Paul blir enda bedre når han har fått noen treninger med laget, og Gabrielsen må spille. Søgård var ganske usynelig mot Tromsø. Forventer at vi klarer å legge litt press på Sarp, og styrer denne kampen. I og for seg kan det passe Søgård greit da han får tiden og rommet han behøver, men med tanke på at vi har sliti med balltempo og pasninger de siste to kampene så er det bedre å la Gabrielsen spille sentralt. Han har langt bedre tekniske ferdigheter enn Søgård.
Jeg vil se denne gjengen;
-------------Logi----------------
Steinar-Steffensen-Kippe-Ringstad
---------Gabrielsen-Paul----------
--Ohi---------------------Nosa---
-------------Bjørn----------------
------------Fredrik----------------
Ohi hadde et veldig flott innhopp mot Tromsø og var en nøkkel i snuoperasjonen. Så pigg og spillesugen ut. Inn fra start, og så Erling eller Bolly inn etter 60-70 minutter. Paul blir enda bedre når han har fått noen treninger med laget, og Gabrielsen må spille. Søgård var ganske usynelig mot Tromsø. Forventer at vi klarer å legge litt press på Sarp, og styrer denne kampen. I og for seg kan det passe Søgård greit da han får tiden og rommet han behøver, men med tanke på at vi har sliti med balltempo og pasninger de siste to kampene så er det bedre å la Gabrielsen spille sentralt. Han har langt bedre tekniske ferdigheter enn Søgård.
Kommentar